2024-10-05, 08:48
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nej. För att jag vet att vi kommer pusta och frusta imorgon medan Solna sitter inne i sin lilla stuga av halm och väntar på att bli uppätna.

Häcken? Sen när har ni något att spela för denna säsong?
Citera
2024-10-05, 09:14
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Det enda vi har kvar att spela för att få AIK att behålla sin knulldockestatus på Hisingen. På måndag är säsongen över för oss.
Citera
2024-10-05, 12:38
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337

Spelarna har allt att spela för, dom skall visa att dom är bättre än vad Paco gjorde dom samt 4 poäng från gais om att bli bäst i stan.
Citera
2024-10-05, 16:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det enda vi har kvar att spela för att få AIK att behålla sin knulldockestatus på Hisingen. På måndag är säsongen över för oss.

Äh låt oss vinna bara så är vi förbi diffen
Citera
2024-10-05, 16:26
Medlem
Att man är oskuld bor i Växjö aldrig sett DIF live sitter med F5 och uppdaterar och tror man är med i matchen vem som deltagit i dagens träning och ens största syfte här i världen är att försöka reta upp supportrar till andra lag genom att vara det största trollet internet har sett, tror jag.
Citera
2024-10-05, 17:42
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spellemann
Att man är oskuld bor i Växjö aldrig sett DIF live sitter med F5 och uppdaterar och tror man är med i matchen vem som deltagit i dagens träning och ens största syfte här i världen är att försöka reta upp supportrar till andra lag genom att vara det största trollet internet har sett, tror jag.
Jag tycker du beskriver en diffensupporter på pricken, vad är problemet?
Citera
2024-10-05, 17:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
För att du kände igen dig och inser att det inte finns mycket tid kvar att leka storlag?

Du som vill att K&T ska lämna längtar du till när Pelle Olsson ska styra er till guld?
Citera
2024-10-05, 17:55
Medlem
Nu är det inte en great escape utan greatest escape som behövs av VSK. Att dom överhuvudtaget tar 5p på kvarvarande schemat som är minimum för matematisk chans är helt osannolikt.
Citera
2024-10-05, 18:09
Medlem
cokehyenas avatar
Djurgården, Elfsborg och Malmö plockade poäng i första omgången av Europaspelet. Otroligt viktigt att denna trend fortsätter. Både under aktuell och kommande säsong. Inga jävla slagpåsar på Europaplats, tack.

Jag tänker på lag som Solna, Bajen och Häcken.

Låt oss spela upp Sverige på top 15 och låt inte dönickarna förstöra.
Citera
2024-10-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Nu är det inte en great escape utan greatest escape som behövs av VSK. Att dom överhuvudtaget tar 5p på kvarvarande schemat som är minimum för matematisk chans är helt osannolikt.
Ja nu är det tyvärr kört. Tycker ändå inte vi varit sämre än Kalmar och Halmstad. Men marginalerna her varit emot hela tiden.
Citera
2024-10-05, 18:42
Medlem
Valvantos avatar
Mina damer och herrar, det börjar dra ihop sig.

Skulle nääästan kunna få dig att slippa vårat vad om ni vinner imorgon herr Trazke.
Citera
2024-10-05, 18:55
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Mina damer och herrar, det börjar dra ihop sig.

Skulle nääästan kunna få dig att slippa vårat vad om ni vinner imorgon herr Trazke.

Inte en chans i helvetet att sköra Häcken vinner inför en kokande jordgubbe när inte ens mäktiga Bajen klarade av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in