Att man är oskuld bor i Växjö aldrig sett DIF live sitter med F5 och uppdaterar och tror man är med i matchen vem som deltagit i dagens träning och ens största syfte här i världen är att försöka reta upp supportrar till andra lag genom att vara det största trollet internet har sett, tror jag.
Att man är oskuld bor i Växjö aldrig sett DIF live sitter med F5 och uppdaterar och tror man är med i matchen vem som deltagit i dagens träning och ens största syfte här i världen är att försöka reta upp supportrar till andra lag genom att vara det största trollet internet har sett, tror jag.
Jag tycker du beskriver en diffensupporter på pricken, vad är problemet?
Nu är det inte en great escape utan greatest escape som behövs av VSK. Att dom överhuvudtaget tar 5p på kvarvarande schemat som är minimum för matematisk chans är helt osannolikt.
Djurgården, Elfsborg och Malmö plockade poäng i första omgången av Europaspelet. Otroligt viktigt att denna trend fortsätter. Både under aktuell och kommande säsong. Inga jävla slagpåsar på Europaplats, tack.
Jag tänker på lag som Solna, Bajen och Häcken.
Låt oss spela upp Sverige på top 15 och låt inte dönickarna förstöra.
Nu är det inte en great escape utan greatest escape som behövs av VSK. Att dom överhuvudtaget tar 5p på kvarvarande schemat som är minimum för matematisk chans är helt osannolikt.
Ja nu är det tyvärr kört. Tycker ändå inte vi varit sämre än Kalmar och Halmstad. Men marginalerna her varit emot hela tiden.