2024-10-23, 14:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det funkar verkligen inte med sarkasm på nätet.

Nej det gör inte det
Citera
2024-10-23, 14:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Det enda positiva med detta är att det kanske finns en chans att Patrik Westberg kan komma att kommentera Allsvenskan igen, men han får väl stå åt sidan för inkvoterade fruntimmer antar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Nä, fy fan! Totalt värdelös.
Tyst med dig mishima! Underbar kommentator att ha i vanliga serielunksmatcher.
Citera
2024-10-23, 14:54
Medlem
ardagulers avatar
https://fotbolldirekt.se/2024/10/23/svag-biljettforsaljning-for-djurgarden-efter-derbyfiaskot
Alltid oavsett förutom när det är lite jobbigt typ. Bra reklam för svensk fotboll. Men antar att nya coachen ger lite ny energi till laget och att de visar upp sig bättre än senaste tiden.
Citera
2024-10-23, 14:59
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Nä, fy fan! Totalt värdelös.

Nädå. Minns detta guldögonblick som om det var igår

https://www.youtube.com/watch?v=XrjBmnaSQvk
Citera
2024-10-23, 16:13
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tyst med dig mishima! Underbar kommentator att ha i vanliga serielunksmatcher.

Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Nädå. Minns detta guldögonblick som om det var igår

https://www.youtube.com/watch?v=XrjBmnaSQvk

Kan få kommentera Gladiatorerna. Tramspelle.

Sedan lyssnar han inte på experten och kan bli vara helt frånvarande i ett par minuter.

Men tror som helhet inte det blir sämre med TV4. Finns plus och minus. Sista året de hade rättigheterna körde de budget som fan.
Citera
2024-10-23, 16:37
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Skulle ALDRIG ifrågasätta ML. Han fixade ju trots allt en 15-årig Luka Petrovic från BP. Vilket iofs äventyrade relationen vilket "tvingade" Manne att ge bort 30% på JKA. Sen lämnade Luka Petrovic gratis till Real Sociedad. Men de riktiga supermänniskorna är f.d. proffs(helst med koppling till klubben) som såklart har rätt ännu oftare än de andra som är verksamma inom fotbollen.
Något jag inte förstår. Om nu alla som arbetar med fotboll är ofelbara supermänniskor, vad är det som avgör vilka som vinner? Har t ex MFF bara haft massa tur senaste 10-15 åren?
Citera
2024-10-23, 16:40
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Något jag inte förstår. Om nu alla som arbetar med fotboll är ofelbara supermänniskor, vad är det som avgör vilka som vinner? Har t ex MFF bara haft massa tur senaste 10-15 åren?
Tur och Gud. Falafeltuggande veganer kommer få smaka rått kött de tre återstående omgångarna.

Fet jarak skall givas dessa möllanhipsters.
Citera
2024-10-23, 17:14
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag kommer alltid komma ihåg den värvningen som den konstigaste värvningen jag någonsin sett. Man kunde räkna ut med en pinne i röven att han skulle ramla och slå i psyket i någon duell.

Fan har Bosse nyktrat till?

Han funderar på att lämna det sjunkande skeppet!
Citera
2024-10-23, 17:18
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Svagt psyke på denna ickesupermänniska (enligt egen utsago i dagens Tuttosvenskan).

Så är han ju gnagare också.
Citera
2024-10-23, 17:25
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
De är inte ofelbara rent allmänt Trazke, bara jävligt kunniga i jämförelse med dig.
Citera
2024-10-23, 17:33
Medlem
erikp121s avatar
Ingen risk att malmoesupportrarna ens försöker storma den underbara plastmattan på Nya Söderstadion och sabba den för vårt UWCL-spel.

För att de inte vågar? Nej, de kommer torska.
Citera
2024-10-23, 17:49
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Nykter tror jag inte. Snarare trött.

Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
De är inte ofelbara rent allmänt Trazke, bara jävligt kunniga i jämförelse med dig.
Förmodligen, och förmodligen jävligt kunniga jämfört med dig också. Det är ju liksom det dom får betalt för. Men det är bra naivt om man förutsätter att dom automatiskt har rätt bara för att det är deras jobb.

Friberg är en klåpare och en dålig värvning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in