Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Jag hejar inte på någon av kandidaterna. Men nu låter det som att du tar ut segern i förskott för Trump. Kom ihåg att han förlorade för 4 år sen mot "basement joe". Jag tror också på en Trump seger, men jag tror inte att Trump är underskattad i pollsen.
Fast jo, Trump har alltid dragits med en "Bradleyeffekt" i bägge föreågende val, och det finns inget som talar för att han nte skulle det i detta fall heller. Sen är ett annat problem att många polls har översamplat Demokrater, vilket fått konsekvensen att en massa skräppolls dykt upp där mindre högersinnade institut fösökt svara med "samma mynt" och översamplat Republikaner, vilket fått mindre vänsterinstitut att göra detsamma, och så har det hela lett till en ond cirkel så att poll-sammanvägningarna knappt är att lita på längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Korrekt, Rasmussen kom med sin poll +3% för Trump
Kan ju lägga in de siffror som Joe Biden och Hillary Clinton hade denna dag.
Joe Biden +7,5%
Hillary Clinton +6,2%
Når man ser de siffrorna så förstår man vilken djävla uppförsbacke som Kamala Harris har, hon är fan inte ens nära att vinna "popular vote"
Nu måste demokraterna väcka upp fler döda som röstar eller fylla sina hemliga postsäckar väl

Mja, gissar att man enkelt kan fippla med några inställningar där röstningmaskiner från Dominion används för att lägga till det utfall man helst önskar se för den egna kandidaten.