2024-10-20, 18:36
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jag vill slå ett slag för att DIF bör få 6p avdrag.
Tycker det låter rimligt. Eller till båda lagen är ännu rimligare. För rättvisans skull.
Citera
2024-10-20, 18:39
Medlem
Valvantos avatar
Jaha sedvanlig överkörning på alla plan som jag sagt hela tiden. Tänk att den där sopgnagaren på forumet trodde annat och snackade om att man hade hybris.

Sen att kasta in massa bangers är en sak men alla deras aktiva lämnade arenan och tog ned sina banderoller direkt efteråt. HUR kan man inte ens försöka spela färdigt matchen? Det var bara julgranar kvar hos dif.
Citera
2024-10-20, 18:42
Medlem
ardagulers avatar
Härdsmälta på diffens svenskafans. Ingen pjåkig läsning direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Tycker det låter rimligt. Eller till båda lagen är ännu rimligare. För rättvisans skull.
Absolut. Svart och gult är innefärgerna i Europa 2025.
Citera
2024-10-20, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Klubben givetvis!
Klubben ansvarar för sin publik , har du aldrig hört talas om att lag fått poängavdrsg, eller tvingats spela inför tomma läktare??

Ofta pga såna här händelser!
Tillhör du själv månne " packet"?
Det var väl rätt länge sedan man gav poängavdrag för publikensuppförande? Förutsatt att arrangerade klubb gjort det som man (polisen) kan begära.
Det har ju hänt mellan Djurgården-Hammarby tidigare.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/hammarby-fick-poangavdrag/

Jag tror inte på att straffa klubben, de "stökiga" sätter sig själva före klubbens bästa.

Att bryta och tömma tror jag kam vara en framkomlig medelväg. Övriga 99% av publiken kommer då stoppa de 1%.

Som sagt straffa klubben tror jag inte har någon är effekt och konsekvensen är inte tillräckligt omedelbar. Det är som att träna hundar.

Gör man inte ngt tror jag ståplats och/eller motståndarsupportrar är borta 2027.
Citera
2024-10-20, 19:08
Medlem
ZlatanManias avatar
https://x.com/AIKnator/status/1848035716132970682

Ja vad är det man säger om skadeglädje?
Citera
2024-10-20, 19:12
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
https://x.com/AIKnator/status/1848035716132970682

Ja vad är det man säger om skadeglädje?

Hahahahaha
Citera
2024-10-20, 19:16
Medlem
Enterprises avatar
Skamligt Djurgården!
Citera
2024-10-20, 19:17
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Jaha sedvanlig överkörning på alla plan som jag sagt hela tiden. Tänk att den där sopgnagaren på forumet trodde annat och snackade om att man hade hybris.

Sen att kasta in massa bangers är en sak men alla deras aktiva lämnade arenan och tog ned sina banderoller direkt efteråt. HUR kan man inte ens försöka spela färdigt matchen? Det var bara julgranar kvar hos dif.
Har man alltid rätt finns det inget att leva för. Grattis till "vinsten". Synd att snuten sket på sig och förstörde matchen.
Citera
2024-10-20, 19:19
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Blir nog inga bortasupportrar på nästa säsongs derbyn. Att man kan försvara det här och påstå bry sig om fotbollen.

Jag hoppas storklubbarna tar det beslutet, jävlar vad polisen kommer få jobba med all skadegörelse som sker av missnöjda supportrar utanför arenorna. Är dom inne så vet polisen vart dom är och kan sen lotsa dom rätt efter matchen.

Ibland undrar man om Polisen är helt dumma i huvudet eller om detta med Djurgården har någonting med Reinfeldt att göra, bättre han fortsätter slicka svart fitta och lämnar fotbollen.
Citera
2024-10-20, 19:36
Medlem
Tonyos avatar
Oavsett lagtillhörighet så är det väl bara att konstatera att difs agerande på läktaren idag och polisens orimliga beslut är ett stort hot mot svensk fotboll. Att SvFF lägger grädden på moset och tar ytterligare ett helt galet beslut att matchen ska spelas klart imorgon gör inte saken bättre.

Nu vet Gbg vad de kan göra om Nöff Nöff är på väg att börja fira guld nästa omgång. In med ett gäng bangers så blir det guldfirande 14.00 dagen efter utan publik. Herregud vilken ovärdig kväll för svensk fotboll.
Citera
2024-10-20, 19:47
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Härdsmälta på diffens svenskafans. Ingen pjåkig läsning direkt.
Absolut. Svart och gult är innefärgerna i Europa 2025.
Häcken och Mjällby.
Citera
2024-10-20, 20:01
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Blir nog inga bortasupportrar på nästa säsongs derbyn. Att man kan försvara det här och påstå bry sig om fotbollen.
Fatta om Djurgården vänder matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in