2024-11-05, 12:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Älskade Witry senast han var här, och ja, en grym spelare.. men är han fortfarande lika grym? Är alltid skeptisk till hemvändare men vafan, prove me wrong.
Samma här! Kan inte påstå att jag har haft större koll på honom senaste åren men om man är redo att betala runt 10 för en spelare med 6 månader kvar på kontraktet så kan det inte vara kattskit.
Citera
2024-11-05, 12:39
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fatta om Peking är nöjda nu när dom är klara och sular in andre-keepern mot oss? Det kommer kännas jävligt udda isåfall och väldigt jobbigt för honom framförallt.
Jobbigt för att det är Bosses son?
Citera
2024-11-05, 13:18
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ja, i princip alla spelare som ryktas in har ju "rätt ålder" om man säger så. Nu senast har väl Berntsen ryckt i er gamla HTFF spelare William Hofvander. I princip alla andra som ryktas in, med undantag för Stefanelli, är väl typ max 22.

Ja, jag håller inte stenkoll av förståeliga skäl men det verkar som att ni tyvärr gör mycket rätt nu, Thomassen och framåt. Jag hoppas innerligt att tålamodet tryter, ni slänger ut allt och köper 30+ klass för lånade pengar igen inom kort..
Citera
2024-11-05, 13:30
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Ja, jag håller inte stenkoll av förståeliga skäl men det verkar som att ni tyvärr gör mycket rätt nu, Thomassen och framåt. Jag hoppas innerligt att tålamodet tryter, ni slänger ut allt och köper 30+ klass för lånade pengar igen inom kort..
Nädu, det är diffens tur nu, sen är det dags för er igen.
Citera
2024-11-05, 13:37
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Tio millar för en startspelare är inga problem, tio millar när man redan köpt typ fem ytterbackar senaste året? Det vore ett typexempel på den sorts aktion som gör att Bosse verkar vara slut vilket vi som vill se djurgården brinna ska vara tacksamma för.
Tack.
Trots att jag skrev det också, så trodde jag inte det behövdes förtydligas en gång till för Teu.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-11-05 kl. 13:59.
Citera
2024-11-05, 13:40
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Nädu, det är diffens tur nu, sen är det dags för er igen.

Vi behöver bara lyda KPI:erna https://fotbollsthlm.se/wp-content/uploads/2024/11/adrian-von-heijne.jpg
Citera
2024-11-05, 13:41
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
massor med bajare var trötta på projektet o Kim H skulle sparkas i våras.
Det här har blivit en internetsanning märker jag. "Folk" ifrågasatte ledningen i våras inte så mycket Kim, Hjelmberg och von Heijne i sporten.
Citera
2024-11-05, 13:48
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja? Du förstod direkt vem jag menade.. Witry känns ju lite hetare än en htff reject som nu gjort en bra säsong i Umeå?

Sen ska ni fan inte klaga på att vi tar några gnagare när ni går efter bajens gamla spelare

Mellan Witry för 10M och Hofvander för en skitsumma i jämförelse, så väljer jag den sistnämnda alla gånger. Men så har vi ju Skoglund och Fofana på högerbacken redan.
Tror inte du visste vem Hofvander var för 24h sedan, vilket sätter din ståndpunkt i annan vinkel.

Hofvander var väldigt intressant i HTFF även om han inte fick det att lossna målmässigt riktigt.
Är inte förvånad att det lossnat i Umeå. Om han klarar det i allsvenskan återstår att se, men samma sak där, jag blir inte förvånad om han fixar det med då han har alla grundförutsättningar.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-11-05 kl. 13:58.
Citera
2024-11-05, 15:22
Medlem
ardagulers avatar
Tack för allt Milo!
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Mellan Witry för 10M och Hofvander för en skitsumma i jämförelse, så väljer jag den sistnämnda alla gånger. Men så har vi ju Skoglund och Fofana på högerbacken redan.
Tror inte du visste vem Hofvander var för 24h sedan, vilket sätter din ståndpunkt i annan vinkel.

Hofvander var väldigt intressant i HTFF även om han inte fick det att lossna målmässigt riktigt.
Är inte förvånad att det lossnat i Umeå. Om han klarar det i allsvenskan återstår att se, men samma sak där, jag blir inte förvånad om han fixar det med då han har alla grundförutsättningar.
Hoppas inte det blir en ny Elias Durmaz bara. Om han kan gå in som en duglig bänkspelare så är det bara att köra. Bakom Pittas finns ju JG som är tveksam och Gono som är en bit ifrån nivån just nu. Men oavsett om det blir Hofvander eller ej så är det ju roligare att höra såna namn än Martin Ellingsen och Coulibaly.
Citera
2024-11-05, 15:48
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Tack för allt Milo!
Hoppas inte det blir en ny Elias Durmaz bara. Om han kan gå in som en duglig bänkspelare så är det bara att köra. Bakom Pittas finns ju JG som är tveksam och Gono som är en bit ifrån nivån just nu. Men oavsett om det blir Hofvander eller ej så är det ju roligare att höra såna namn än Martin Ellingsen och Coulibaly.
Elias Durmas var ifs med och tog P19 guld med Bajen och bidrog väl hyfsat där utan att han var någon av de 4-5 bästa i min bok. I HTFF var han däremot som en fisk på torra land och jag tappade fort hoppet.

Hofvander gillade jag hela tiden, men det sorgliga är att såvida du inte kommer dit som 16 åring, så har du max 1.5 år på dig att bevisa att du skall lyftas upp till Bajen (jag raljerar lite). Han bidrog absolut, men som forward måste du göra mål och det blev lite för lite av den varan...i HTFF.
Jag var inte ledsen när han lämnade, men återigen så är jag inte förvånad att karriären tog fart ändå.

Har för mig att Hofvanders CV innan HTFF var väldigt fint, och kanske något som fortsatte i Umeå. Vore kul att se honom lyckas, dock inte i gnaget.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-11-05 kl. 16:09.
Citera
2024-11-05, 16:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Vad säger ni är Ekdal denna säsongs största flopp?

Han skulle enligt Kukräven vara ren klass och tokdominera alla matcher
Citera
2024-11-05, 16:28
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vad säger ni är Ekdal denna säsongs största flopp?

Han skulle enligt Kukräven vara ren klass och tokdominera alla matcher
Haksabanovic ligger väl ganska bra till också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in