Citat:
Ursprungligen postat av
sexyclasse
Märkligt inlägg. Kör man på ett djur, stannar, går ut och bildar sig en uppfattning så ringer man väl polisen eller viltvårdare, eller dödar det själv. Om inte, så drar man det från vägbanan och fortsätter färden. Vem fan trycker in en påkörd älg i bakluckan, än mindre en hund? Smitningsolyckor sker ju till och med när man kör på människor. Du har sett för många filmer. Varför vill du hålla tråden igång med dina låtsasspekulationer? Slutsatserna är helt orimliga.
Funderade på om detta osannolika har skett, vart 17 skulle det har hänt någonstans isåfall?
Ute på allmänningen där ”hjulspåret” fanns?
Jag har skrivit förut min teori, och den håller jag fast vid.
Ska bli en intressant läsning när det klaras upp, om vi får veta, och trots min teori hoppas jag innerst inne i mitt hjärta att Essie lever, och med ett mer värdigt liv än då.
De har ju troligen fortfarande en katt, för den som undrade om djur i hemmet. Jobbannons.
Tycker som någon skrev som svar att det inte är ok någonstans att benämna A för saker, Denna är född med med diagnoser, visserligen olika och olika våldsamheter beroende vad PÖ ansökt om.
Men det är PÖ och CÖ som är ansvariga i slutänden.
AÖ borde få en ny förmyndare.