2024-10-17, 16:07
Medlem
Till alla här inne. Nästa gång ni har sex med folk. Spela in allting via mobilen. Det går alldeles utmärkt med ljudinspelning enligt brottsbalken kapitel 4, paragraf 9a.
Citera
2024-10-17, 16:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Till alla här inne. Nästa gång ni har sex med folk. Spela in allting via mobilen. Det går alldeles utmärkt med ljudinspelning enligt brottsbalken kapitel 4, paragraf 9a.

Helt sjukt att det ska behöva vara så, men ja du har helt rätt.
Citera
2024-10-17, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HallonAppleR
Helt sjukt att det ska behöva vara så, men ja du har helt rätt.
Ja, det har blivit helt jävla galet.
Citera
2024-10-17, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Han kommer att bli jävligt paff när han inser att i Sverige döms män för våldtäkt helt utan bevisning. Det enda som krävs nämligen är "stödbevisning" som går ut på att en vännina kan intyga att kvinnan var upprörd och ledsen efter samlaget= inget samtycke. Det är praxis i domstolarna. Kvinnor som dömer och kvinnor som åtalar. Det räcker inte i fordringsmål men duger i sexualmål. Bra om han döms så världen får upp ögonen för de svenska feministerna och Hilda-nätverket som fått oss hit.

Japp, exakt som du säger.

Jag vet när jag själv inte trodde på detta. Sen läste jag BRÅ's statistik som visar att 12% av alla våldtäktsdomar hade bara denna stödbevisning du beskriver som bevis + kvinnans berättelse. Mot mannens nekande blev han ändå dömd, det fanns flera domar exakt som detta.

Blev chockad över det, hur kan det vara så i en rättsstat?

Samtyckeslagen har fått extremt mycket kritik av jurister, men ingen som bryr sig. Feministernas land.

Fun fact: Sverige har 4ggr mer anmälningar av våldtäkt än USA per capita. Undra varför..
Senast redigerad av HallonAppleR 2024-10-17 kl. 16:19.
Citera
2024-10-17, 16:21
Medlem
Måste hålla med en del skrivare, vad är källkritiken för att de är rätt BO?
Citera
2024-10-17, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Haha. Du anar inte hur trött jag är på det resonemanget.

”Bara för att man blivit frikänd - betyder det inte att man är oskyldig” - nähe? Hur ska man avgöra det annars tycker du?

”Varför skulle tjejen hitta på något sånt”? Ja, i Mbappes fall kan det handla om att tjejen får någonstans 50-100 miljoner beroende på parterna väljer att göra. Vet inte hur insatt du är i det som händer i dagens Sverige, men kvinnorna har spårat ut. De gör allt för pengar idag. Allt från att kontraktsmörda, transportera droger, bedrägerier, förvara vapen och bomber, misshandla m.m. Det gör dom för betydligt mindre pengar än vad dom skulle få när de får någon fälld för våldtäkt. Om de saknar moral när de begår dessa andra brott, varför ska dom då inte sakna moral och anmäla någon felaktigt för våldtäkt?

”Det är bara en bråkdel av alla anmälningar som leder till fällande dom” Detta är något som även journalister är duktiga att påpeka. Som om de vore till deras fördel i diskussionen. Jag tycker att det är tvärtom. Det visar att ”offren” antligen ljuger eller överdriver händelsen.

Tycker du att Mason Greenwood är "bevisat oskyldig" då hans fall lades ner? Trots flickvännens bilder samt den läckta ljudinspelningen. Om så är fallet så är du uppenbart partisk i diskussionen
Citera
2024-10-17, 16:22
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HallonAppleR
Japp, exakt som du säger.

Jag vet när jag själv inte trodde på detta. Sen läste jag BRÅ's statistik som visar att 12% av alla våldtäktsdomar hade bara denna stödbevisning du beskriver som bevis + kvinnans berättelse. Mot mannens nekande blev han ändå dömd, det fanns flera domar exakt som detta.

Blev chockad över det, hur kan det vara så i en rättsstat?

Samtyckeslagen har fått extremt mycket kritik av jurister, men ingen som bryr sig. Feministernas land.

Fun fact: Sverige har 4ggr mer anmälningar av våldtäkt än USA per capita. Undra varför..

Det är lönsamt och för att det är ett bra hämndverktyg. På alla nivåer.. även om det inte blir fällande så har du pulveriserat mannen för all framtid. Han ska vara ett vrak på SSRI/Antidepp för all framtid.
Citera
2024-10-17, 16:34
Avslutad
Citat:
Tanken har slagit mig, du har helt rätt! Detta, samt aldrig gifta sig om du som man har mer pengar och ALDRIG prenumerera på nåns jäkla OF. Så många kvinnor som hade behövt knega, underbart. Gäller väl dock främst i staterna då men ändån. Svenska "influensers" inspireras ju starkt därifrån.
Citera
2024-10-17, 16:37
Medlem
Unga flickor dansar på klubben och sjunger med till Kanye West (Father Stretch My Hands, Pt. 1) samtidigt som dom gnider sig mot någon kändis.

I just want to feel liberated, I, I, na-na-na
I just want to feel liberated, I, I, na-na-na
If I ever instigated, I'm sorry
Tell me, who in here can relate? I, I, I
Now if I fuck this model
And she just bleached her asshole
And I get bleach on my T-shirt
I'ma feel like an asshole
I was high when I met her
We was down in Tribeca
She'll get under your skin if you let her
She'll get under your skin if you-uh

Sen var det inte lika roligt längre dagen efter. Det är exakt så här det ser ut, överallt, varje gång.

Och flickorna lär sig inte, dom dansar vidare..

Samtiden har spårat ur.
Senast redigerad av dinfantasi 2024-10-17 kl. 16:45.
Citera
2024-10-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XoxoM
Måste hålla med en del skrivare, vad är källkritiken för att de är rätt BO?

Om det inte stämmer hade det garanterat kommit en dementi från någon vid det här laget.
Citera
2024-10-17, 17:06
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jed
Lite besviken på nivån här, detta ska ändå vara konspirationsteoriernas högborg. Tror ni verkligen att tjejen själv orkestrerat detta?

Är ni medvetna om att han ligger i en dispyt om 550 miljoner med PSG just nu? Om det är nån som arrangerat detta så skulle jag titta på vem som ordnat hela denna märkliga 2-dagars fest, flitigt rapporterad i media.
Håller helt med. Det är naturligtvis orkestrerat av vaccinmaffian i samarbete med Greta och Soros. Jag
misstänker också att Joe Biden och Northvolt ligger bakom. Det är ju bara att dra en linje mellan punkterna! Märkligt att det bara är du och jag som ser det uppenbara. Kan det bero på våra mediciner?
Citera
2024-10-17, 17:14
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:

Det är väl bara i det förlorade löjliga landet lagom , som blivit extremast i världen, det där att allt behövs prickas av innan man får krypa till!

Vi har världens mest utbyggda djurskyddslag också , arma land som är på väg åt h-te med regleringar!

https://open.spotify.com/episode/6YAObB421kckaKlpCEjV8P?si=c4cea1ad96cf403e

Det börjar gå överstyr nu !

J-la cp-land som får vad det förtjänar till slut! Resten av världen hånler åt oss! pom pom pom pom...varför då ?
Senast redigerad av Erik Öst 2024-10-17 kl. 17:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in