2024-10-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Ja, han har gått i en fälla.
Men du kan väl för fan inte lita på det han läcker till media just nu?

Först skriver han "FAKE NEWS", sedan att han aldrig var ensam, sedan visar det sig att han haft sex med henne.

Här har du BO och vad hon tycker om män: https://www.youtube.com/watch?v=lTRTwkMN6ts

"Jag hatar inte män men jag tycker inte de är så märkvärdiga, du kan hitta de överallt och jag gillar att köra över de."

Här har ni en tjej med daddy issues.

Har jag berättat att hon sysslar med onlyfans med?

Fast här får man även tänka på att det är en promo-video för en "skandal" reality-såpa. Hon förväntas agera på ett märkligt drygt vis. Kanske t.o.m. efter ett manus från produktionen.
Citera
2024-10-17, 14:16
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Hahaha jaa, solklart fall egentligen.

Vad ett OF-konto? googlat och hittar inte vad det är.

Only Fans.
Citera
2024-10-17, 14:19
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Hahaha jaa, solklart fall egentligen.

Vad ett OF-konto? googlat och hittar inte vad det är.

Only Fans - oerhört populärt bland kvinnor av alla åldrar, storlekar och utseenden. Både amatörer och kändisar. Måste erkänna att jag inte har ett konto själv, för att titta, alltså - har aldrig förstått detta med att betala för något det finns i överflöd av på internet i övrigt och där helt gratis...
Citera
2024-10-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Fast här får man även tänka på att det är en promo-video för en "skandal" reality-såpa. Hon förväntas agera på ett märkligt drygt vis. Kanske t.o.m. efter ett manus från produktionen.
Detta är nog taget i beaktande, men hon framstår ju som värsta psykbruden, vilken kille vågar ha med en sån att göra?
Citera
2024-10-17, 14:24
Medlem
Är det trådsanning att det är D M*lin som är BO? Gått igenom flera sidor och kan bara sen en person som randomly namedroppar henne, finns det något som backar upp det?
Citera
2024-10-17, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av romanpavlyuchenko
Är det trådsanning att det är D M*lin som är BO? Gått igenom flera sidor och kan bara sen en person som randomly namedroppar henne, finns det något som backar upp det?

Känner lite samma sak. Vet vi ens detta?
Citera
2024-10-17, 14:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av romanpavlyuchenko

Nej, det är en trådsanning även om hon passar perfekt in. Ingen tidning eller annan media har avslöjat någon BO, varför skulle dem? Det är bara någons fantasier eller så stämmer det och användaren kanske är en vän till BO och har info den vägen. I nuläget finns det inte som tyder på att det är hon!
Citera
2024-10-17, 14:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Känner lite samma sak. Vet vi ens detta?

Nope - trådsanning!
Citera
2024-10-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Efter att Mbappe skjutit salut rakt in kanske han bad henne lämna, då intresset inte fanns för något annat än töm och glöm. BO kände sig lurad på sin plats som WAG och fick ett genomsnittligt svenskt feministiskt hormonraseri. Som tur är har vi efter 6 decennier av vansinnig feminism i olika former genomfört lagstiftning som möjliggör en hämnd.
Klockren analys.
Citera
2024-10-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldachrihato3
D*Nice M*lin

e*

Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Ja, han har gått i en fälla.
Men du kan väl för fan inte lita på det han läcker till media just nu?

Först skriver han "FAKE NEWS", sedan att han aldrig var ensam, sedan visar det sig att han haft sex med henne.

Här har du BO och vad hon tycker om män: https://www.youtube.com/watch?v=lTRTwkMN6ts

"Jag hatar inte män men jag tycker inte de är så märkvärdiga, du kan hitta de överallt och jag gillar att köra över de."

Här har ni en tjej med daddy issues.

Har jag berättat att hon sysslar med onlyfans med?

Hur vet ni detta?
Citera
2024-10-17, 14:42
Medlem
Sidhellacopters avatar
Han kommer att bli jävligt paff när han inser att i Sverige döms män för våldtäkt helt utan bevisning. Det enda som krävs nämligen är "stödbevisning" som går ut på att en vännina kan intyga att kvinnan var upprörd och ledsen efter samlaget= inget samtycke. Det är praxis i domstolarna. Kvinnor som dömer och kvinnor som åtalar. Det räcker inte i fordringsmål men duger i sexualmål. Bra om han döms så världen får upp ögonen för de svenska feministerna och Hilda-nätverket som fått oss hit.
Citera
2024-10-17, 14:44
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Nu jävlar. Anna Ardin, en av Assanges anklagare, skriver en debattartikel om Mbappe och verkar insinuera att han attackeras för han har rätt åsikter = woke.

https://www.expressen.se/debatt/jag-vittnade-mot-assange-drevet-mot-mbappe-ar-fel/
Genomskinligt och urlöjligt. Ardin som själv har ljugit ihop en våldtäkt och så när lyckades baxa fablerna till fällande dom tyngs av dåligt samvete. Hon tar nu oväntat den anklagades parti i hopp om att lätta på den massiva (och fullt berättigade) kritik hon själv drabbats av sen hon förstörde Assanges liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in