2024-10-15, 16:34
Medlem
okok1s avatar
Med tanke på att det är så extremt tyst från alla håll så kanske det är ett barn han har våldtagit?
Citera
2024-10-15, 16:35
Medlem
Så en h*ra vill tjäna cash med andra ord, good luck!
Citera
2024-10-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Baserat på hans tidigare "flickvän".
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ines_Rau

Detta är bara rykten!
Citera
2024-10-15, 16:36
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Om det där händer i ett förhållande så utgår jag från att killen i fråga gjort klart att han gärna vill att detta ska hända, och alltså samtycker. Att gå fram och suga av en sovande främling utan dennes vetskap eller samtycke ja, det är våldtäkt.

Men sluta nu att tjafsa om en massa ofrivilliga avsugningar och annat trams (as if). Ska du jämföra män och kvinnor då får du ta det enda jämförbara exemplet, och det är när även män blir penetrerade mot sin vilja. Då tror jag att även du skulle bli upprörd.

Det är ju just där huvudproblemet ligger. Varför är penetration av anus på en man det enda jämförbara alternativet?

Som sagt har män ett underläge redan från början på grund av sådana synsätt som du har.
Citera
2024-10-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hur känd är den här fransk-afrikanen i Sverige? Vet fotbollsintresserade vem han är?

Snubben är större än Zlatan 😉
Citera
2024-10-15, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Baserat på hans tidigare "flickvän".
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ines_Rau
Shit trodde jag aldrig, men är hon hermafrodit eller vad de heter eller har hon skärt av kuken helt, vet inte varför jag försöker förstå honom?
Citera
2024-10-15, 16:40
Medlem
Riktigt skitsnack detta!
Killen är en av världens bästa fotbollsspelare, rik som fan, snygg som fan, tror inte att han behöver våldta någon
Citera
2024-10-15, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det är ju just där huvudproblemet ligger. Varför är penetration av anus på en man det enda jämförbara alternativet?

Som sagt har män ett underläge redan från början på grund av sådana synsätt som du har.

Hur kan du räkna det som ett underläge att män inte kan bli våldtagna lika lätt som kvinnor?
Citera
2024-10-15, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Shit trodde jag aldrig, men är hon hermafrodit eller vad de heter eller har hon skärt av kuken helt, vet inte varför jag försöker förstå honom?

Det är bara rykten! Aldrig bekräftats någonstans!
Citera
2024-10-15, 16:44
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Riktigt skitsnack detta!
Killen är en av världens bästa fotbollsspelare, rik som fan, snygg som fan, tror inte att han behöver våldta någon
P Diddy har några miljarder och har våldtagit ett par hundra.

Finns många kända som våldtagit och hamnat i fängelset.
Citera
2024-10-15, 16:46
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Hur kan du räkna det som ett underläge att män inte kan bli våldtagna lika lätt som kvinnor?

Underläget ligger ju i att det knappt anses att en man kan bli våldtagen av en kvinna.

Tycker du själv att det är våldtäkt om en kvinna stoppar en mans penis i sin mun utan mannens samtycke? Eller måste det till att hon kör upp något i mannens röv för att det ska räknas?

I och med dagens lagstiftning där det inte behöver finnas ett uns av våld för att det ska bli våldtäkt förstår inte jag varför du påstår att en man inte lika lätt kan bli våldtagen som en kvinna?
Citera
2024-10-15, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Det är bara rykten! Aldrig bekräftats någonstans!

Står till och med på wikipedia ju, hur kan man vara så äcklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in