2024-10-13, 22:57
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det var likt Kjell Bergqvist men Ing Marie var fan snyggare än sådär

Tror du att Ninni är en sådan jök som behåller nattlinnet på under parningsakten på bröllopsnatten?
Här har du ju i kubik varför du och Ninni är flashbacksmännens drömkvinnor, ni är tjejerna som sover i konservativa bylten för att leka kvinnliga (Selma sover i pyjamas med Tennage Ninja mutant hero Turtles tryck)

Jag har faktiskt ett exakt likadant nattlinne som Ninni och en herrans massa liknande varianter (vi pratar stora högar i garderoben med nattlinnen för alla tänkbara situationer). Men tyvärr (eller tack och lov kanske) är jag för gammal och ful för att vara nån flashbackares våta dröm.

Du föredrar alltså stor, lunsig tisha med fult tryck framför Ninnis nattlinne? Anastasia i förra säsongen är alltså din drömkvinna med sin bruna t-shirt som hon sov i på bröllopsnatten? Eller är du mer intresserad av killar kanse? Med tanke på att du ogillar typiskt kvinnliga paltor?
Citera
2024-10-13, 23:10
Citat:
Ursprungligen postat av skogostad
Är själv ihop i ett förhållande sedan länge, och nattkläderna blir lätt gamla t-shirtar och liknande. Men på en första "dejt" som ju detta är hade jag nog tänkt till, särskilt som nattstunden ju ändå måste vara väldigt laddat mellan parterna, som kvällens mest osäkra stund har man ska agera. Det kanske är "coacherna" som tipsat om att avdramatisera och avsexualisera kvällen?

Precis min tanke. Så om du gifter dig skulle du inte välja Anastasias stora, bruna sov-tisha på bröllopsnatten?

Man kan vara "avsexualiserad" och samtidigt lite stilfull... Det finns ett ganska brett spann mellan sexig negligé och stor, lunsig t-shirt med fult tryck.

Jag tog ett beslut i ungdomen om att alltid vara fint klädd (inte nödvändigtvis sexig) oavsett tid på dygnet och ha en stor garderob med vardagsfina plagg för både dag och natt och alltid slänga gamla fula kläder. Oavsett om jag lever ensam eller med nån annan så klär jag mig fint till natten. Precis som att jag alltid har fina underkläder även om ingen ska se. Jag tycker att jag är värd det och det får mig att må bättre.
Citera
2024-10-13, 23:12
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Nej, jag menar att man inte pallar stryka skjortan o kuska till Dalarna för att vara med på ett spektakel.

Äh, vad gör man inte för en vän.
Citera
2024-10-13, 23:14
Medlem
”Talet” till Nicklas och Ninni:
Vilken elak jävel.
Att inte GVFÖ-teamet slängde ut honom med huvudet före, är inget annat än skandal.
Istället väljer de att ta med det, som någonslags förhöjande krydda till programmet.
Fy faen, rent ut sagt.
Citera
2024-10-13, 23:32
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Tja i nödfall får man väl nöja sig med att det är blod på lakanet på bröllopsnatten. Annars tar det hus i helvete.
ju

Hur gör man när det inte är nödfall?

Kan inte deltagarna i programmet kolla att det är blod på lakanet på bröllopsnatten? Vad är skillnaden menar du?
Citera
2024-10-14, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Har man ingen åsikt kan man gott hålla käft tycker jag.

Själv tycker jag att deltagarna i de senaste säsongerna har haft fruktansvärt jönsiga nattkläder. Själv skulle jag inte klä mig så ens när jag är ensam hemma och magsjuk. Och definitivt inte när jag ska vakna upp för första gången med den jag hoppas är mitt livs kärlek, samtidigt som jag blir filmad av ett tv-team. Det vore väldigt intressant att höra hur tankarna gick när de packar sina fula sov-tishor. Ninni är den enda som hade ett snyggt nattlinne. (Nej, man måste inte klä sig i nån sexig negligé i svart spets. Det finns mer neutrala nattlinnen som är snygga och fräscha. Och ja, det gäller även männen, en fräsch, välsittande t-shirt utan tryck eller en riktig pyjamas kan de gott kosta på sig.)

En snygg sidenpyamas kan man allt kosta på sig. Med tillhörande morgonrock. Eller ett mysigt kashmir-set.
Citera
2024-10-14, 01:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag har faktiskt ett exakt likadant nattlinne som Ninni och en herrans massa liknande varianter (vi pratar stora högar i garderoben med nattlinnen för alla tänkbara situationer). Men tyvärr (eller tack och lov kanske) är jag för gammal och ful för att vara nån flashbackares våta dröm.
Jag noterade inte ens att hon hade nattlinne fram tills du sa det, nu måste jag gå in och titta på den fula trasan, alla tänkbara situationer? där man behöver ett nattlinne men där det inte handlar om att sova bara...
Nej om det är du på profilbilden så är du inte för ful och gammal för några få okräsna flashbackare =) som jag tror finns

Citat:
Du föredrar alltså stor, lunsig tisha med fult tryck framför Ninnis nattlinne? Anastasia i förra säsongen är alltså din drömkvinna med sin bruna t-shirt som hon sov i på bröllopsnatten? Eller är du mer intresserad av killar kanse? Med tanke på att du ogillar typiskt kvinnliga paltor?
Nu hugger jag av den gordiska knuten och anser att min nya tillfälliga fru kan sova naken, helt otänkbart för dig? jag hintade lite smått om det i förra posten ifall det noterades?
Man kan nog gilla tjejers kött utan att gilla era kläder vågar jag sticka ut hakan och påstå. Hector & Mange däremot älskar att titta på kvinnokläder
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-14 kl. 01:31.
Citera
2024-10-14, 01:44
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag noterade inte ens att hon hade nattlinne fram tills du sa det, nu måste jag gå in och titta på den fula trasan, alla tänkbara situationer? där man behöver ett nattlinne men där det inte handlar om att sova bara...
Nej om det är du på profilbilden så är du inte för ful och gammal för några få okräsna flashbackare =) som jag tror finns

Nu hugger jag av den gordiska knuten och anser att min nya tillfälliga fru kan sova naken, helt otänkbart för dig? jag hintade lite smått om det i förra posten ifall det noterades?
Man kan nog gilla tjejers kött utan att gilla era kläder vågar jag sticka ut hakan och påstå. Hector & Mange däremot älskar att titta på kvinnokläder

Nej, det är inte otänkbart för mig att din fruga sover naken. Jag vet att många gör det.

Jotack, jag vet att det finns gott om småpojkar här som tänder på kärringar men sörru, jag föredrar mogna män och dessutom är jag inte "ute på marknaden" så att säga.

Du har väldigt bra koll på de homosexuella killarnas kläder och många tankar om hur de borde klä sig. Bögarnas kläder har du studerat i detalj och funderat mycket på. Men kvinnornas kläder skiter du fullständigt i eller lägger inte ens märke till. Du ogillar kvinnor som klär sig kvinnligt. Du gillar köttiga armar med "fett ovanpå biceps". Det låter som om du är smygbög?
Citera
2024-10-14, 01:47
Citat:
Ursprungligen postat av Yllefilt
En snygg sidenpyamas kan man allt kosta på sig. Med tillhörande morgonrock. Eller ett mysigt kashmir-set.

Ja, eller nåt billigt om man är fattig. Finns jättefina nattlinnen för under hundralappen på typ Ellos eller liknande. Det handlar inte om dyra märkeskläder.
Citera
2024-10-14, 02:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Du har väldigt bra koll på de homosexuella killarnas kläder och många tankar om hur de borde klä sig.
Nice projektion, jag sa att jag hade svårt att förstå din lidelse för motsatta könets i detta fall maskulina kläder, jag har aldrig uttryck önskemål hur dom ska klä sig, jag har bara fnissat åt att snyggt klädd kan innebära att klä sig i en grå eller svart jacka eller vad fan nu Magnus har på sig (jag har inte tittat efter)

Citat:
Bögarnas kläder har du studerat i detalj och funderat mycket på. Men kvinnornas kläder skiter du fullständigt i eller lägger inte ens märke till. Du ogillar kvinnor som klär sig kvinnligt. Du gillar köttiga armar med "fett ovanpå biceps". Det låter som om du är smygbög?.
Så kan det låta, men skenet bedrar
Citera
2024-10-14, 02:44
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groyk
”Talet” till Nicklas och Ninni:
Vilken elak jävel.
Att inte GVFÖ-teamet slängde ut honom med huvudet före, är inget annat än skandal.
Istället väljer de att ta med det, som någonslags förhöjande krydda till programmet.
Fy faen, rent ut sagt.

Jag förstår ju givetvis ur perspektivet av sunt förnuft hur det var ett rätt dåligt bröllopstal, men om man lyssnade på resten förstod man att poängen med talet var att fira hans fina inre personlighetsmässiga komponenter. Egentligen var det rätt retoriskt smart; han fångar uppmärksamhet och får gemene man att tänka "vad fan snackar han om?", bara för att senare komma till sin egentliga poäng
Citera
2024-10-14, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Ninni ser väldigt gammal ut för att vara 26! Hon har insjukna ögon, är hon vegan?

Adam har tyvärr verkligen utseendet emot sig, rödlätt, tunnhårig och allt i ansiktet är lite för litet och för tätt ihop. Sen verkar han inte helt schysst personlighetsmässigt. Elsa ger det en tveksam chans med hon kommer banga efter några avsnitt tror jag.

Varför söker personer som Selma till programmet??? Upplever henne som väldigt instabil psykiskt. Hon sa att hon inte gillar kroppskontakt typ. Wtf? Stackars killen som matchade, han verkade väldigt naiv och "tar vad som helst", kommer tyvärr gå åt pipan är min bedömning.
Hon kan nog vara vän till någon i produktionen och tanken är att de ska bryta ner killen hon gifte sig med? Selma alltså.
Senast redigerad av dundersnyting 2024-10-14 kl. 09:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in