Citat:
Ursprungligen postat av
Lilithseyes
Jag har faktiskt ett exakt likadant nattlinne som Ninni och en herrans massa liknande varianter (vi pratar stora högar i garderoben med nattlinnen för alla tänkbara situationer). Men tyvärr (eller tack och lov kanske) är jag för gammal och ful för att vara nån flashbackares våta dröm.
Jag noterade inte ens att hon hade nattlinne fram tills du sa det, nu måste jag gå in och titta på den fula trasan, alla tänkbara situationer? där man behöver ett nattlinne men där det inte handlar om att sova bara...
Nej om det är du på profilbilden så är du inte för ful och gammal för några få okräsna flashbackare =) som jag tror finns
Citat:
Ursprungligen postat av
Lilithseyes
Du föredrar alltså stor, lunsig tisha med fult tryck framför Ninnis nattlinne? Anastasia i förra säsongen är alltså din drömkvinna med sin bruna t-shirt som hon sov i på bröllopsnatten? Eller är du mer intresserad av killar kanse? Med tanke på att du ogillar typiskt kvinnliga paltor?
Nu hugger jag av den gordiska knuten och anser att min nya tillfälliga fru kan sova naken, helt otänkbart för dig? jag hintade lite smått om det i förra posten ifall det noterades?
Man kan nog gilla tjejers kött utan att gilla era kläder vågar jag sticka ut hakan och påstå. Hector & Mange däremot älskar att titta på kvinnokläder