2024-10-13, 14:25
Medlem
tempeZZts avatar
Visst är det väldigt mycket Ing-Marie Carlsson och Kjell Bergqvist över Elsas föräldrar:

https://imgbox.com/mPLX5Ag7
Citera
2024-10-13, 14:54
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Visst är det väldigt mycket Ing-Marie Carlsson och Kjell Bergqvist över Elsas föräldrar:

https://imgbox.com/mPLX5Ag7

Kjell Bergqvist??? Näe...? Han ser väl mer ut som en blandning mellan skådespelarna Johan Rabeus och Reine Brynolfsson?
Citera
2024-10-13, 16:10
Medlem
Selma..

Varför är hon ens med på det här. Hela hon utstrålar ju att programmet är trams och att hon inte är så intresserad av det. Fattar inte varför hon är med.
Tycker så synd om Andreas.
Citera
2024-10-13, 16:39
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Hur kollar man det i vanliga fall menar du? De slipper i alla fall vara förlovade i ett år utan att knulla. Gifta sig första dagen - praktiskt!

Tja i nödfall får man väl nöja sig med att det är blod på lakanet på bröllopsnatten. Annars tar det hus i helvete.
ju
Citera
2024-10-13, 17:10
Medlem
Citat:
Så det är vanligt att sova i ful gammal t-shirt? Till och med på bröllopsnatten? Ninni är barnslig som har ett nattlinne?

Usch. Jag är vuxen och gillar att vara fin även nattetid.

Är själv ihop i ett förhållande sedan länge, och nattkläderna blir lätt gamla t-shirtar och liknande. Men på en första "dejt" som ju detta är hade jag nog tänkt till, särskilt som nattstunden ju ändå måste vara väldigt laddat mellan parterna, som kvällens mest osäkra stund har man ska agera. Det kanske är "coacherna" som tipsat om att avdramatisera och avsexualisera kvällen?
Citera
2024-10-13, 17:56
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ja, jag skulle stötta min vän eller släkting. Hen skulle nog gifta sig i tv oavsett om jag var där, så varför inte? Menar du att man skulle tacka nej som en markering? Och sen titta på programmet och diskutera på Flashback?

Nej, jag menar att man inte pallar stryka skjortan o kuska till Dalarna för att vara med på ett spektakel.
Citera
2024-10-13, 18:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jaså, jag trodde att Ninni var alla mäns drömkvinna.

Adam är alldeles för ung för mig så han får tyvärr inget sex med mig.

Jag har tyvärr inte 100 % koll på Manges olika outfits. Får kolla igenom avsnittet en gång till och återkomma. Tyckte du förresten att han var het i badbrallor?

Jag hade tänkt fråga dig om du fått denna uppfattning genom det där tidigare inlägget i tråden där nått blåfärgat stolpskott till veteranskribent skrev väldigt perverst om hur Ninni är hans drömkvinna! men jag noterar i tråden idag att flera sinnesförvirrade småbröder nu knyter kuk med varandra rörande Ninnis dåliga avelsmaterial, nu slår du och jag dövörat till! detta tycker jag

Vad synd för dig! jag trodde annars att våpet Katya Mosally i Idol hade visat Sverige att vid 36 års ålder är det tydligen okay att trots den blatanta åldersskillnaden vilja ligga med en 28 årig Robin Solberg

Även 'män' har genomtänkta outfits (jag lovar) titta på hans kommande färglösa outfits och återkom,

Badbrallor?, jag har för mig att dom hoppade hand i hand ("tillsammans gick vi kvinna man") i polen nakna när dom bröllopsdoppade på natten, det måste vart en mardröm bara, jag missade huruvida Magnus badbyxor var stilfula då min uppmärksamhet tyvärr drogs till det fasansfulla konstaterandet att Hector hade tarzan-småfillingar (inte tangan dock i detta avsnitt) som badbrallor, hade han visat upp dom när han och Nicklas spa'ade ihop hade det slutat illa
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-13 kl. 18:44.
Citera
2024-10-13, 19:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Kjell Bergqvist??? Näe...? Han ser väl mer ut som en blandning mellan skådespelarna Johan Rabeus och Reine Brynolfsson?
Det var likt Kjell Bergqvist men Ing Marie var fan snyggare än sådär

Citat:
Så det är vanligt att sova i ful gammal t-shirt? Till och med på bröllopsnatten? Ninni är barnslig som har ett nattlinne?

Usch. Jag är vuxen och gillar att vara fin även nattetid.
Tror du att Ninni är en sådan jök som behåller nattlinnet på under parningsakten på bröllopsnatten?
Här har du ju i kubik varför du och Ninni är flashbacksmännens drömkvinnor, ni är tjejerna som sover i konservativa bylten för att leka kvinnliga (Selma sover i pyjamas med Tennage Ninja mutant hero Turtles tryck)

Deltagande verkar tycka att bröllopsnatten är för tidigt för att kasta t-shirten & sova som gud skapte en detta prövade ju Adam (obs! inte samme Adam) under sitt äktenskap med Märtha vilket tillslut rev kuddmuren tror jag!

Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Att dom inte är sig själva givetvis. Det är lätt att hamna i en jargong eller ett sätt att vara. På samma vis som man är en persona på jobbet eller en annan när man åker på bortamatch i en buss med 52 andra killar.
Om det är hela 52 säten i bussen (eller sitter man i varandras knä kanske för extra jargong ) indikerar det att det är en dubbelbuss, det skulle ju potentiellt kunna innebära åtskild jargong, på nedre däck är det hemmamatch & fotbollstugg & det ropas ramsor, det bögas inne på den lite för trånga muggen, men går man bara uppför den där lilla vindlande trappan är det istället bortamatch & det är schlagertugg, det ropas ramsor i strukna instoppade skjortor
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-13 kl. 19:27.
Citera
2024-10-13, 19:16
Medlem
Det var bättre när det var på måndagar
Citera
2024-10-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Oavsett, jag tycker inte att man pratar på det sättet med sin fru - speciellt inte en kvart efter vigseln. De känner inte ens varandra.

Ska vara att han var nervös då, men jag kan inte låta bli att fundera på hur det låter en dålig dag när inte hela svenska folket tittar på.
Äsch, lugna er. Det var lite flirtigt "banter" helt enkelt. "Behandla tjejen som din lillasyster", hette det när pickup artist-grejen var i ropet. Jag tror att Adam är rätt mycket player; han utstrålar självförtroende och är bra på att snacka. Han är nog van vid att bantra med tjejer på stockholmskrogar, och kör samma stil med Elsa. Vilket ju är helt rätt: han ÄR de facto i samma situation som med en tjej han precis har träffat, de bara råkar vara nygifta (vilket, i sammanhanget, är det minst viktiga i hela världen).

Dessutom har Adam pejlat att Elsa är snygg och självsäker, så hon kan ta lite pikar och skämt på hennes bekostnad. Notera också att han efter ett tag växlar till en mer seriös ton och talar om hur nöjd han är med matchningen. Adam har game! Sen får vi se om det räcker fram till beslutsdagen.
Citera
2024-10-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Selma..

Varför är hon ens med på det här. Hela hon utstrålar ju att programmet är trams och att hon inte är så intresserad av det. Fattar inte varför hon är med.
Tycker så synd om Andreas.

This. Det är så tydligt att detta inte är hennes grej. Förstår inte varför hon sökt eller hur hon blev antagen.
Citera
2024-10-13, 22:13
Medlem
Allt ska ju inte vara snuttegulligt. Dom vill ju ha med minst ett par som det kommer blir konflikter med. ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in