Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Nej! Jag är inte intresserad av att diskutera det. Det är inte vad det handlar om.
Nehej.
Vad vill du ha sagt då?
Annars kan du väl fundera kring det här.
Dialogen då de väntar på Arianne Zucker är inget fristående fenomen.
"Det är bäst att jag använder några Tic Tacs ifall jag börjar kyssa henne. Du vet att jag automatiskt attraheras av vackra... Jag börjar bara kyssa dem. Det är som en magnet. Bara kyss. Jag väntar inte ens och när du är en stjärna låter de dig göra det.
Ta tag i fittan. Du kan göra vad som helst."
För det första sexistisk, en riktig mansgris.
För det andra grav narcissism. Helt övertygad att han han är en stjärna, ser sig som förmer.
Att han, med sin grandiosa syn på sig själv, inte behöver något som helst samtycke.
I samma video beskriver Trump hur han försökte ragga på Nancy O'Dell men misslyckades.
"Jag försökte knulla henne. Hon var gift."
Primärfokus är att hans feta ego (och kuk) ska tillfredsställas, han bryr sig inte ett dugg om att hon är gift.
Hur han tog nederlaget?
Ja, självklart via att tala nedvärderande om hennes utseende.
" Så plötsligt ser jag henne, hon har nu fått de stora falska brösten och allt. Hon har ändrat utseende totalt."
Då det uppdagades fick Trump be om ursäkt och säga att det var fel.
Men han la till att det var "en distraktion från de problem vi står inför idag."
Det var bara som snack i omklädningsrummet enligt Trumps utsaga. Clinton hade sagt värre saker till honom på golfbanan.
Han körde även att han aldrig sagt eller låtsas vara perfekt. Han hade gjort saker han ångrar.
Sen kommer förnekelsen:
"Alla som känner mig vet att dessa ord inte reflekterar vem jag är”
Han försökte göra damage control via att minimera händelsen och peka på annat. Peka ut andra.
Sen vill han göra gällande att det inte alls är hans egentliga personlighet.
Det är således ingen genuin ursäkt, men rätt förutsägbart från en narcissist som ser sig som untouchable och alltid är ett offer för omständigheter. Att inte ta ansvar fullt ut och försöka komma undan via att peka på andra.
Att kvinnan var gift var inga problem.
Äktenskap för Trump är inte heliga.
Han var otrogen med Marla Maples då han var gift med Ivana.
Tidsperspektivet ang Grab em' by the pussy är intressant.
Det var 2005, och Trump själv var rel nygift med Melania.
I mars 2006 var Melania nybliven mor.
När sonen Barron var 4 månader inledde han sin relation med porrskådisen Stormy.
Sen skulle hon tystas ner inför presidentkandidatur och via bokföringsbrott så blev således Trump en dömd brottsling.
Unik som expresident i usas historia.