Citat:
Ursprungligen postat av
throwawayaccount1
Anser du.
Det märks tydligt att ni från Smygehuk inte upplevt världen i speciellt stor utsträckning när detta är bortom er vildaste fantasi, att kvinnor skulle vara intresserade av rika män och därmed ge medgivande till sexuella inviter och beteende.
Men visst, vi kör på din ihåliga slutsats;
Berätta vad han faktiskt menar, och backa gärna upp det med bevis på beteendet du anser det stämmer överens med värderingarna han har.
Misstänker att du är vänsterbliven och därmed självutnämndt innehar tolkningsföreträde men motbevisa mig gärna.
Notera där att du alltså bygger din uppfattning på vad du tror att kvinnor vill när de möter någon rik och berömd. Med det spelar Trumps ord ingen roll, för du vet ju redan. Att ge medgivande är inte heller detsamma som att vilja. Förövrigt hinner de ju inte ge något medgivande till Trump.
Citat:
I better use some Tic Tacs just in case I start kissing her. You know, I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them.
Nu testar vi följande mening, som bygger på att jag tar kvinnor på fittan, så översätter du. "And when you've a gun they let you do it. You can do anything." Vill de i princip att jag slemmar mig, eller låter de mig bara göra't.
Du vet ord är viktiga, inte bara i Smygehuk.
Skippa det andra, för man tycker bara synd om dig, och det är inga argument att säga att något är ihåligt, eller att någon är vänsterbliven.