2024-10-13, 17:05
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Okej, jag utgår från att du saknar egen uppfattning om Trump.

Tyvärr så är inte Hddv1 unik på något sätt, de flesta som hatar Trump kan inte förklara närmre varför.

"Det största hotet mot demokratin är dumma människor"
Donald J Trump

Ungefär i nivå med att få dem att förklara vad en kvinna är, de vet inte själva.
Citera
2024-10-13, 17:14
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Intressant frågeställning, är du rak och ärlig?
I möjligaste mån försöker jag förankra det jag antingen påstår eller anser med källa.
Att jag har belägg för det jag säger om Trump.

Jag dubbelkollar flera källor och går helst direkt till Trump själv och lyssnar på hans utspel i rally per video alt läser vad han skriver om i sociala media.

Nu är det din tur att besvara frågan då du påstod att jag är jag "totalt inskränkt och som verkar se vänsterextremism som ett ideal" samt "Du kanske borde lyssna på vad andra människor säger och inte bara det som passar dina extrema åsikter."

Vilket just nu är draget rätt ur din röv och gör att du framstår som en dålig debattör och hellre vill skriva om mig än de uppgifter jag lämnat om Trump.

Jag har källhänvisningar till skillnad från dig.
(FB) Vad är skälet bakom allt detta hatet mot Donald J. Trump?
Citera
2024-10-13, 17:22
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
I möjligaste mån försöker jag förankra det jag antingen påstår eller anser med källa.
Att jag har belägg för det jag säger om Trump.

Jag dubbelkollar flera källor och går helst direkt till Trump själv och lyssnar på hans utspel i rally per video alt läser vad han skriver om i sociala media.

Nu är det din tur att besvara frågan då du påstod att jag är jag "totalt inskränkt och som verkar se vänsterextremism som ett ideal" samt "Du kanske borde lyssna på vad andra människor säger och inte bara det som passar dina extrema åsikter."

Vilket just nu är draget rätt ur din röv och gör att du framstår som en dålig debattör och hellre vill skriva om mig än de uppgifter jag lämnat om Trump.

Jag har källhänvisningar till skillnad från dig.
(FB) Vad är skälet bakom allt detta hatet mot Donald J. Trump?
Fast jag tänkte mer på att dina svar inte handlade om det jag skrev tidigare. Utan hade en utläggning om Trump istället.
Därav mitt svar också.
Citera
2024-10-13, 17:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Fast jag tänkte mer på att dina svar inte handlade om det jag skrev tidigare. Utan hade en utläggning om Trump istället.
Därav mitt svar också.
Ska du bemöta det jag skrev om att Trump hyllar Kinas ledare, håller brandtal om handel och tull - men själv importerar billiga biblar där och går i stor vinst i år?
Citera
2024-10-13, 17:53
Medlem
Självhat och okunnighet, they hate us cuz they ain’t us.
Citera
2024-10-13, 18:03
Medlem
En anledning skulle ju kunna vara att inlägg med positiva saker om Trump raderas på detta forumet. Undrar varför
Citera
2024-10-13, 18:09
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Okej. Så du är antingen ett troll eller efterbliven.
HAHAHAHA Du har vaknat igen hahahaha
Citera
2024-10-13, 18:15
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novalukol
Det bottnar i en amerikansk politisk propagandakampanj mot Trump som började så fort han anmälde sig som presidentkandidat 2015.
Innan dess var har en populär person inom MSM, ledde egen TV såpaserie osv.
Problemet var att han hotade med rensa upp i "träsket" i Washington och det var första ggr en blivande president hade detta som valfråga.
"Deep state" gick bananas och Hillary Clinton spann en lömsk plan för att sänka DT - anklaga honom för utländsk påverkan m.m.
Sedan har det bara rullat på......

Han fick en massa gratisreklam av MSM i valet 2016.
Citera
2024-10-13, 18:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Han fick en massa gratisreklam av MSM i valet 2016.
Det har han fått hela tiden. Alla åtal och komplotter riktade mot honom med mordförsöken som kronan på verket. Som hämtat ur en Hollywoodrulle.
Han behöver knappt kampanjmedel när MSM och Democrats sköter allt gratis.
Men det finns alltid en massa får som tror på all skit som publiceras och sedan ska man ha klart för sig att det alltid varit ganska jämnt mellan de två stora partiernas presidentkandidater.
Citera
2024-10-13, 18:38
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av throwawayaccount1
Anser du.

Det märks tydligt att ni från Smygehuk inte upplevt världen i speciellt stor utsträckning när detta är bortom er vildaste fantasi, att kvinnor skulle vara intresserade av rika män och därmed ge medgivande till sexuella inviter och beteende.

Men visst, vi kör på din ihåliga slutsats;

Berätta vad han faktiskt menar, och backa gärna upp det med bevis på beteendet du anser det stämmer överens med värderingarna han har.

Misstänker att du är vänsterbliven och därmed självutnämndt innehar tolkningsföreträde men motbevisa mig gärna.

Notera där att du alltså bygger din uppfattning på vad du tror att kvinnor vill när de möter någon rik och berömd. Med det spelar Trumps ord ingen roll, för du vet ju redan. Att ge medgivande är inte heller detsamma som att vilja. Förövrigt hinner de ju inte ge något medgivande till Trump.

Citat:
I better use some Tic Tacs just in case I start kissing her. You know, I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them.

Nu testar vi följande mening, som bygger på att jag tar kvinnor på fittan, så översätter du. "And when you've a gun they let you do it. You can do anything." Vill de i princip att jag slemmar mig, eller låter de mig bara göra't.

Du vet ord är viktiga, inte bara i Smygehuk.

Skippa det andra, för man tycker bara synd om dig, och det är inga argument att säga att något är ihåligt, eller att någon är vänsterbliven.
Citera
2024-10-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Trump är ingen dåre, däremot så är han rak o ärlig.

Att vara rak och ärlig motbevisar ingenting. Han är fortfarande en dåre.
Citera
2024-10-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Notera där att du alltså bygger din uppfattning på vad du tror att kvinnor vill när de möter någon rik och berömd. Med det spelar Trumps ord ingen roll, för du vet ju redan. Att ge medgivande är inte heller detsamma som att vilja. Förövrigt hinner de ju inte ge något medgivande till Trump.

Nu testar vi följande mening, som bygger på att jag tar kvinnor på fittan, så översätter du. "And when you've a gun they let you do it. You can do anything." Vill de i princip att jag slemmar mig, eller låter de mig bara göra't.

Du vet ord är viktiga, inte bara i Smygehuk.

Skippa det andra, för man tycker bara synd om dig, och det är inga argument att säga att något är ihåligt, eller att någon är vänsterbliven.

Varför svarar du inte på mina frågor och berättar vad han menar enligt dig samt visar upp exempel på beteende där det i din åsikt bekräftar vad det nu är du anser?

Jag bygger såklart min uppfattning på mina erfarenheter, precis som Trump bygger sin uppfattning på sina.

Att du inte har samma eller liknande erfarenheter kan ju bero på många olika saker.

Jag förstår att du har en annan syn och det är väl kanske därför du har svårt att förstå konceptet i helhet, kanske för att du kommer ifrån Smygehuk, vad vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in