2024-10-12, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Eftersom han är så öppen med möjligheten att starta en OF så tror jag att han låter FisTessan smälta tanken om det.
Blir inte ett dugg förvånad om han går i tankesättet att 2 filmer finns ”out there” och här finns fina och lättförtjänta pengar att hämta för dom.

FisTessan slipper slita med underbetalt jobb och Baronen kan lura sitt följe med kåta gula blend tanter som är så äckligt kåta på Baronen.

När videos om Chrippa börjar sina så är ett OF konto närmast till hands än att han gör en bränna likt han gjorde på Prefab Andreas.

Det tror jag du har helt rätt i. Han har lagt ut sådana flöten redan för flera år sedan, för att se hur det skulle falla ut hos hans fans. Han har säkerligen redan fört fram förslaget till Therese, men det har nog fallit på att de har barn.

Carl-Fredrik har dock inte kunnat hålla sig, utan har skickat ut sina porrklipp på internet ändå, utan Thereses vetskap. Allt för att han vill få komplimanger för sin jättekuk som han fått för sig att han besitter. Givetvis är det muppen som laddat upp "Thick cock doggy pov"-klippet. Titeln avslöjar det, likaså att han sitter på länken. Det hade varit svårt ens för någon som känner dem att identifiera dem utifrån det där korta klippet. Muppen har givetvis gått in och kollat, i hopp om att någon ska gå in och ge honom komplimanger för hans bamsekuk. Kommentarerna om detta lös dock med sin frånvaro. För hans balle är högst alldaglig. Ytterligare ett exempel på hans totala avsaknad av självinsikt.
Citera
2024-10-12, 17:16
Avstängd
7hhhs avatar
Rasks fru blev självmordsbenägen p.g.a. läckta nudes, Rasks respons är att alla sysslar med naket ("stjärtsnusk" som han kallar det) och han vill gärna tjäna pengar på deras sexliv. Read the room! Du ska ge fan i att försöka plantera såna här idéer i din frus huvud när du vet hur ledsen hon blev förra gången du spred hennes nudes!
Citera
2024-10-12, 17:39
Medlem
nullbytes avatar
Givetvis är det Rask själv som laddat upp videos. Kanske med Tessans godkännande. Efter övertalning om att man inte ser att det är hon på videon. Sen hur länkarna spreds. Det kan nog räcka att någon kommenterat att har en liten kuk och då har Baronen blivit triggad och skickar länken i ren frustration. Han har minsann en massiv kuk ensligt honom själv men medellängden på en kuk I Sverige är 14cm (efter en snabb Googling). Hur pass den datan stämmer har jag ingen aning om, jag har då aldrig fått frågan om detta och känner inte till någon annan som fått det heller. Jag har dessutom aldrig mätt min egna kuk, inte ens i tonåren. Det gör väl bara osäkra män. Han skulle då ha cirka 3 cm längre än medellängden. Grattis Rask du har en riktig hästkuk

Så tror jag det gått till.
Citera
2024-10-12, 17:39
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Men vänta här nu… sa inte sopan Mannenmed2huvud att Baronen drar ut 60-70k efter skatt? Hahaha vilken pajas han är Mannenmed2huvud

Man måste vara bra rutten i huvudet när man klafsar in i tråden och tjoar om att Rask tjänar 60-70k netto när socialfall-Baronens ekonomi finns svart på vitt för alla att se? Vilken idiot han är Mannenmed2huvud!

Citat:
Diskutera inte med ÄGG, micro

Amen.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, det är ändå komiskt att Chrippa, med en mille i skulder, som fått sitt rykte nedsmutsat i nästan ett år, ändå tycks ha lättare att skaffa bostad än Carl-Fredrik.

Är ju bara att titta på dom. Chrippa, en hurtfrisk och glad kille med trevligt utseende och snygga kläder. Och sen Rask, en av de mest motbjudande och osmakligaste, ja direkt äckliga uppenbarelser jag någonsin skådat och då har jag inte ens sett grisen IRL.

Citat:
Kollat Thereses vlogg.

I tåget på väg mot Stockholm dricker hon sockrad Redbull. Inne hos frisören har hon en Coca-Cola 50 cl framför sig, frisörskan bjuder också på bullar. Burger King. åka och hämta pizza, och sedan ska hon åka hem och slänga sig i soffan.

Herregud, lustigt att hon är trött. Jag fick fan diabetes bara av att läsa det där.

Citat:

En smalfet flintskalle med en medeldase, som sätter på sin fru som har fetma. Smakproven finns ute för alla att se, det finns porr med attraktiva personer ute som är helt gratis. Det faller på sin egen orimlighet att folk skulle vara villiga att betala för Baronens OF.

Du vet att män betalar för att se Linda Skugges OF va? Linda Skugge. Think about it.

Jag tror Rask kan gräva guld ur frugans Renaultgarage till vagina på OnlyFans.
Den här gången kommer det att flyga. Sanna mina ord. Sky is the limit. Sen en serie med Rasks signatur-sexleksaker på det. Glidmedel med Rasks varumärke och doft av söt apelsin. Den här gången blir det ingen fejk-AMG för pappa. Ojojoj.
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-10-12 kl. 18:22.
Citera
2024-10-12, 17:49
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Man måste vara bra utvecklingsstörd när man klafsar in i tråden och tjoar om att Rask tjänar 60-70k netto när socialfall-Baronens ekonomi finns svart på vitt för alla att se? Vilken idiot han är Mannenmed2huvud!

Amen.

Är ju bara att titta på dom. Chrippa, en hurtfrisk och glad kille med trevligt utseende och snygga kläder. Och sen Rask, en av de mest motbjudande och osmakligaste, ja direkt äckliga uppenbarelser jag någonsin skådat och då har jag inte ens sett grisen IRL.

Herregud, lustigt att hon är trött. Jag fick fan diabetes bara av att läsa det där.

Du vet att män betalar för att se Linda Skugges OF va? Linda Skugge. Think about it.

Jag tror Rask kan gräva guld ur frugans Renaultgarage till vagina på OnlyFans.
Den här gången kommer det att flyga. Sanna mina ord. Sky is the limit. Sen en serie med Rasks signatur-sexleksaker på det. Glidmedel med Rasks varumärke och doft av söt apelsin. Den här gången blir det ingen fejk-AMG för pappa. Ojojoj.

Förr var de lukt av snusk karl och bonna lurk när han peta upp snusen. De var så en kille skulle lukta. Tänk dig lukt av rask svettiga stjärt strumpa med snus klet på. Den sex oljan 🤣
Citera
2024-10-12, 17:57
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Hade han stängt ner sina kanaler imorgon hade ingen frågat var han tog vägen.

Möt Metalgirl4024

https://youtube.com/@metalgirl4024?si=VWidL66NYwpqXX3o
Citera
2024-10-12, 18:16
Medlem
Citat:
Möt Metalgirl4024

Jodå. Jag är bekant med Ingela. Gillar henne skarpt. Innan störde jag mig på henne, sedan såg jag en kommentar där hon erkände att hon har LSS, och bitarna föll på plats.

Hon personifierar den typiska Baronföljaren. En utvecklingsstörd medelålders kvinna. Inget illa mot utvecklingsstörda. De kan inte hjälpa det. Det är Baronen jag har problem med, och hur han utnyttjar detta klientel för att sko sig själv.
Citera
2024-10-12, 18:19
Medlem
Citat:
Möt Metalgirl4024

Hahaha va i helvete… likblek kärring lämpad för THE RING filmerna….

Hon är garanterat en kärring som blir sjöblöt när Baronen säger STJÄRTSNUSK.. Baronen gräver sig i ljumsken och klia lite anus sen gröta med hela händerna när han lägger upp 2 snus! Det blir hon kåt av.

Säger som Baronen sagt i ett klassiskt klipp:
TA MIG I PRUTTEN OCH KALLA MIG LEIF!
Citera
2024-10-12, 18:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Lördagskväll, festligt!
Vill önska Carl Fredrik och er andra som skriver mycket här i tråden en riktig toppenkväll. <3
Detsamma till dig!

Vågar man hoppas på en bölvideo i video? Eller en tjacklive kanske?

Therese ärligt, lägg om kosten för fan, inte konstigt du är trött och åldrats som fan, hon måste ju äta flera kg rent socker i veckan.
Citera
2024-10-12, 18:30
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Hahaha va i helvete… likblek kärring lämpad för THE RING filmerna….

Hon är garanterat en kärring som blir sjöblöt när Baronen säger STJÄRTSNUSK.. Baronen gräver sig i ljumsken och klia lite anus sen gröta med hela händerna när han lägger upp 2 snus! Det blir hon kåt av

Det kan du lita på.

Vad jag inte riktigt fattar är hur Dynghögen kan dra till sig såna mängder av dessa? En eller två absolut men det är oräkneliga av exakt samma sort som slaviskt följer honom? Och dessutom har dessa retardos mage att ösa skit över Chrippa och Linnea medan dom försvarar Rask överallt i diverse kommentarsfält, vad fanken kommer DET i från?
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-10-12 kl. 18:34.
Citera
2024-10-12, 19:04
Medlem
Ikväll kommer det en analys video av tjackisen, på det befintliga bråket mellan Anjo och Chrippa.
Som vanligt en massa osammanhängande utdraget svammel om samma sak i 1 timmes tid.

Följarna ifrån Samhall hyllar honom, vanliga människa avskyr honom.
Nu flyger det!
Får väl se om han nu tagit av solglasögonen.
Citera
2024-10-12, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slirsson
Ikväll kommer det en analys video av tjackisen, på det befintliga bråket mellan Anjo och Chrippa.
Som vanligt en massa osammanhängande utdraget svammel om samma sak i 1 timmes tid.

Följarna ifrån Samhall hyllar honom, vanliga människa avskyr honom.
Nu flyger det!
Får väl se om han nu tagit av solglasögonen.

Vad ska analyseras? Ska han analysera Anjos analys? Snälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in