Citat:
Ursprungligen postat av
Vicious-Macki
Detta året har han varit värre än någonsin. Helt manisk med hela Chrippa-dramat.
Rask är så jävla osäker i sig själv så han tål inte när någon som Chrippa gör narr av honom.
Chrippa är bättre på många sätt även om han har sina dåliga sidor.
Han tränar, reser mycket, får saker gjorda. Tex så fixa han boende väldigt snabbt.
Då gjorde Baronen narr av honom och påstod att de bodde i en källare.
Men där kom karman som Rask pratar om så mycket och bet honom i röven med flytten som basunerades ut men inte blev av

Ja, det är ändå komiskt att Chrippa, med en mille i skulder, som fått sitt rykte nedsmutsat i nästan ett år, ändå tycks ha lättare att skaffa bostad än Carl-Fredrik.
När det kommer till kritan vill en hyresvärd bara ha en hyresgäst som betalar hyran i tid, och som inte håller på och krånglar. Där är Chrippa antagligen inte ett problem, bara han lägger pengar som säkerhet innan. För Baronen räcker inte det, för han är en problematisk person som ständigt hamnar i konflikt med folk han har att göra med, och som gärna hänger ut den han har problem med på sin Youtube-kanal.
Har han reflekterat kring att värden kanske såg hans video, där han hängde ut den andra värden som skulle hyra ut ett hus till honom, för att den inte ville att han skulle filma så mycket där? Det hade räckt för mig för att dra mig ur, för det är en tydlig indikation på att det kan hända även mig om jag någon gång hamnar på kant med hyresgästen.
Carl-Fredrik måste lära sig att inte missbruka sina plattformar som han gör. Att allt inte ska vädras på hans kanaler. Det är bara att kolla hur han beter sig när skorna han beställde inte höll kvalitén han hade räknat med. Han har ju rätt att returnera skorna och få pengarna tillbaka, istället filmar han och taggar in företagets namn, så att alla hans följare ska veta vilka skitskor de säljer.