2024-10-12, 12:22
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ireniak
"Here is the Narcissist's Credo:"That didn't happen. And if it did, it wasn't that bad. And if it was, that's not a big deal. And if it is, that's not my fault. And if it was, I didn't mean it. And if I did, you deserved it."

Exakt! Tycker My snor detta o lägger in på alla sina kanaler. I headern. Så folk vet....
Citera
2024-10-12, 12:36
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Hahaha! Dags för oss att börja rotera så vi är redo

Ja hon är verkligen ofelbar!

Visst är hon nu kaktus-My? Eller iaf kanske 60% kaktus? Men hon kanske inte vill använda just det ordet igen?

Alltså det finns så mycket att kommentera om denna soppa, man blir matt. Men i korthet:
- På hennes långa försvarstal på storier, hon ljuger och ändrar berättelsen. Hon låtsas som att hon har fått kritik för att hon inspirerats av Svarta lådan. Det har hon inte fått kritik för! Kritiken gäller PLAGIAT. Hon gör alltid så här.
- Hon gör klassikern att avfärda faktabaserad kritik med att kalla alla för troll. Hon vet inte vad troll betyder. Eller så är det också en medveten taktik. Men My, ett nättroll är inte en person som påpekar lögner från influencers.
Defenitivt en medveten teknik, och ett typiskt för narcissister, klassisk härskar teknik.
Citera
2024-10-12, 13:31
Medlem
TPLs avatar
"Jag skulle köpa en bil. Men blev nästan lurad. Jag har inte haft bil på nästan en månad och det ger STORA konsekvenser 😂 Skulle hämta ut ett paket. Men det hade skickats fel."

My köpa bil? Känner sig lurad? My borde tänka på hur alla andra känner sig när hon själv luras. Karma kallas det som sker nu.
My och Jobas är nog bland dom sista jag skulle ta med mig för att titta på bil.
Citera
2024-10-12, 13:53
Medlem
Är det någon som frågat henne VAR hon fått diplomen ifrån? Vad är det för renommerade utbildningar hon gått?
Citera
2024-10-12, 13:57
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter

Alltså det finns så mycket att kommentera om denna soppa, man blir matt. Men i korthet:
- På hennes långa försvarstal på storier, hon ljuger och ändrar berättelsen. Hon låtsas som att hon har fått kritik för att hon inspirerats av Svarta lådan. Det har hon inte fått kritik för! Kritiken gäller PLAGIAT. Hon gör alltid så här.
- Hon gör klassikern att avfärda faktabaserad kritik med att kalla alla för troll. Hon vet inte vad troll betyder. Eller så är det också en medveten taktik. Men My, ett nättroll är inte en person som påpekar lögner från influencers.

Hon FORTSÄTTER att ljuga. Att hon vågar!!
https://postimg.cc/0b10pnbK

My, hur f-n kan du skriva: Jag har heller inte kopierat någonting som har med mitt inlägg att göra???
Det är EXAKT det du gjort. Du har kopierat texten från Svarta lådans sida. Det är ett tydligt plagiat.
Dessutom tycker jag du ska sluta försöka flytta fokus från innehållet i Bloggbevaknings inlägg! Det handlade inte om din utbildning, dina hårtvättar, din avsaknad av make-up eller något annat dravel!
Du är genomskådad.

Jag har inte varken läst eller hört dig säga: ”Jag tog fram allt underlag, sammanställde inlägget och varenda ord i inlägget är mina egna”.
Det kan du givetvis inte för det innebär ju att du anklagar Svarta lådan för att har kopierat dig och då skulle de nog stämma dig direkt

Du glider undan, flyttar fokus och blir mer och mer osammanhängande ju längre du håller på.

Jag hoppas att du inser att dina inlägg kommer att granskas av flera än mig och att det gör att du nu börjar använda din ”gedigna utbildning och långa erfarenhet”😂 till att producera eget material.

(Btw - såg att du använt Olga R’s (MammaFitness) pyramid igen).
Citera
2024-10-12, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Defenitivt en medveten teknik, och ett typiskt för narcissister, klassisk härskar teknik.
Jag är försiktig med att använda det ordet, men ja, hennes härskartekniker och försvar pekar onekligen ditåt. Bara det att hon genom åren ALDRIG backat på något hon sagt eller gjort, trots att hon blivit överbevisad otaliga gånger. Däremot kan hon i tysthet redigera och ändra i efterhand.
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Hon FORTSÄTTER att ljuga. Att hon vågar!!
https://postimg.cc/0b10pnbK

My, hur f-n kan du skriva: Jag har heller inte kopierat någonting som har med mitt inlägg att göra???
Det är EXAKT det du gjort. Du har kopierat texten från Svarta lådans sida. Det är ett tydligt plagiat.
Dessutom tycker jag du ska sluta försöka flytta fokus från innehållet i Bloggbevaknings inlägg! Det handlade inte om din utbildning, dina hårtvättar, din avsaknad av make-up eller något annat dravel!
Du är genomskådad.

Jag har inte varken läst eller hört dig säga: ”Jag tog fram allt underlag, sammanställde inlägget och varenda ord i inlägget är mina egna”.
Det kan du givetvis inte för det innebär ju att du anklagar Svarta lådan för att har kopierat dig och då skulle de nog stämma dig direkt

Du glider undan, flyttar fokus och blir mer och mer osammanhängande ju längre du håller på.

Jag hoppas att du inser att dina inlägg kommer att granskas av flera än mig och att det gör att du nu börjar använda din ”gedigna utbildning och långa erfarenhet”😂 till att producera eget material.

(Btw - såg att du använt Olga R’s (MammaFitness) pyramid igen).
Hon är så tröttsam. Det är bra att BB sammanställer och arkiverar hennes galenskaper. De flesta "vanliga" orkar ju inte läsa här inne, men BB tror jag får en hel del trafik.
Citera
2024-10-12, 14:07
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon gillar att stjäla hos Olga.

Och från Elin Kjos, innan hon så tragiskt dog. (My snodde friskt bland Elins inlägg o gjorde dessa till sina o folk nappade.)

Är man narcissist , så är man... Eller hur, My?

Att stjäla från dom döda kan nog vara det absolut fulaste hon gjort. Elin var en riktig stjärna inom träningsvärlden och en stor förebild från många. Där fanns en riktig influenser till skillnad från fejkade och MYtomaner.
Citera
2024-10-12, 14:09
Medlem
TPLs avatar
"Jag stor för det jag skriver och menar det jag säger i min story."

Lite stressad?
Citera
2024-10-12, 14:51
Medlem
TPLs avatar
Exakt vad är det som gör henne så trött och sliten just nu, hon som älskar att träna och vet precis vad kroppen behöver? Sovit minimalt, stressat maximalt. Och just sånt ska hon hjälpa andra med...
Vore konstigt om hon inte blir stressad nu när det stormar runt henne. Tycker absolut inte synd om henne. 🌪🌩

#kopiator_my #nättroll #jämt_blodsocker #plagiat
Citera
2024-10-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chyl
Hon har lagt upp foton på sina intyg sååå många gånger nu!! 😂😂
Ja suddiga bilder med allt samlat på ett foto i stories, skitlätt att läsa verkligen.

OM det är som du säger My, att du har gedigen utbildning/utbildningar.. varför bara inte visa klart och tydligt allt, så slipper du ju tjatet 💁🏻‍♀️
Men exakt!!

Lägg upp tydliga bilder på alla så kallade ”diplom” så slipper du nättroll och drev.
Herregud hur svårt kan det vara?

Men nej hon sitter hellre och eldar upp sig och interagerar med ”trollen” som ju faktiskt är helt vanliga människor som bara vill att hon visar sina diplom och licenser……..på vilket annat jobb räcker det med att säga man har gått en utbildning och behöver inte visa papper på det?

Hon sitter säkert i detta nu och knåpar ihop några fejkdiplom…….för några äkta finns inte, det vet vi alla.
Fejk-My!!
Citera
2024-10-12, 16:31
Medlem
Comitiums avatar
Jag tar definitivt avstånd från lilla My.

PS vem är My?
Citera
2024-10-12, 16:40
Medlem
TPLs avatar
"Marie talar i "vi" form. Ignorerar konkret fakta så som utbildningarna som nu publicerats hur många gånger som helst. Hon far med osanning, anklagelser och skriver ner mig på alla sätt hon kan för att förminska mig i min yrkesroll,

Men hon skriver att vi kan ses... vi får se om hon stor för det ochdyker upp med alla sina frågor
😅
"

Hur vore det om My svarade på frågor i stället? Och stor för vad hon tidigare sagt?

#lögnhals #patomimi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in