2024-10-12, 09:42
Medlem
Ja jösses
Man kan inte annat än fascineras av henne. Känns som jag följer en dokusåpa eller nått 😝
Citera
2024-10-12, 09:43
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tvättäkta narcissist, är vad My Martens är:

"Det är JAG som talar om för DIG vad JAG anser vad DU ska tycka!
MEN, FAN-TA-DIG, om DU har den stora fräckheten att påstå att JAG har fel!
JAG HAR ALDRIG FEL! ALDRIG! AAAAAALDRIG!!!!!!!!
Och det kommer jag att hävda tills du ändrar dig, och säger som det är: JAG HAR ALDRIG FEL!
Tills du gör det, så är jag din svurne fiende, din Nemesis, din mardröm!
Ge mig rätt-och vi blir BFF!
Kräv mig på bevis-ät min skit, rotera på en kaktus-ät en grönsak!

Så....hör mitt ord som är din lag..."

(Trollkonan ruvar på hämnd, som den narcissist hon är.)

Exakt detta.
Inte konstigt ingen stannar kvar som vän länge. En narcissist vill man ha så långt borta som möjligt.
Citera
2024-10-12, 10:00
Medlem
ireniaks avatar
"
Citera
2024-10-12, 10:01
Medlem
ireniaks avatar
"Here is the Narcissist's Credo:"That didn't happen. And if it did, it wasn't that bad. And if it was, that's not a big deal. And if it is, that's not my fault. And if it was, I didn't mean it. And if I did, you deserved it."
Citera
2024-10-12, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ireniak
"Here is the Narcissist's Credo:"That didn't happen. And if it did, it wasn't that bad. And if it was, that's not a big deal. And if it is, that's not my fault. And if it was, I didn't mean it. And if I did, you deserved it."
My upp i dagen 🙌
Citera
2024-10-12, 10:34
Avslutad
Och triangeln hon visar i dagens inlägg är ju inte hennes heller.
Hittar den bland annat hos Olga Rönnberg
Citera
2024-10-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

My(tomanens) nedriga fasoner måste få ett stopp🛑
Hoppas någon lyckas sätta spiken i kistan.
Citera
2024-10-12, 10:54
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon fortsätter på story. Klockan är över 23.00 och hon är helt besatt. https://postimg.cc/gallery/KM15Q1R
Man får en varningsflagga av någon som måste berätta att ”de brinner för…”. Om man nu brinner för något borde det väl framgå på ett naturligt sätt, som tex att vara flitigt anlitad med gott rykte. Man kan dra en parallell till en elitidrottare; en som ägnar sig åt idrott på elitnivå och gärna förmedlar sina kunskaper om idrotten kan sägas brinna för sin sport, men behöver ju knappast förtydliga det för omgivningen.
Fast å andra sidan är ”PT” en lika mycket hittepå-syssla som ”influencer” så då kanske det behövs förtydliganden om vad vederbörande låtsas pyssla med, helst ackompanjerat av suddiga mobiltelefonfynd av ”certifikat” och hänvisningar till, tja en nedlagd/flyttad/översvämmad/omgjord blogg/plattform/kommunikationskanal yada yada yada….
Puh, efter ett så här långt inlägg måste jag återhämta mig och sedan äta köttbullar med gräddsås och fundera på om jag ska tvätta håret imorgon eller byta kläder i övermorgon. Jag känner mig ju helt sjukt stressad av att ens försöka tänka på alla tre beslut. Tre beslut? Ja, det finns nog något mer beslut som ska tas, någon gång. Lika bra att känna stress över det nu så att jag får återhämta mig lite extra.
Citera
2024-10-12, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Då hon äntligen svarar på flera frågor, så gör hon ännu mer bort sig. I varje svar från henne lyser kaktusen igenom. Tur att hon är en sådan klumpig bedragare så hon blir genomskådad direkt. 🌵
Hahaha! Dags för oss att börja rotera så vi är redo
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Då Trollkonan My Martens helt "säkert" är fullfjädrad narcissist, så kommer hon aldrig att upphöra med sina lögner. Oavsett om hon blir överbevisad eller inte, så har hon rätt, o andra fel.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/category/my-martens/

Läs gärna hennes härskarsvar till Svarta Lådan, där hon med emfas påstår att det är från henne deras inspiration kommer. För hon är My och det hon inte vet om kost o hälsa, är inte värt att veta.

Ni som har frågor om kost, hälsa o inspiration, vänd er till Trollkonan.
Ja hon är verkligen ofelbar!
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Hon vässar sina taggar. Pressas hon för långt i den här frågan dyker Kaktus-My snart upp

Jag tror My dagligen tar såna här genvägar, och förklarar bort en hel massa saker.
Folk omkring henne är snälla, och försöker ha överseende.
Med tiden har hon börjat tro att hon är duktig på det. Herregud! Jag kan ju komma undan med vad som helst!
Hon är en ouppfostrad, odräglig, omoralisk, förvuxen skitunge
Visst är hon nu kaktus-My? Eller iaf kanske 60% kaktus? Men hon kanske inte vill använda just det ordet igen?
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Haha, nu sitter hon i gymnastiksalen och skrevar och berättar att Camilla på Bloggbevakning försöker skapa en konflikt mellan My och Svarta Lådan... 😂😂😂
Att hon bara orkar.

Är det inte märkligt att både My och Svarta Lådan skriver
"jämt blodsocker"

Varför kan hon inte lägga upp sina "certifikat" ett och ett så det går att läsa tydligt, i stället för en suddig bild med papper som har oläslig text. Nä just det, dom visar bara att hon ljuger.

Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Japp. Hon är galen

Om det nu är så jobbigt att ständigt bli ifrågasatt, kanske det är värt att visa mer än några suddiga diplom, som hon "hittade som kopior i sin mobil"?
För hon kommer garanterat bli ifrågasatt fler gånger

Hon har plagierat en text, och blivit ertappad
Varför måste så många offentligt diskutera det?
Kunde dom inte diskret ha kontaktat My istället?
Hon har ju plagierat och fejkat massa gånger förut! Då var det minsann ingen som klagade!

Dumma, dumma bloggbevakning, som... bevakar bloggar!
Alltså det finns så mycket att kommentera om denna soppa, man blir matt. Men i korthet:
- På hennes långa försvarstal på storier, hon ljuger och ändrar berättelsen. Hon låtsas som att hon har fått kritik för att hon inspirerats av Svarta lådan. Det har hon inte fått kritik för! Kritiken gäller PLAGIAT. Hon gör alltid så här.
- Hon gör klassikern att avfärda faktabaserad kritik med att kalla alla för troll. Hon vet inte vad troll betyder. Eller så är det också en medveten taktik. Men My, ett nättroll är inte en person som påpekar lögner från influencers.

Lite off topic: men helvete vad drygt det måste vara att ha henne i sin närhet. Hennes tonfall i alla stories är så drygt och konstlat. Hon verkar vara hemsk. Jag gillar egentligen inte att skriva så här elakt, men hon har ju kallat mig troll så det jämnar ut sig just denna gång
Citera
2024-10-12, 11:29
Medlem
wewereonabreaks avatar
Nytt ”tips”-inlägg på insta, så gott som inga stavfel när jag ögnade det vilket brukar betyda kopierat av nån annan. #oförskämtattanta
Citera
2024-10-12, 12:15
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
Hon skriver i en kommentar på bloggen, att personen som ifrågasätter hennes utbildningar kan boka en tid med My så kan hon få ”klämma och känna” på diplomen.. 🤦‍♀️

Då tycker jag hon ringer en journalist på valfri kvällsblaska för att få saken utredd "på riktigt"!

Tänk er ett uppslag i helgbladet, en softad bild på MY i spons-kläder, visandes på gymnastiska krumbukter som främjar läkandet av "psykisk ohälsa", plockande bland grönsaker som enbart är något lyxigt betalande kunder får henne att lägga på skärbrädan, och sedan kommer bilder o intervjuer med hennes lärare från de ställen där hon påstår sig ha gjort sina "mångtimmade" utbildningar på....

Hur najs vore inte det...och HUR najs vore det inte med ett snurr på kaktusen efter det...du MY?

En "tribut" till Trollkonan...påminner starkt om MY o de (få)som väljer att "bli till sig i trasorna" av henne:
https://www.youtube.com/watch?v=rDyb_alTkMQ
Citera
2024-10-12, 12:20
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Hon gillar att stjäla hos Olga.

Och från Elin Kjos, innan hon så tragiskt dog. (My snodde friskt bland Elins inlägg o gjorde dessa till sina o folk nappade.)

Är man narcissist , så är man... Eller hur, My?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in