Citat:
Ursprungligen postat av
17tanter
Alltså det finns så mycket att kommentera om denna soppa, man blir matt. Men i korthet:
- På hennes långa försvarstal på storier, hon ljuger och ändrar berättelsen. Hon låtsas som att hon har fått kritik för att hon
inspirerats av Svarta lådan. Det har hon inte fått kritik för! Kritiken gäller PLAGIAT. Hon gör alltid så här.
- Hon gör klassikern att avfärda faktabaserad kritik med att kalla alla för troll. Hon vet inte vad troll betyder. Eller så är det också en medveten taktik. Men My, ett nättroll är inte en person som påpekar lögner från influencers.

Hon FORTSÄTTER att ljuga. Att hon vågar!!
https://postimg.cc/0b10pnbK
My, hur f-n kan du skriva: Jag har heller inte kopierat någonting som har med mitt inlägg att göra???
Det är EXAKT det du gjort. Du har
kopierat texten från Svarta lådans sida. Det är ett
tydligt plagiat.
Dessutom tycker jag du ska sluta försöka flytta fokus från innehållet i Bloggbevaknings inlägg! Det handlade inte om din utbildning, dina hårtvättar, din avsaknad av make-up eller något annat dravel!
Du är genomskådad.
Jag har inte varken läst eller hört dig säga: ”Jag tog fram allt underlag, sammanställde inlägget och varenda ord i inlägget är mina egna”.
Det kan du givetvis inte för det innebär ju att du anklagar Svarta lådan för att har kopierat dig och då skulle de nog stämma dig direkt
Du glider undan, flyttar fokus och blir mer och mer osammanhängande ju längre du håller på.
Jag hoppas att du inser att dina inlägg kommer att granskas av flera än mig och att det gör att du nu börjar använda din ”gedigna utbildning och långa erfarenhet”😂 till att producera eget material.
(Btw - såg att du använt Olga R’s (MammaFitness) pyramid igen).