2024-10-01, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Du, det är ingen vettigt funtad seende snubbe som vill trycka in sin snabel i henne. Rejäla taxöron till bröst har hon också. Passar ju i och för sig rätt bra med tanke på att hon har en tax som husdjur.

Såg henne vara ute och promenera med en man (och hunden) i en stor park i helgen. Så det kanske finns någon intresserad ändå.
Citera
2024-10-01, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Oj… Varför ogillar du henne så starkt?

Jag har inte DN och brukar inte lyssna på radio, så jag ser/hör inte så mycket av/om henne. Har bara fått ett intryck av att hon är obalanserad. Typ gapig och jobbig. Vet inte om det stämmer eller inte. Kanske är bra om hon inte blir förälder, jag har intrycket av att hon är rätt ego.
Hon är otrevlig och sur, det är vad jag ogillar med henne iaf. Hon verkar inte gilla någon eller någonting.
Citera
2024-10-01, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Hon är otrevlig och sur, det är vad jag ogillar med henne iaf. Hon verkar inte gilla någon eller någonting.

Ok. Jag är iofs inte heller något fan. Men jag ser/hör inte så mycket av/om henne. Har inte DN, lyssnar inte på det där radioprogrammet hon medverkar i.

Sedan går det förstås inte att undvika att få info ändå om hennes värsta trams, såsom att hon efter att ha kämpat för att bli kändis tycker det är jobbigt att vara kändis. Jag vill ju inte vara helt utan media.
Citera
2024-10-01, 13:23
Medlem
Citat:
Körde hon inte med nån köpe-sperma? Konstgjord befruktning?

Tror att hon kostat på sig minst ett försök. IVF.
Citera
2024-10-01, 13:29
Medlem
Citat:
Ok. Jag är iofs inte heller något fan. Men jag ser/hör inte så mycket av/om henne. Har inte DN, lyssnar inte på det där radioprogrammet hon medverkar i.

Sedan går det förstås inte att undvika att få info ändå om hennes värsta trams, såsom att hon efter att ha kämpat för att bli kändis tycker det är jobbigt att vara kändis. Jag vill ju inte vara helt utan media.
Jag får väl ärligt erkänna att inte jag heller konsumerat henne de senaste åren (av samma anledningar som jag nämnde ovan). Hon kanske har blivit trevligare mot sin omgivning nu, man kan ju hoppas.
Citera
2024-10-01, 20:33
Medlem
seaworthys avatar
Har inte riktigt begripit varför hon är en "kändis" och varför folk läser något hon skriver överhuvudtaget? Jag läste någon krönika och det är fortfarande lokaltidningsnivå som bäst. Mer som ett inlägg på facebook. Det handlar om henne och hennes liv. Helt ointressant.
Citera
2024-10-09, 20:20
Medlem
Hon känns ju helt gränslös och det är underhållande. Finns inte så många i Sverige som är som hon.
Citera
2024-10-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kixok
Hon känns ju helt gränslös och det är underhållande. Finns inte så många i Sverige som är som hon.

Jo, så länge hon inte har några egna barn att ta hand om är det väl okej… Som förälder låter hon ju som en riktig katastrof.
Citera
2025-02-27, 23:34
Medlem
Vilgrums avatar
Jag lyssnar ganska mycket på Eftermiddag i P3, och jag stör mig en del på hur hon formulerar sig – hon pratar ibland fel (språkbrist). Hennes krönikor är bra, och hon är otroligt allmänbildad, men när det kommer till språket borde hon ha blivit bättre med tanke på hur länge hon har jobbat med radio.
Citera
2025-03-15, 13:43
Medlem
Förutom nykter alkis, har hon någon diagnos? Tydligen har hon glömt betala sin hunds försäkring och tigger nu 50K i soc med till hundens vård.
Att vara ekonomiskt oansvarig talar för också för ytterligare problematik?!? Varför har hon inget kreditkort ?
Citera
2025-03-15, 18:08
Medlem
Hur kan hon inte ha några pengar sparade efter ett liv fyllt med välavlönade uppdrag? Vad har hon lagt alla pengar på?
Citera
2025-03-15, 18:54
Medlem
Pluspoäng för att hon använder string fortfarande. Visades för ett par veckor sen på en instagram story.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in