2024-10-07, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Reagerade på detta jag med. Alltså resultatet av de förberedelser hon menar att hon stressat med i flera veckor. Det har hon säkert. Och jag kritiserar inte heller köp av färdig fika för så gör vi med. Men kan det verkligen vara en sådan utmaning att hon måste förbereda sig inför det i flera veckor?
Jag tror att det inte är den typen av stress över att man har mycket att göra, det är nog snarare en ångestliknande stress över att ha ett kalas.
Citera
2024-10-07, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Jag tror att det inte är den typen av stress över att man har mycket att göra, det är nog snarare en ångestliknande stress över att ha ett kalas.
Ja säkert. Det där måste hon jobba på annars blir det tufft senare bla när loppsan ska ha barnkalas i skolåldern. Då kan man snacka ångest med att hålla koll på alla barn, underhålla och fixa fika mm
Citera
2024-10-07, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Ja det måste det ju vara. För annars vet jag inte vad det kan vara.

Det enda hon egentligen gjorde igår var ju att lägga upp kakorna, dekorerade i form av sprutgrädde, bär och färdiga dekorationer. Hon dukade, fixade kaffe och blåste upp ballongerna.
Förmodligen har hon haft hjälp med det dessutom. Det kan ju inte ha tagit mer än högst en halvtimme om man är 2 st.

Sedan kan man undra varför hon är så grymt oproffsig när hon lägger in händelser med text. Ja hon skriver att det kan vara fel men.....VARFÖR?
Hon har väl all tid i världen att göra det ordentligt. Är ju sååå dåligt när det är massor med stavfel och skit i textningen. Vad är hon för jäkla influencer? Och detta är hennes arbete? På riktigt Hanna? Har du ingen stolthet i något du gör......
Citera
2024-10-07, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nej rulltårtan och kakorna köpte hon på Lidl. Det visade hon när hon var där och det var innan dom åkte till Turkiet!
Kaffe hade dom säkert, man såg någon bryggare där i bakgrunden!

Om hon köpte allt innan deras resa vad fasen var det hon behövde stressa runt så mycket för innan kalaset då?! Det behövs verkligen inte mycket i H’s värld för att hon ska känna sig ”stressad” 🙄
Citera
2024-10-07, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Har den här pantade latmasken på riktigt gått och fyllt på läpparna i turkland samtidigt som hon är gravid??? Säg att det inte är så. Man ser ju två tydliga blåmärken och läpparna är ju uppenbarligen större. Inte kan man vara så otroligt dum i huvudet????

Tycker också hennes läppar ser större ut 🤔 Men ser inga blåmärken, var ser du det?
Citera
2024-10-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Ja säkert. Det där måste hon jobba på annars blir det tufft senare bla när loppsan ska ha barnkalas i skolåldern. Då kan man snacka ångest med att hålla koll på alla barn, underhålla och fixa fika mm
Om hon överhuvudtaget kommer att få ha ett barnkalas blir det nog bara dom hon leker mest med och kanske på ett Lekland el liknande där allt är ordnat!
Citera
2024-10-07, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Om hon köpte allt innan deras resa vad fasen var det hon behövde stressa runt så mycket för innan kalaset då?! Det behövs verkligen inte mycket i H’s värld för att hon ska känna sig ”stressad” 🙄
Det måste varit gurkan, paprikan och dom färska hallonen hon var och handlade i sista minuten!
Citera
2024-10-07, 14:55
Medlem
Citat:
Det måste varit gurkan, paprikan och dom färska hallonen hon var och handlade i sista minuten!

Usch ja, det låter ju hemskt stressande 🙄😂
Citera
2024-10-07, 14:57
Medlem
Citat:
Hanna har stressat i flera veckor för ett kalas där det enbart bjöds på köpekakor och som dom inte ens hade hemma hos sig själva!
När mina barn var små bjöd jag enbart på hembakat och hade storstädat ett helt hus innan, men det tog kanske max ett par dagar att förbereda! 🤪

Men GUD så duktigt av dig! 👏
Citera
2024-10-07, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

NÄR hon SKA ha? Kanske mer OM hon ska?
Citera
2024-10-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
NÄR hon SKA ha? Kanske mer OM hon ska?
Det får man ju hoppas för Lars skull. De flesta barn har ju ett barnkalas när de är små.
Citera
2024-10-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Såg ju nu att hon minsann vispade grädden och spritsade också. Det kan inte ha tagit så lång tid med tanke på resultatet men ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in