2024-10-07, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karleksmums1
Bakelserna från kalaset på färdigköpt rulltårta fick mig att vilja kräkas, varför är man såhär trash????????
Håller verkligen med! Och bakelser plus tårta blir ju tårta på tårta. Hade hon inga bullar eller liknande bröd? Det var typ tårta, bakelser, havrekakor, någon maräng och melon, paprika och gurka. Så oklar kombination av fika. Hon kunde väl lika väl gått rakt över gatan och handlat butiksbakat fikabröd samma dag istället för att köpa sliskig rulltårta som håller flera månader. 🙄
Senast redigerad av MissDolphin 2024-10-07 kl. 09:06.
Citera
2024-10-07, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Håller verkligen med! Och bakelser plus tårta blir ju tårta på tårta. Hade hon inga bullar eller liknande bröd? Det var typ tårta, bakelser, havrekakor, någon maräng och melon, paprika och gurka. Så oklar kombination av fika. Hon kunde väl lika väl gått rakt över gatan och handlat butiksbakat fikabröd samma dag istället för att köpa sliskig rulltårta som håller flera månader. 🙄

Rulltårtan är garanterat från Dollarstore, men verkligen oklar kombination av fika? Tror du ens det fanns kaffe???
Citera
2024-10-07, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karleksmums1
Rulltårtan är garanterat från Dollarstore, men verkligen oklar kombination av fika? Tror du ens det fanns kaffe???
Nej rulltårtan och kakorna köpte hon på Lidl. Det visade hon när hon var där och det var innan dom åkte till Turkiet!
Kaffe hade dom säkert, man såg någon bryggare där i bakgrunden!
Citera
2024-10-07, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Man brukar ju ha bullar eller vetebröd och sen nån hårdare kaka och mjuka kakor. Det var väldigt märklig kombination, men alla hennes matval är så himla oklara. Grönsakerna fattade jag inte heller om det inte fanns frallor eller så. Annars om man vill ha annat till barnen kan man ju fixa fruktfat, inte paprika och gurka bara. Jag bakade sockerfritt till vår ettåring och kompisarna.

Man undrar ju också vilka gästerna var och hur många de blev. Det var inte överdrivet många presenter på bilden så det var kanske bara familjen. Man undrar ju vad hon fick i present också. Kanske vi får en vlogg om tre veckor.
Citera
2024-10-07, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Man brukar ju ha bullar eller vetebröd och sen nån hårdare kaka och mjuka kakor. Det var väldigt märklig kombination, men alla hennes matval är så himla oklara. Grönsakerna fattade jag inte heller om det inte fanns frallor eller så. Annars om man vill ha annat till barnen kan man ju fixa fruktfat, inte paprika och gurka bara. Jag bakade sockerfritt till vår ettåring och kompisarna.

Man undrar ju också vilka gästerna var och hur många de blev. Det var inte överdrivet många presenter på bilden så det var kanske bara familjen. Man undrar ju vad hon fick i present också. Kanske vi får en vlogg om tre veckor.
Det är ju inte mer än 8 "rulltårtsbakelser" på bilden så dom borde inte ha varit fler än det.
Jag förstår inte riktigt varför dom måste vara i en annan lokal för det, dom bor ju inte i en etta med kokvrå
Citera
2024-10-07, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Det är ju inte mer än 8 "rulltårtsbakelser" på bilden så dom borde inte ha varit fler än det.
Jag förstår inte riktigt varför dom måste vara i en annan lokal för det, dom bor ju inte i en etta med kokvrå
Lokalen är en trappa upp i samma hus så jag hade nog också valt att vara där om jag hade den möjligheten! 😊
Citera
2024-10-07, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie

Nä precis. De har ju flyttat ut matbordet igen också ser det ut som.
Brodern hade väl något barn också så L kanske fick ha andra barn på sitt kalas.
Citera
2024-10-07, 10:37
Medlem
Har den här pantade latmasken på riktigt gått och fyllt på läpparna i turkland samtidigt som hon är gravid??? Säg att det inte är så. Man ser ju två tydliga blåmärken och läpparna är ju uppenbarligen större. Inte kan man vara så otroligt dum i huvudet????
Citera
2024-10-07, 11:05
Medlem
Om man har frallor så sätter man väl faten med grönsaker bredvid frallor och pålägg så det tror jag inte. I vilket fall är det ju otroligt rörigt på bordet. Kakor, frukt och grönsaker hur som helst. Märklig dukning 🤔.
Undrar om det kommer fler bilder
Citera
2024-10-07, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Har den här pantade latmasken på riktigt gått och fyllt på läpparna i turkland samtidigt som hon är gravid??? Säg att det inte är så. Man ser ju två tydliga blåmärken och läpparna är ju uppenbarligen större. Inte kan man vara så otroligt dum i huvudet????

Googlade lite snabbt och det första som kom upp va att man inte skulle göra fillers om man är gravid. Så här hon gjort det är det helt sjukt. Återigen tecken på att det enda hon bryr sig om är sig själv...
Men det var ju vi som är ointelligenta som inte fattar att Hanna är universums mittpunkt....
Citera
2024-10-07, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornsbelike
Googlade lite snabbt och det första som kom upp va att man inte skulle göra fillers om man är gravid. Så här hon gjort det är det helt sjukt. Återigen tecken på att det enda hon bryr sig om är sig själv...
Men det var ju vi som är ointelligenta som inte fattar att Hanna är universums mittpunkt....

De ser onekligen större ut men det är ju bara hon själv som kan bekräfta. Hon färgade håret när hon var gravid med L. Det skulle väl inte jag heller gjort kanske. Hon kanske inte vill vara gravid?

Men blåmärken ser jag inte.
Citera
2024-10-07, 12:14
Medlem
Tycker mig se att hon fräschat till sina fingertatueringar med. Händer mycket när man är gravid 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in