Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-06, 12:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Du må ha naturligt fylliga läppar men det är väldigt tydligt att personen på bilden har fillers i läpparna.
Mvh jobbar på skönhetsklinik.
Är det på både över och överläppen? som hon gjort?

(Nu har tråden fått sin egen officiella skönhetskliniks konsult! och det är bara veteraner i denna tråd som får ställa våra frågor, jag skickar PM sedan )

/med inställsamma hälsningar Botoxmagic & CrapSpraytan

Är årets rödhåriga hopp en känd ståuppare eller är han en glad amatör som sitter fast på Big Ben?
Dom påstod att dom delvis matchats för humor, tillåt mig tvivla på att hon kan dra ett enda skämt som hon kommit på själv, hon är mottagbar för honom är vad milf Maria Farm underförstått menar
Det öppnar ju iaf för att flera nya inneboende kan ta sig likadana friheter med golvet

Men vilken mentalt vuxen kvinna har ens en långhårig vädurskanin som husdjur? en vuxen kvinna brukar snarare ha löspringande råttor i lägenheten som hon tar kort på i sociala medier
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-06 kl. 12:30.
Citera
2024-10-06, 17:00
Medlem
Jag läste precis en roman där en obehaglig kvinna beskrivs av sin dotter som att hon haft "otur med män". Det är en intressant etikett. Jag kan tänka mig att Lina Tomikas och neurotiska Carro är typiska kvinnor som har "otur med män". Och nu även fillers-tjejen. Vi får väl se.

Anywho...
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Är årets rödhåriga hopp en känd ståuppare eller är han en glad amatör som sitter fast på Big Ben?
Dom påstod att dom delvis matchats för humor, tillåt mig tvivla på att hon kan dra ett enda skämt som hon kommit på själv, hon är mottagbar för honom är vad milf Maria Farm underförstått menar
Antar att han mest är en glad hobbyist, vilket inte är kattskit det heller. Att våga köra standup comedian är alpha quality i sig, och han projicerar bra självförtroende. Om det tilltalar hans NY Girl så kanske det blir en Chris&Rosanna i repris.

Citat:
Men vilken mentalt vuxen kvinna har ens en långhårig vädurskanin som husdjur? en vuxen kvinna brukar snarare ha löspringande råttor i lägenheten som hon tar kort på i sociala medier
Känns väldigt Malmö, staden där alla är barn. Selma har en kanin som husdjur och tycker att något så grundläggande som "middag och en flaska vin" är way utanför hennes horisont (förmodligen föredrar hon att "bara hänga", om någon skulle fråga). Magistern från Järvsö kanske är en lantis, men han verkar i alla fall leva i de vuxnas värld. Den här matchningen lär gå åt helvete.

Ninni känns som en tjej som är lätt att bli kär i: liten, söt och konstig på ett charmigt sätt. Yogakillen med pajerna kommer nog att falla pladask. Återstår att se om hon kan se något tilltalande i hans statliga småstadspondus. Men jag tror definitivt att paj är det nya taco!
Citera
2024-10-06, 17:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
och tycker att något så grundläggande som "middag och en flaska vin" är way utanför hennes horisont (förmodligen föredrar hon att "bara hänga", om någon skulle fråga).
Det är grundläggande, middag med vin är något man kan ta sig när man ska etablera relationen, men inte fortsättningsläggande att leka date night som Alex Kjollman & Amanda i tron att pjoskig romantik håller liv i en realtion kanske hon vänder sig emot, och vin är ju inte ens gott, men där borde hon kunnat mötas i att jag dricker min kanins mineralvatten och du dricker ditt pissvin också tar vi den middan på ett hak på Möllan till tonerna av arabisk radiopop & vill du fortfarande ta mig i dalen efter en sådan pärs så är jag intresserad

Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Ninni känns som en tjej som är lätt att bli kär i: liten, söt och konstig på ett charmigt sätt.
Det där lät som konstiga saker att bli kär i, anyway, hon vet vad hon vill ha, eller rättare sagt vet vad hon behöver "Utseendemässigt dras jag till en person (men det rör sig inte nödvändigtvis om en man?) som ser väldigt snäll ut"

Hon genomgår iom denna sällsynta preferens evolutionen! starkt
ett skepp kommer (be)lastat med en sötis med
Reinfelds hundögon https://imgbox.com/OKVbX6lz (genomskinligt att matcha hans hårtyp mot hennes knähund Kotlett-Rune) & kvalitén småstadspondus som bara SierraBlue känner (till)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-06 kl. 18:20.
Citera
2024-10-06, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Du må ha naturligt fylliga läppar men det är väldigt tydligt att personen på bilden har fillers i läpparna.
Mvh jobbar på skönhetsklinik.

Ja, det tycker jag med. Och det ser jävligt illa ut.
Citera
2024-10-06, 18:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Selma blev så avtänd att höra röstmeddelandet från sin blivande make att hon redan där och då började leta fel. Ett glas vin på en romantisk restaurang blev genast problematiskt. Kan också vara nervositet dock..
Hon sket i hans honungslena röst, det var orden, dom förbannade orden som betydde nått

Citat:
Det där med att det ska luktas på kläder, lyssnas på röster och fantiseras ihop en slags drömbild av partnern innan de ses tror jag gör mer skada än nytta. Tror det riskerar att bli många falska förhoppningar.
Tror du verkligen på att vi har en för näsan okännbar doft i våra kläder som man bara reagerar instinktivt på?, nä det är en myt & att dom spelade teater inför kameran & uppgav att dom kände vederbörandes själsliga doft, isåfall måste dom ha låtit den tröjan marineras i övningar som tar fram kroppsvätskorna & sedan lagrats ihop med nån fin grönmögelost & kändisvin i ett kvartal, nått som säger mera vore annars att spraya sin medskickade tanga med sin cologne (Axe, made for men)
Citera
2024-10-06, 23:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ingen vill såklart erkänna rakt ut att det handlar om "bad boys"
Vad fel du har, titta på sista avsnittet av Första dejten, där nån annan med naturligt fylliga läppar glatt erkänner citatet, hon har helt enkelt antingen kommit längre i självinsikt när man kan forma dom där orden med naturliga läppar

"Hej! mitt namn är Snygg Omhändertagarson & jag är alkoholist & badgirl", eller så bär hon en större stolthet än vår fillerblondin med det generiskt svenska namnet ingen kan lära sig
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-06 kl. 23:48.
Citera
2024-10-07, 05:43
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jag har bara sett första avsnittet, men alltså den nya ”experten” som pratar engelska har ju svensk accent. Han låter som alla svenskar som pratar engelska. Vad fan. Den enda uppenbart dåliga matchningen står han för också. Varenda år har de här motsats-matchningarna varit katastrofala. Selma är ju osympatisk och otroligt omogen och ytlig medans han är mogen, djup och intelligent.
Sen är han allvarligt talat snygg medans hon… inte är det. Andreas söker nån som behandlar andra med respekt. Det är inte Selma tror jag.
Carro och Agust all over again.
Rosanna och Christoffer fortsatte bara som gifta för att båda var desperata att lyckas och kunna leva som gifta. De trodde inte att de skulle kunna hinna få bättre iaf och hade bråttom bägge två.

Den blonda fillerstjejens kille verkar inte vara snäll. Han ser ut som en som tänder till.

Bögparet… nej. Musikalkillen hade passat bättre med Andreas om de haft samma läggning, och han som ”pratar franska med sin katt” med tjejen som har en chihuahua i väskan.
Jag tror att musikalkillen gillar något yngre och snyggare killar. Han känns lite ung i sättet själv.
Ja, det har han. Skönt att se att någon annan har gjort samma iakttagelse.

Vidare är jag irriterad på att just han presenterade programmet och premisserna i en lång harang på engelska. Är det bbc eller svt? Det här är skattefinansierat av svenska medborgare som talar svenska. Väljer man att ha halva programmet på engelska borde det åtminstone kommenteras - inte betraktas som självklart och låtsas som ingenting.

Även fransyskan kunde gott fått flytta hem några veckor innan inspelning för att vänja sig vid den svenska språkmelodin och öppna upp det svenska ordförrådet.
Citera
2024-10-07, 06:02
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Bögparet… nej. Musikalkillen hade passat bättre med Andreas om de haft samma läggning, och han som ”pratar franska med sin katt” med tjejen som har en chihuahua i väskan.
Jag tror att musikalkillen gillar något yngre och snyggare killar. Han känns lite ung i sättet själv.
Musikalkillens kommentar om att det vore tråkigt om han blev 80 utan att få uppleva kärleken. Well… det är tråkigt att han är 40 år och inte har fått uppleva kärleken. Det är inte slumpen, det är honom det är fel på, och har det inte hänt än lär det inte hända på svt.

Otroligt märkligt att ”experterna” (med deras track record är det omöjligt att referera till dem utan citattecken) valt ut ännu en person med svåra problem att inleda och behålla romantiska relationer. Jim från förra säsongen all over igen. Notera idoliseringen av mamman.
Citera
2024-10-07, 11:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Vidare är jag irriterad på att just han presenterade programmet och premisserna i en lång harang på engelska. Är det bbc eller svt? Det här är skattefinansierat av svenska medborgare som talar svenska. Väljer man att ha halva programmet på engelska borde det åtminstone kommenteras - inte betraktas som självklart och låtsas som ingenting.

Även fransyskan kunde gott fått flytta hem några veckor innan inspelning för att vänja sig vid den svenska språkmelodin och öppna upp det svenska ordförrådet.
Flyttat bort några veckor innan inspelning menar du väl?, då Frankrike är hem för henne (det hör du på hennes namn) Sverige är bort

Jag tror att du förstår lika väl som jag varför den brittiska indiern är med, han ersätter en expert från förra året, en hon.
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-07 kl. 11:56.
Citera
2024-10-07, 13:10
Medlem
[quote=Crapmagic|89725996]Är det på både över och överläppen? som hon gjort?

(Nu har tråden fått sin egen officiella skönhetskliniks konsult! och det är bara veteraner i denna tråd som får ställa våra frågor, jag skickar PM sedan )

/med inställsamma hälsningar Botoxmagic & CrapSpraytan

Tycker det ser ut som båda men det är svårt att säga 100% utan att se IRL
Ofta är det överläppen som ser mest onaturlig ut egentligen
Det kan se väldigt naturligt ut men det gäller att man går till rätt person och inte kör så hårt
Citera
2024-10-07, 18:47
Citat:
Jag har bara sett första avsnittet, men alltså den nya ”experten” som pratar engelska har ju svensk accent. Han låter som alla svenskar som pratar engelska.

Det reagerade jag också på. Och han verkar förstå svenska också. En wannabe? Leker "indisk meditationsguru"? Lite lagom stereotypt.

Reagerade också på att en av killarna skulle umgås med tjejerna. De kunde väl ha delat upp dem i grupper med mixade kön? Tycker det blev lite märkligt.
Citera
2024-10-07, 18:51
Citat:
Det där med att det ska luktas på kläder, lyssnas på röster och fantiseras ihop en slags drömbild av partnern innan de ses tror jag gör mer skada än nytta. Tror det riskerar att bli många falska förhoppningar.

Exakt min tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in