2024-10-04, 23:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Hon med fillers i överläppen: Ironin i att hon kallar sig en utpräglad storstadstjej och tittar ut över Sveriges största småstad, Göteborg. Stör mig på hennes Sex and The City-vibe. Beige beige beige.
Jag såg ingen med fillers i läppen, inte ens någon av karlarna

Vem åsyftas?
Citera
2024-10-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag såg ingen med fillers i läppen, inte ens någon av karlarna

Vem åsyftas?

Göteborgskan. Hon har inga monsterläppar, men ett tränat öga ser att hon har fillers.
Citera
2024-10-05, 00:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Göteborgskan. Hon har inga monsterläppar, men ett tränat öga ser att hon har fillers.
Varför? utgår ni kvinnor ALLTID från att vi minns vilken ort folk kommer ifrån jag minns ingen deltagare som pratade göteborgska heller, du får ge flera ledtrådar (eller säga namnet )
Citera
2024-10-05, 00:40
Medlem
Citat:
Varför? utgår ni kvinnor ALLTID från att vi minns vilken ort folk kommer ifrån jag minns ingen deltagare som pratade göteborgska heller, du får ge flera ledtrådar (eller säga namnet )

Minns inte namnet! Blond, "sportig", hade en syster med sig.
Citera
2024-10-05, 01:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Minns inte namnet! Blond, "sportig", hade en syster med sig.
Hur har du gjort för att träna upp det ögat? tittat i spegeln? https://imgbox.com/VwZ1LJhg de är ju underläppen som är monstrig, inte överläppen där du säger att fillern är placerad
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-05 kl. 01:13.
Citera
2024-10-05, 01:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Spontanprediction som antagligen är helt fel: Selma kommer störa sig på småsaker i Andreas. Det kommer bli lite som i LiB när Meira började tänka att hon och Oskar var så fruktansvärt "olika" baserat på typ diskrutiner eller vad det var. Hon kommer tycka han är "tråkig", inte för att han faktiskt är det, men för att hans utseende helt enkelt inte är speciellt uttrycksfullt eller eget, och hon kommer vilja framhäva hur "olika" de är endast baserat på det
Missade du att denne Andreas har en småsak i örat, nämligen en ring https://imgbox.com/KouKXchI
fast på höger sida (hon bodde på fel sida av älven som Lemark sjöng i den där låten)
som han satt fast med hjälp av häftapparat för att den inte ska synas? + att han tänder på Hector enbart när han har badshorts, det gör att hon kommer eventuellt att vilja slåss för hans utseende, alternativt slåss på honom...

Om du tycker att han inte har ett uttrycksfullt eller eget utseende så har Adam & Nicklas grövre problem, om jag ska vara lite bögig också så har Hector bäst ansikte av snubbarna, Magnus Skägg är lättglömd också

PS! ge fan i förkortningar, det heter inte Donken och vi vet inte vad LiB är för tv show, Liberalerna?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-05 kl. 01:38.
Citera
2024-10-05, 07:31
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Nu tycker jag du tar dig för stora självifyllande friheter, ordet Bad Boys kom aldrig ur hennes mun (eller i hennes mun) det kan ju vara nån annan framgångsrik killkategori (jag kan inga killkategorier iof) som pockade

Ingen vill såklart erkänna rakt ut att det handlar om "bad boys", men lyssna på hur hon uttryckte sig om sina tidigare förhållanden. Hon nämnde att hon sökte sig till killar som hon visste om att de inte skulle vara bra för henne med förhoppningen om att hon skulle kunna förändra dem.

En annan sak jag tänkte på var hur hon uttryckte sig kring vad hon sökte när hon sa att hon ville hitta någon som hon kunde tycka om och bli förälskad i. Hon nämnde inget om att hennes partner också ska känna detsamma för henne . Detta säger mig att hon ser det som självklart att killen kommer gilla henne.
Citera
2024-10-05, 11:30
Medlem
Citera
2024-10-05, 11:45
Avslutad
Jag har bara sett första avsnittet, men alltså den nya ”experten” som pratar engelska har ju svensk accent. Han låter som alla svenskar som pratar engelska. Vad fan. Den enda uppenbart dåliga matchningen står han för också. Varenda år har de här motsats-matchningarna varit katastrofala. Selma är ju osympatisk och otroligt omogen och ytlig medans han är mogen, djup och intelligent.
Sen är han allvarligt talat snygg medans hon… inte är det. Andreas söker nån som behandlar andra med respekt. Det är inte Selma tror jag.
Carro och Agust all over again.
Rosanna och Christoffer fortsatte bara som gifta för att båda var desperata att lyckas och kunna leva som gifta. De trodde inte att de skulle kunna hinna få bättre iaf och hade bråttom bägge två.

Den blonda fillerstjejens kille verkar inte vara snäll. Han ser ut som en som tänder till.

Bögparet… nej. Musikalkillen hade passat bättre med Andreas om de haft samma läggning, och han som ”pratar franska med sin katt” med tjejen som har en chihuahua i väskan.
Jag tror att musikalkillen gillar något yngre och snyggare killar. Han känns lite ung i sättet själv.
Citera
2024-10-05, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paraplyflygare

Citera
2024-10-05, 14:05
Medlem
Citat:
Hur har du gjort för att träna upp det ögat? tittat i spegeln? https://imgbox.com/VwZ1LJhg de är ju underläppen som är monstrig, inte överläppen där du säger att fillern är placerad

Nej, jag har begåvats med naturligt fylliga läppar.
Jag jämförde med systerns påfallande tunna överläpp.
Ja, underläppen ser hemsk ut på den bilden.
Citera
2024-10-06, 09:59
Medlem
Citat:
Nej, jag har begåvats med naturligt fylliga läppar.
Jag jämförde med systerns påfallande tunna överläpp.
Ja, underläppen ser hemsk ut på den bilden.

Du må ha naturligt fylliga läppar men det är väldigt tydligt att personen på bilden har fillers i läpparna.
Mvh jobbar på skönhetsklinik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in