Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
2 av 9 poäng för europalagen. Sliter verkligen att lira i europa.
Matchen i sig var ganska väntad med tanke på att man hade en lång flygresa hem. Något som stör mig oerhört är de jävla sär som buar ut laget efter slutsignalen. Man leder alltså serien med 10 poäng och säkrar guld mest troligt nästa omgång, folk har verkligen blivit bortskämda. Så vad om man tappar poäng.
Tycke Adjei underpresterade och såg inte ut att komma till sin rätta i matchen. Kotto kan bli nyttig för oss nästa säsong, såg helt okej ut. Men den klart mest lysande stjärnan i Värnamo är Steingwender, jäklar vad bra han är. Bäst hos oss var LBJ.
För övrigt så kommer Värnamo klara sig kvar. Man fortsätter ta poäng trots att man hamnar i underläge, vilket tyder på bra psyken.
Jo riktigt dåligt att bua ut och i nästa omgång kanske samma sär firar och hyllar laget.
Samtidigt känner jag att vi inte riktigt förtjänar en 10 p ledning (kanske glömt bort vår fina start vettifan) men känns så jävla pissdåliga under stora perioder under matcherna och med laget och pengarna vi satsat så ska det vara en 10 p ledning och ett bättre spel.
Samtidigt känner man sig jävligt bortskämd när man klagar när vi vinner serien lätt, tycker väl om spelet ser ut som det gör under perioder ser jag hellre en akademispelare på 20 år än nån 30ish årig värvad spelare på plan.