2024-10-06, 17:26
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Tycker en ursäkt är på sin plats efter ett så dåligt val av vad från din sida😉

Vårat klubbemblem räcker gott och väl. Det kommer pryda din profil väl! Så kan du få hålla på Bajen såhär i slutet på säsongen också, så ser vi till att ordna europaplats!

Deal!
Jag vill passa på och be så hemskt mycket om ursäkt för min fruktansvärda okunnighet som fick mig att underskatta fenomenala Hammarby på ett sådant smaklöst sätt i år. Nu tar vi nya tag och plockar den där jävla europaplatsen! Forza Bajen, in med bollen HEY HEY!!
Citera
2024-10-06, 17:31
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jag vill passa på och be så hemskt mycket om ursäkt för min fruktansvärda okunnighet som fick mig att underskatta fenomenala Hammarby på ett sådant smaklöst sätt i år. Nu tar vi nya tag och plockar den där jävla europaplatsen! Forza Bajen, in med bollen HEY HEY!!

Hahahaha! Fan nu börjar man ju gilla dig din gamla gubbe!
Citera
2024-10-06, 17:36
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Riktigt fin avatar, får man ändå säga. Plötsligt minns jag hur även jag var grönvit en gång i tiden.
Citera
2024-10-06, 17:36
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Hahahaha! Fan nu börjar man ju gilla dig din gamla gubbe!

hahaha Du kan räkna med många komplicerade känslor under dom närmaste 9 månaderna när du ser någon med en Bajen-avatar skriva massa negativt om din klubb...
Citera
2024-10-06, 17:39
Medlem
junazs avatar
Citat:
Stort av dig trazke, det ska du ha!

Kommer bli jäkligt förvirrande dock att se den avataren ihop med dina inlägg...
Citera
2024-10-06, 17:39
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

hahaha Du kan räkna med många komplicerade känslor under dom närmaste 9 månaderna när du ser någon med en Bajen-avatar skriva massa negativt om din klubb...

Framför allt får du räkna med en massa nykomlingar på forumet som får syntax error och undrar hur DU kan skriva så där när DU är HIF...

Men det blir kanske ide för din del den här vintern också? Meddela gärna i förväg i så fall så att vi slipper spekulationerna om ond bråd trazke-död som var legio senast ...
Senast redigerad av ingetbranick 2024-10-06 kl. 18:09.
Citera
2024-10-06, 17:43
Medlem
Valvantos avatar
Förstå om vi skulle kollapsa sista matcherna så det slutar med att det är jag som torskar vadet.

Hoppas inte du försvinner nu under vintern som förra året trazke! Vill ju se det fina emblemet skina på forumet *handhjärta*
Citera
2024-10-06, 18:09
Medlem
bananjuices avatar
Fin ny avatar Trazke, och kul att du krupit till korset. Fick du välja logotyp själv också? Bra att du enligt Hammarby-praxis valde en utan transparent bakgrund
Citera
2024-10-06, 18:17
Medlem
QuantumQuills avatar
Sirius blev av med Stensson förbannelsen och började vinna lite matcher...
Citera
2024-10-06, 18:22
Medlem
QuantumQuills avatar
Guldet håller på att rinna oss ur händerna när Värnamo inte gör jobbet mot MFF.
Citera
2024-10-06, 18:43
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Sirius blev av med Stensson förbannelsen och började vinna lite matcher...
Djurgårdarna slog ju fast att han varit vår bästa spelare under lång tid.
Citera
2024-10-06, 18:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Död och hat åt Häcken.. även om drömmen om Europaplatsen i allra högsta grad lever, känns detta som en av dom matcherna vi borde kunna städa av. Fitta.

Äsch. Ingen skam att torska mot Häcken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in