2024-09-01, 20:42
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Djurgårdens nya finne sumpade flera målchanser samtidigt som Kaib och Leach Holm gjorde varsitt mål.

Jag förstår mig inte på det laget. Värvar och säljer nonstop.

Förresten, vem var det Hugo rundade vid 3-0? Herregud vilket tafatt försvarsspel.
Fatta chocken för Adam Ståhl. Tänk att komma från ett lag som vet _precis_ hur man ska hantera oss, med stabila backkollegor och en fantastisk laganda, till kvällens match där han blir helt överkörd gång på gång på gång längs med sin kant. Grädden på moset hade ju varit om Kimler plockade av honom efter 25 minuter och låtit honom bära hundhuvudet för katastrofen.
Citera
2024-09-01, 20:47
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Det hade varit lika rimlig om du hade jämfört en bajenperiod med hela AIK:s historia.

Vill såklart inte se AIK i Superettan, men hade allvarligt ifrågasatt mitt supporterskap ifall AIK gick i bräschen för red bull-fotbollen som Hammarby.
På vilket sätt menar du att vi gör det?
Citera
2024-09-01, 20:47
Medlem
Forever Winters avatar
Lite synd ändå. mff borde gott ha fått svettats ett tag till. dif kunde gärna ha fått vinna för att skapa lite spänning i serien.
Citera
2024-09-01, 22:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Först Fallenius och sen IT-Une

Den där Fallenius, vad är hans hållhake på tränarna? Han är ju aldrig särskilt bra.
Citera
2024-09-01, 22:29
Moderator
vfs avatar
Samtliga spelare och styrelsen i IFK bör ställa sina platser till förfogande. Sinnessjukt dåligt agerat denna säsongen. Det ska fan vara tränare i blåvitt.

Så trött på denna skiten nu, spelarna förtjänar inte det stödet de har. Blåvitt förtjänar allt, men inte individerna.

Avgå alla.
Citera
2024-09-01, 22:44
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Den där Fallenius, vad är hans hållhake på tränarna? Han är ju aldrig särskilt bra.
Cokehyena kanske kan förklara när hen kommer ur sin fosterställning.
Citera
2024-09-01, 22:48
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Samtliga spelare och styrelsen i IFK bör ställa sina platser till förfogande. Sinnessjukt dåligt agerat denna säsongen. Det ska fan vara tränare i blåvitt.

Så trött på denna skiten nu, spelarna förtjänar inte det stödet de har. Blåvitt förtjänar allt, men inte individerna.

Avgå alla.
Jag kan förstå din frustration, men så tokdåliga är inte Blåvitt. Att storrensa mitt under säsong är heller ingen räddning. Jag tror att IFK kommer klara sig ifrån negativ kvalplats och sen kan man använda uppehållet för att byta ut en del ledare och spelare. Men sämst i stan blir ni, i år igen.
Citera
2024-09-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Cokehyena kanske kan förklara när hen kommer ur sin fosterställning.
De måste först få svaren på hur nazisterna hade agerat!
De hade ju sånt starkt ledarskap där!
Citera
2024-09-01, 22:50
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Det hade varit lika rimlig om du hade jämfört en bajenperiod med hela AIK:s historia.

Vill såklart inte se AIK i Superettan, men hade allvarligt ifrågasatt mitt supporterskap ifall AIK gick i bräschen för red bull-fotbollen som Hammarby.
Hammarbys Red Bull-fotboll mot AIKs Strawberry/Firman Boys-fotboll, vi får väl se vad som fungerar bäst i år.
Citera
2024-09-01, 22:58
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Nu är det väl ingen annan än motståndarfans eller ”heja Allsvenska rankingen” bögarna som vill ha kvar Kim och Totte. Var tydligt redan förra säsongen att dom nått vägs ände. Dåligt beteende. Dåligt hanterande av spelare varför dom snabbt känner sig oönskade och vill bort. Taktiskt lättlästa. Trött fotboll. Kan inte komma ihåg när Djurgården ens spelade bra och roligt. Två senaste startelvorna i Allsvenskan ett hån. För Bosses aktivitet på spelarsidan är han sjukt passiv på tränarsidan så inget lär hända. Och nästa tränare måste hämtas utifrån. Får vara slut på Svenska skräptränare. Bara se AIKs fullträff.

Ser att det inte funkar och byter efter typ 20 minuter. Aktiv. Agerar istället för att reagera som typ Southgate från EM som gjorde bytena när skadan redan skett. Få Svenska tränare hade vågat göra det där. För då kanske spelaren blir ledsen.
Citera
2024-09-01, 23:55
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Sjukare hållhake än Lasse Kronér. Kan någon förstå hur man slumpar iväg Milleskog men väljer att satsa på Fallenius. Visst att båda var svaga 2023 men 2024 är det löjligt att ens jämföra dem.
Citera
2024-09-02, 00:20
Medlem
erikp121s avatar
Tvålagsrace.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in