2024-10-02, 23:46
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Och hon kan verkligen inte bestämma sig Linn, man märker att hon hon ändå respekterar M och inte lägger upp bilder på T ansikte i vissa bilder/inlägg, men sen lite random så gör hon inlägg med massa bilder på Ts ansikte 🤔 Och ja tyvärr är det inte så svårt att märka att hon skriver lite annorlunda i barnens "hyllningsinlägg"

Side note
Nu är det ju ändå hennes tredje "flytt" nu i Stockholm så vi kan väl ändå enas om att hon rätt så omöjligt kan ha köpt/sålt lägenheterna och låter väldigt skumt om hon verkligen har haft förstahands kontrakt på någon av dem, men är ändå nyfiken på hur ekonomin har sett ut sista 3 månaderna. Reklam samarbeten verkar ju hon faktiskt har mindre utav (dock märker man en del som hon "slarvat" med att reklam märka).
För har ju ändå varit rätt så "tyst" om "skivkontraktet" dem borde väl ändå nu kunnat släppa någon typ av teaser eller någon liknande?! 🤔

Jag skulle tro att M bara kan styra att Tindra inte är med i reklam. Men ja överlag så håller ju Linn igen. Hon kanske kan be specifikt om tillåtelse för enstaka bilder?

Angående de tre boenden i Stockholm så hittade ju nån det första i gamla stan på en sida för korttidsuthyrning. Den hon precis flyttade ifrån gissar jag var hyrd i andra hand. Tidigare i tråden hittade nån adressen på en lapp i hissen i bakgrunden av ett foto. Så man skulle ju kunna dubbelkolla typ booli på den om den sålts. Eller om den är ute på typ blocket för uthyrning. Men jag ids inte

Linn plockade väl ut ca 35 000 i månadslön, det är bra, men inte fan får du då av banken både låna till radhus och lägenhet i Stockholm. Skulle väl inte räcka till lgh i centrala Stockholm ens utan radhuselånet.
Citera
2024-10-03, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Jag skulle tro att M bara kan styra att Tindra inte är med i reklam. Men ja överlag så håller ju Linn igen. Hon kanske kan be specifikt om tillåtelse för enstaka bilder?

Angående de tre boenden i Stockholm så hittade ju nån det första i gamla stan på en sida för korttidsuthyrning. Den hon precis flyttade ifrån gissar jag var hyrd i andra hand. Tidigare i tråden hittade nån adressen på en lapp i hissen i bakgrunden av ett foto. Så man skulle ju kunna dubbelkolla typ booli på den om den sålts. Eller om den är ute på typ blocket för uthyrning. Men jag ids inte

Linn plockade väl ut ca 35 000 i månadslön, det är bra, men inte fan får du då av banken både låna till radhus och lägenhet i Stockholm. Skulle väl inte räcka till lgh i centrala Stockholm ens utan radhuselånet.

Få bostadsrättsföreningar godkänner att man äger mer än en bostadsrätt. Så hon hyr med allsäkerhet lägenheten i Stockholm i andra hand på företaget. 35 000 i månaden är inte så mycket pengar om man vill ta ett bostadslån och inte när man har tre minderåriga barn att försörja även om de bor på halvtid hos henne.
Citera
2024-10-03, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Och hon kan verkligen inte bestämma sig Linn, man märker att hon hon ändå respekterar M och inte lägger upp bilder på T ansikte i vissa bilder/inlägg, men sen lite random så gör hon inlägg med massa bilder på Ts ansikte 🤔 Och ja tyvärr är det inte så svårt att märka att hon skriver lite annorlunda i barnens "hyllningsinlägg"
Bara jag som får kalla kårar av hur T poserar på bilderna i sitt "hyllningsinlägg"..? Hon är sju år och poserar på bilderna som värsta flunsan.. Tycker det om något är ett tecken på vilka negativa konsekvenser L:s exponering av barnen har..
Citera
2024-10-03, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Bara jag som får kalla kårar av hur T poserar på bilderna i sitt "hyllningsinlägg"..? Hon är sju år och poserar på bilderna som värsta flunsan.. Tycker det om något är ett tecken på vilka negativa konsekvenser L:s exponering av barnen har..

Lindan försöker väl få till ett foto som PPD gör med sin äldsta dotter 😏
Lindan vill väl ha beröm för hur vacker T är.
Citera
2024-10-03, 08:58
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilbingolover
Jag är så trött på henne hyckleri och att ändra etrema åsikter hela tiden.
Först ska hon visa allt i sitt liv öppet för att det är viktigt att visa jobbiga saker med. Sen säger hon att hon absolut inte delar content som visar hennes barn på sårbart sätt. Hur många av oss har sett bilder på hennes barn avklädda med bara smileys över intima delar?

Hon älskar ballerinaskor och ser ut som en fjortis anka med fötter som är platta. Sen kan hon BARA gå i högklackat. Måsta ta sina långpromenader i blomklackar annars får hon så ont!

Hon hatar alkohol och vill hålla sina barn barndom hälsosam, sen dricker hon med sina vänners barn i Stockholm varannan vecka och tror att vi bara ska köpa det??

Hon vill inte visa något naket utan är så "präktig" och privat. Sen kommer porriga lättklädda bilder med texter om hennes barn? Så när folk reagerar på att det är sjukt så säger hon att "en singelmamma inte får visa sin kropp snyft snyft".

Om man ska vända kappan efter vinden så kan man väl sluta ha så EXTREMA åsikter?!

Hennes rabiata följare bryr sig inte de sväljer allt med hull o hår. Bara folk i denna gruppen som ser igenom fasaden.
Citera
2024-10-03, 10:50
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Lindan försöker väl få till ett foto som PPD gör med sin äldsta dotter 😏
Lindan vill väl ha beröm för hur vacker T är.

Det är skrämmande hur både ppd och tingadlink hetsar sina döttrar till denna utseendefixering. De ska posera likt modeller. Ingen av dem verkar ens reflektera över hur detta kan påverka barnen och hur många pedofiler som möjligt sitter hemma och tittar. Ppd hade en bild på äldsta dottern tagen i Spanien där ena axelbandet hade åkt ner och dottern blickade längtansfullt ut på någon. Säkert en oskyldig bild för henne då hon inte förstår men att som förälder aktivt välja att lägga ut en sådan bild är obehagligt.

Nu kommer säkerligen tingadlink, ppd och deras följare hävda att det är vi här som har en skev syn och verkar vilja lägga in värderingar i en bild. Att det är vi som ser de son sexiga och för alla andra är det minsann en vanlig bild. Vi som kommenterat detta och säkerligen många andra ser dock verkligheten som den är och får en liten klump i magen över bilderna. Det är som sagt inte enbart deras fans som följer dem och det är så lätt att alla dessa bilder hamnar hos helt fel person. Lite knapptryckningar och vips vet man vart de bor...

Detta gäller givetvis inte bara de tre utan alla som exponerar sina barn på ett helt gränslöst sätt i sina sociala medier. Barnen tycker säkerligen att det är roligt men fattar givetvis inte konsekvenserna och vilken stress det kan bli att behöva lägga upp det perfekta. Nu har inte jag och gubben min barn men hade vi haft det så skulle ingen i vår närhet få lägga upp bilder i sociala medier på vårat barn.
Citera
2024-10-03, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Sitter ju tavlor på väggen när kartonger bärs in, så det är inget hon köpt, hon hyr väl i vanlig ordning.
Sätter upp tavlor och ställer ditt soffa är väldigt ovanligt att göra innan flyttlasset är klart. Och skulle hon köpt lgh och köpt soffa så hade hon garanterat visat båda delarna!
Till saken hör dock att tredjehandsuthyrning är olagligt, och tidigare har nämnts att L söker en hyresgäst/inneboende. Jag tvekar på att hon fått ett förstahandskontrakt mitt på Östermalm.
Citera
2024-10-03, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Till saken hör dock att tredjehandsuthyrning är olagligt, och tidigare har nämnts att L söker en hyresgäst/inneboende. Jag tvekar på att hon fått ett förstahandskontrakt mitt på Östermalm.

Men räknas det som tredjehandsuthyrning om hon har en inneboende? Tveksamt, de delar ju på boendekostnaderna isf.
Citera
2024-10-04, 06:21
Medlem
Det sjuka med Tiingelinn (och de som inte får nämnas) är att de ger pedofilerna precis vad de vill ha, de bekräftar deras världsbild av hur småflickor egentligen bara är små kvinnor.

Pedofiler tror ju verkligen att barn vill ha sex, att de förför vuxna. De lägger över skulden på barnen, när barnen egentligen bara existerar och gör helt oskyldiga barnhandlingar.

MEN Tiingelinn och (de som inte får nämnas) sätter in sina oskyldiga döttrar i "sensuella" sammanhang. Och det är problematiskt.

Så här hade de ALDRIG gjort ifall det var 5 söner de hade fått. BARA småflickor sexualiseras på detta vidriga sätt!
Citera
2024-10-04, 07:38
Medlem
spacespiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Det sjuka med Tiingelinn (och de som inte får nämnas) är att de ger pedofilerna precis vad de vill ha, de bekräftar deras världsbild av hur småflickor egentligen bara är små kvinnor.

Pedofiler tror ju verkligen att barn vill ha sex, att de förför vuxna. De lägger över skulden på barnen, när barnen egentligen bara existerar och gör helt oskyldiga barnhandlingar.

MEN Tiingelinn och (de som inte får nämnas) sätter in sina oskyldiga döttrar i "sensuella" sammanhang. Och det är problematiskt.

Så här hade de ALDRIG gjort ifall det var 5 söner de hade fått. BARA småflickor sexualiseras på detta vidriga sätt!

Faktum är att det material som oftast hittas i pedofilers gömmor är bilder på barn som gör helt vardagliga saker. Leker och badar. Barn i bara blöjor. Men främst när de äter mat, glass och frukt osv, kladdar med mat, bakar. Helt vardagliga situationer som pedofilerna sedan sexualiserar.

Att L (och andra flunsor) lägger upp bilder på sina barn i underkläder/badkläder/blöjor och sätter små emojis på väl valda ställen hjälper således föga. Med det sagt finns det även de som går igång på småflickor som framställs som kvinnor, som även L pappapappadöttrar är duktiga på.

Föräldrar (främst flunsor pga de har den räckvidden de har) som lägger upp bilder på sina "vackra" barn serverar pedofiler på silverfat. Och de förstår inte heller att det är alla medelålders i kommentars-fälten som levererar kommentarer efter kommentarer på varenda bild på hur vackra, förtjusande och fina barnen är som är de stora farorna. Både kvinnor och män som njuter lite extra av att se ett vackert barn liksom. Enormt obehagligt.
Citera
2024-10-04, 20:17
Medlem
Dansvideo med minsta dottern på hennes händelse, Linnsan har verkligen ingen motorik alls 🤣🤦‍♀️
Citera
2024-10-04, 20:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desideria1387
Dansvideo med minsta dottern på hennes händelse, Linnsan har verkligen ingen motorik alls 🤣🤦‍♀️

Hon ser ut som ett barn som dansar med sin bästis till markoolio eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in