2024-08-14, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Leker lite hobby-psykolog nu, men som Linn själv berättar att hon bodde med M i 2 dagar och sen fick dem T. Vilket jag tror inte har varit särskilt bra för Linn, tolka mig rätt nu, men tror att det är väldigt nyttigt och bra för dem allra flesta att efter gymnasiet/skola att faktiskt bo själv ett tag (Säger inte att alla kan det pga dyra hyror/svårt att få tag i en lägenhet, men ni fattar) Att gå ifrån att bo hemma med föräldrar till att direkt bo med sin partner och direkt själv bli föräldrar måste (tänker jag) bli lite en chock och att snabbt "leva ett sånt liv" och varför jag tror idag att Linn måste ständigt vara med folk hela tiden.
Hoppas ni förstår hur jag menar 😅

Ja hin har ju heller inte växt eller utvecklats som människa heller sen dess. Sorgligt. Det är nog en av orsakerna till hennes haltande föräldraroll. O att hon, precis som som en ung tonåring, är helt självcentrerad.
Citera
2024-08-14, 21:03
Avstängd
Såg ju verkligen lågbudget ut musikstudion både Linn och PPD har lagt upp. Fortfarande helt sjukt att Universal samarbetar med en mobbare, läs vidare gärna på Bloggbevakning.
Citera
2024-08-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Såg ju verkligen lågbudget ut musikstudion både Linn och PPD har lagt upp. Fortfarande helt sjukt att Universal samarbetar med en mobbare, läs vidare gärna på Bloggbevakning.

Ser ut som de är hemma hos någon o spelar in.
Citera
2024-08-14, 22:51
Medlem
geek12s avatar
” vilken typ av musik tycker ni våra röster skulle passa till ” typ låtar med Cello som instrument!
Citera
2024-08-14, 23:09
Medlem
drinksareonmes avatar
Är ”gotte” ett vanligt uttryck i Örebro? Såg att Simon också använde sig av det. Fult som fan är det iallafall.
Citera
2024-08-15, 00:00
Medlem
Undrar var låten kommer släppas och hur mycket dom kommer redigera Linns röst för hon låter som en dålig och nasal pipleksak när hon sjunger. PPD kan ju sjunga men Linn?! Nej, hon gör sig bäst om hon låter bli det.
Citera
2024-08-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Är ”gotte” ett vanligt uttryck i Örebro? Såg att Simon också använde sig av det. Fult som fan är det iallafall.
Nej, det är Linn, Simon och ev hennes barn Som säger så här i Örebro 😂
Vi andra säger, godis, chips, popcorn, dricka, chark, ost, oliver eller vad det nu handlar om. Ostbricka, plock eller snacks kan vi också säga om vi vill klumpa ihop lite olika 😋
Citera
2024-08-15, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Nej, det är Linn, Simon och ev hennes barn Som säger så här i Örebro 😂
Vi andra säger, godis, chips, popcorn, dricka, chark, ost, oliver eller vad det nu handlar om. Ostbricka, plock eller snacks kan vi också säga om vi vill klumpa ihop lite olika 😋
Googlar man ”gotte” kommer inte ” något gott att äta” upp. Det här är ett ord Linn hittat på själv.
Citera
2024-08-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Leker lite hobby-psykolog nu, men som Linn själv berättar att hon bodde med M i 2 dagar och sen fick dem T. Vilket jag tror inte har varit särskilt bra för Linn, tolka mig rätt nu, men tror att det är väldigt nyttigt och bra för dem allra flesta att efter gymnasiet/skola att faktiskt bo själv ett tag (Säger inte att alla kan det pga dyra hyror/svårt att få tag i en lägenhet, men ni fattar) Att gå ifrån att bo hemma med föräldrar till att direkt bo med sin partner och direkt själv bli föräldrar måste (tänker jag) bli lite en chock och att snabbt "leva ett sånt liv" och varför jag tror idag att Linn måste ständigt vara med folk hela tiden.
Hoppas ni förstår hur jag menar 😅
Jag tror Linn hade mått bra av en dominant man, som tog ner henne på jorden (eller ner över sitt knä), som såg till att hon klädde sig ordentligt, tog hand om sitt hem ordentligt, läste på om allmänbildning, tränade. Som behandlade någon som en prins/kung istället för att bli behandlad som en prinsessa, fick lite krav på sig i hur hon för sig, går, står, sitter. En mr Grey.
Citera
2024-08-15, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Jag tror Linn hade mått bra av en dominant man, som tog ner henne på jorden (eller ner över sitt knä), som såg till att hon klädde sig ordentligt, tog hand om sitt hem ordentligt, läste på om allmänbildning, tränade. Som behandlade någon som en prins/kung istället för att bli behandlad som en prinsessa, fick lite krav på sig i hur hon för sig, går, står, sitter. En mr Grey.

Hon hade aldrig klarat av en Mr.Grey 🤣🙌
Lilla prinsessan vill väl ha en prins som Prins Erik ifrån Ariel så hon kan fortsätta leka sjöjungfru och hoppa ur poolen som Ariel 🤣.
Citera
2024-08-15, 01:32
Medlem
”Vilken sorts musik tycker ni skulle passa våra röster?”

Ja du Linn, det har väl förhoppningsvis ”skivbolaget” en plan för. Men själv kan jag bara tänka på de där mössen i Kalle Anka på julafton som syr Askungens klänning ”en dröm ger åt tanken vingar….pip pip pip”
Det är nog det enda som är på en passande pipnivå.
Citera
2024-08-15, 09:04
Medlem
Uttrycket ”gotte” använder också Gabjoss. Så helt okänt kan det inte vara. Kanske är ett influenser-uttryck. Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in