Citat:
Och hon kan verkligen inte bestämma sig Linn, man märker att hon hon ändå respekterar M och inte lägger upp bilder på T ansikte i vissa bilder/inlägg, men sen lite random så gör hon inlägg med massa bilder på Ts ansikte 🤔 Och ja tyvärr är det inte så svårt att märka att hon skriver lite annorlunda i barnens "hyllningsinlägg"
Side note
Nu är det ju ändå hennes tredje "flytt" nu i Stockholm så vi kan väl ändå enas om att hon rätt så omöjligt kan ha köpt/sålt lägenheterna och låter väldigt skumt om hon verkligen har haft förstahands kontrakt på någon av dem, men är ändå nyfiken på hur ekonomin har sett ut sista 3 månaderna. Reklam samarbeten verkar ju hon faktiskt har mindre utav (dock märker man en del som hon "slarvat" med att reklam märka).
För har ju ändå varit rätt så "tyst" om "skivkontraktet" dem borde väl ändå nu kunnat släppa någon typ av teaser eller någon liknande?! 🤔
Side note
Nu är det ju ändå hennes tredje "flytt" nu i Stockholm så vi kan väl ändå enas om att hon rätt så omöjligt kan ha köpt/sålt lägenheterna och låter väldigt skumt om hon verkligen har haft förstahands kontrakt på någon av dem, men är ändå nyfiken på hur ekonomin har sett ut sista 3 månaderna. Reklam samarbeten verkar ju hon faktiskt har mindre utav (dock märker man en del som hon "slarvat" med att reklam märka).
För har ju ändå varit rätt så "tyst" om "skivkontraktet" dem borde väl ändå nu kunnat släppa någon typ av teaser eller någon liknande?! 🤔
Jag skulle tro att M bara kan styra att Tindra inte är med i reklam. Men ja överlag så håller ju Linn igen. Hon kanske kan be specifikt om tillåtelse för enstaka bilder?
Angående de tre boenden i Stockholm så hittade ju nån det första i gamla stan på en sida för korttidsuthyrning. Den hon precis flyttade ifrån gissar jag var hyrd i andra hand. Tidigare i tråden hittade nån adressen på en lapp i hissen i bakgrunden av ett foto. Så man skulle ju kunna dubbelkolla typ booli på den om den sålts. Eller om den är ute på typ blocket för uthyrning. Men jag ids inte
Linn plockade väl ut ca 35 000 i månadslön, det är bra, men inte fan får du då av banken både låna till radhus och lägenhet i Stockholm. Skulle väl inte räcka till lgh i centrala Stockholm ens utan radhuselånet.