2024-10-01, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Svenska, engelska, spanska eller italienska - lika illa.

"I love the hole of you" är en klassiker.
Hon är duktig på penibla språkmissar! Morgongåva är en modern klassiker Men självklart var det servitrisens fel att Annas spanska inte räckte till...
Citera
2024-10-01, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaxon
Tror du Anna är lika bra på spanska som hon är på engelska?

"I stay in mine lane
And a grow."
I stay in mine lane. And a grow.

Hur är det ens möjligt att få in så många fel i två så korta meningar?
Anna, grundskolan kallar!!
Citera
2024-10-01, 14:39
Medlem
Citat:
"För en liten stund sedan så höll jag på att slå ihjäl mig PÅ RIKTIGT!!! Herregud vad jag halkade och vred om hela mitt nya knä... Men det som gjorde ondast var EGOT 🫢 varför är det så? Varför skäms man för att man ofrivilligt halkar och ramlar? Det är ju absolut INGET att skämmas för 😊 Vittne hörledes blev @feliciabook till hela spektaklet och hon skrattade gott till sin pappas rapport om incidenten 🤣 Jag var arg som ett bi i 30 sek - sen så skrattade jag mest åt allt 😂😂😂 Skönt att det slutade med SKRATT & INTE med Ambulans 😅 Jag fattar ju att jag måste ha sett väldigt väldigt rolig ut när jag störtdök rätt ned i asfalten och som tur var inget hål efter mig heller - skönt att jag bär på lite färre kilon igen 😂🙏😂 Tack Felicia för din humor och du om nån kan verkligen föreställa dig hur situationen var #KAOS i några sekunder #ISKOTTLINJEN 😂 "

Tänk vilket oerhört händelsefattigt och meningslöst liv hon lever när hon måste skriva ett helt inlägg om att hon snubblat…….🙄🙄
Citera
2024-10-01, 14:44
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Tänk vilket oerhört händelsefattigt och meningslöst liv hon lever när hon måste skriva ett helt inlägg om att hon snubblat…….🙄🙄

Det viktigaste i harangen är ju att hon blivit lite mindre rund/ tung.
Senast redigerad av GodSosse 2024-10-01 kl. 14:45. Anledning: Tillägg
Citera
2024-10-01, 17:04
Medlem
Kan ni tänka er, Anna är ARG igen.

Bild

Denna gång på skvallerblaskan Hänt, som påstår att Anna Book bluffar angående sitt hem i Spanien.

Anna Book är minsann ingen bluff! Hon fick faktiskt LÅNA bilderna från uthyrningsfirman, eftersom hennes mobil hade slut på batteri när hon var där på visning för över ett år sedan. Så det så!

Enligt Anna så har Hänt-chefen ursäktat och förklarat sig med att det var "nattpersonal" som gjorde detta. (Den skyldige i nattpersonalen har Anna givetvis hängt ut med namn.)

Som ni förstår så kommer Anna INTE "göra en Jesus" och vända andra kinden till. Nu är det nog!
Senast redigerad av Klaxon 2024-10-01 kl. 17:09.
Citera
2024-10-01, 17:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaxon
Kan ni tänka er, Anna är ARG igen.

Bild

Denna gång på skvallerblaskan Hänt, som påstår att Anna Book bluffar angående sitt hem i Spanien.

Anna Book är minsann ingen bluff! Hon fick faktiskt LÅNA bilderna från uthyrningsfirman, eftersom hennes mobil hade slut på batteri när hon var där på visning för över ett år sedan. Så det så!

Enligt Anna så har Hänt-chefen ursäktat och förklarat sig med att det var "nattpersonal" som gjorde detta. (Den skyldige i nattpersonalen har Anna givetvis hängt ut med namn.)

Som ni förstår så kommer Anna INTE "göra en Jesus" och vända andra kinden till. Nu är det nog!
Jösses vad hon ljuger! Det handlade aldrig om att "låna" bilder, hon påstod att det var svärfars lägenhet. Hon kan inte på allvar tro att nån skulle tro på henne med den löjliga förklaringen att dom varit på en massa visningar, lika otroligt som att Anna skulle ha en urladdad mobil... 🤣🤣🤣
Hur hög sannolikhet var det att även Robertos mobil saknade kräm?
Finns mycket att läsa på Bloggbevakning.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-books-bilder/
Citera
2024-10-01, 17:53
Medlem
TPLs avatar
"HÄNT-lögn!!!
Jag respekterar försöket till ursäkt & förklaring ifrån Häntchefen. Men tyvärr håller det inte då det blir fullt av motsägelser & sedan konkret sammanfattning att dem brustit TOTALT med Rubriksättningen som missaktar mig som en bluffare, för att jag lånat en bild från ett företag i Spanien då vi varit på VISNINGAR I Spanien för över 1 år sedan!!! Hänt tar ju mina bilder HELA TIDEN & tjänar dessutom pengar på mina bilder.
Här har nån följare skrivit att jag ljuger om mina förehavanden och tror att dem EXPOSAT mig?!?!? Vi har varit på flera visningar genom en person som jobbar på Paloma Properties i Spanien och jag har fått låna bild/bilder då min mobil hade laddat ur den dagen när vi var på visningar för över 1 år sedan 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Fy fan för den svenska avundsjukan och än mer för den missunnsamma mentalitet vissa människor besitter, usch och fy. Jag har ALDRIG påstått att bilden är min, då hade jag tagit bort loggan genom att beskära bilden men JAG LÄT DEN VARA KVAR eftersom jag lånade bilden. Och NU blir jag uthängd som bluffare... är det rätt? Jag väntar på återkopplingen och kommer inte släppa det här - som sagt det räcker nu med lögner, jag har på riktigt fått nog.
"

Det var 2021 Anna fifflade med bilderna. Nån som tror på hennes version?

#bluffare #paloma_properties

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

Den dan när Anna och Roberto var runt på visningar tillsammans med den spanska mäklaren visade Anna filmsnuttar från bilturerna och från när dom satt på en servering vid havet. Då var inte mobilen urladdad. Anna försöker ljuga ihop nåt för att få det där med bilderna att gå ihop. Men internet glömmer aldrig, och inte jag heller... 🤭
Senast redigerad av TPL 2024-10-01 kl. 18:31.
Citera
2024-10-01, 17:59
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/wd1VS5Q

Han verkar ha hittat Gud också 😁
Och hittat filter-knappen.
Citera
2024-10-01, 18:35
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
"HÄNT-lögn!!!
Jag respekterar försöket till ursäkt & förklaring ifrån Häntchefen. Men tyvärr håller det inte då det blir fullt av motsägelser & sedan konkret sammanfattning att dem brustit TOTALT med Rubriksättningen som missaktar mig som en bluffare, för att jag lånat en bild från ett företag i Spanien då vi varit på VISNINGAR I Spanien för över 1 år sedan!!! Hänt tar ju mina bilder HELA TIDEN & tjänar dessutom pengar på mina bilder.
Här har nån följare skrivit att jag ljuger om mina förehavanden och tror att dem EXPOSAT mig?!?!? Vi har varit på flera visningar genom en person som jobbar på Paloma Properties i Spanien och jag har fått låna bild/bilder då min mobil hade laddat ur den dagen när vi var på visningar för över 1 år sedan 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Fy fan för den svenska avundsjukan och än mer för den missunnsamma mentalitet vissa människor besitter, usch och fy. Jag har ALDRIG påstått att bilden är min, då hade jag tagit bort loggan genom att beskära bilden men JAG LÄT DEN VARA KVAR eftersom jag lånade bilden. Och NU blir jag uthängd som bluffare... är det rätt? Jag väntar på återkopplingen och kommer inte släppa det här - som sagt det räcker nu med lögner, jag har på riktigt fått nog.
"

Anna får väl göra en Gunilla o stämma dem för förtal...det är fräckt att anta att Anna ljuger...vilket hon aldrig gör. det är andra som inte vill förstå, att det Anna säger, är det som stämmer.

(Själva fan, alltså, att folk alltid måste kolla upp det Anna påstår...)
Citera
2024-10-01, 19:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
"HÄNT-lögn!!!
"

Den dan när Anna och Roberto var runt på visningar tillsammans med den spanska mäklaren visade Anna filmsnuttar från bilturerna och från när dom satt på en servering vid havet. Då var inte mobilen urladdad. Anna försöker ljuga ihop nåt för att få det där med bilderna att gå ihop. Men internet glömmer aldrig, och inte jag heller... 🤭
Den stora grejen var ju att hon påstod att bilden var från svärfars lägenhet där de varit på besök.
Citera
2024-10-01, 19:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Svenska, engelska, spanska eller italienska - lika illa.

"I love the hole of you" är en klassiker.
Men av någon outgrundlig anledning perfekt finska härom dagen...
Citera
2024-10-01, 22:34
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men av någon outgrundlig anledning perfekt finska härom dagen...
Varför är det så förödande för Anna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in