Citat:
Ja du, inte vet jag hur du kan missa all information som finns på länken jag delade. Jag noterar bara att det står klart och tydligt Hundhjälpen i Uppland. Det står klart och tydligt om assistanshundar. Det finns en tydlig länk som leder till just Hundhjälpen i Uppland. Kollar man "Om oss" på Hundhjälpen i Upplands hemsida, så ser man Johanna Strandh. Och det var Hundhjälpen i Uppland som utbildade och sålde Essie.
Den stora frågan är väl vad du menar med ditt inlägg ovan?
Den stora frågan är väl vad du menar med ditt inlägg ovan?

Jaha, du ska dra in ännu en "misstänkt"?
För tidigare har det ju varit lite blandad kompott på vem/vilka som skulle ha "stulit" Essie.
Så nu är det inte Johanna som driver grenen ass.hundar utan hela hundhjälpen som är boven? För att inte glömma dom elaka ungdomarna på djurskyddet som säker åkt EPA och stulit essie...
Byt medicin.
Snart har du anklagat precis alla för att ha stulit Essie trots att polisen inte har ett enda spår på att hon är stulen.
Jag har skrivit det tidigare men upprepar mig, du måtte verkligen hata familjen.
För varenda inlägg du har skrivit har dragit fler ögon mot familjen, och fler och fler blir väldigt misstänksamma och läser igenom fler och fler inlägg, fler som läser dokumenten och fler onda blickar får familjen.
Du fattar nog inte själv men du skapar mer problem för familjen ju fler anklagelser du kastar ur dig till höger och vänster.
Att dessutom påminna folk och nya läsare om AÖ är riktigt taskigt.