Citat:
Ursprungligen postat av
KaninSlejpner
Superb rapport! Jätteintressant att få ta del av en sådan här upplevelse på Muscimol! Trodde inte att det hade sådan kraft. Men jag har lärt mig att det kan vara en grym substans för att släppa taget om dåliga grejer.
Vilken sjuk vändning på dagen med att du såg Magic Mushroom paketet och köpte det helt oplanerat. Sjukt att du inte spydde när du kände den där avståndsförvrängningen i duschen.
Tror du att det hade gynnat dig att börja smått och ta typ 1/3 gummy första veckan och kanske en hel nästa så att du varit lite mer förberedd?
Sen undrar jag även. Om du är 175cm lång och väger 95kg, är det fett eller muskler? Är nämligen i liknande längd och skulle behöva lägga på mig lite. Har svårt att se hur 95kg uppnås för någon i våran längd. Du kanske gymmar eller så?
Hur som helst, bra rapport. Jag är glad att du fick ut så mycket av upplevelsen. Hade ingen aning om hur muscimol kan fungera.
Eftersom den kom i tvåpack så tog jag halva av den andra gummin. Det blev mycket bättre och jag freakade inte ut. Kändes mer som en starkare variant av vanligt cannabis, med lite visuals och fraktaler när jag blundade.
Tyvärr är det bara fett. Men jag är på viktnedgång. Vägde 105 ett tag.