Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2024-09-27, 00:18
Medlem
OdCaBos avatar
Jag har sagt att det är en dmt-variant hela tiden, gett massa källor och artiklar men ingen lyssnar. Självklart är det inte muskimol när folk inte ens beskriver en muskimolliknande upplevelse på det. Det blir psilocin när du tar det och psilocybin i kroppen. Alla förväntas vara med på det här och ha läst på för att inte dra uppmärsamhet till det men nej då inte här i Sverige inte.

"Muskimol" är bara för att det är nåt folk känner igen. De vill inte skriva psylocybin. Andra undviker att säga muskimol och kallar det bara svamp-nånting.

ALLA här borde börja läsa doubleblindmag känner jag.
Citera
2024-10-11, 03:55
Medlem
KaninSlejpners avatar
Superb rapport! Jätteintressant att få ta del av en sådan här upplevelse på Muscimol! Trodde inte att det hade sådan kraft. Men jag har lärt mig att det kan vara en grym substans för att släppa taget om dåliga grejer.

Vilken sjuk vändning på dagen med att du såg Magic Mushroom paketet och köpte det helt oplanerat. Sjukt att du inte spydde när du kände den där avståndsförvrängningen i duschen.

Tror du att det hade gynnat dig att börja smått och ta typ 1/3 gummy första veckan och kanske en hel nästa så att du varit lite mer förberedd?

Sen undrar jag även. Om du är 175cm lång och väger 95kg, är det fett eller muskler? Är nämligen i liknande längd och skulle behöva lägga på mig lite. Har svårt att se hur 95kg uppnås för någon i våran längd. Du kanske gymmar eller så?

Hur som helst, bra rapport. Jag är glad att du fick ut så mycket av upplevelsen. Hade ingen aning om hur muscimol kan fungera.
Citera
2024-10-11, 06:24
Medlem
KaninSlejpners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Jag har sagt att det är en dmt-variant hela tiden, gett massa källor och artiklar men ingen lyssnar. Självklart är det inte muskimol när folk inte ens beskriver en muskimolliknande upplevelse på det. Det blir psilocin när du tar det och psilocybin i kroppen. Alla förväntas vara med på det här och ha läst på för att inte dra uppmärsamhet till det men nej då inte här i Sverige inte.

"Muskimol" är bara för att det är nåt folk känner igen. De vill inte skriva psylocybin. Andra undviker att säga muskimol och kallar det bara svamp-nånting.

Rätt nice ändå. Då är ju mushroom gummisen lika den äkta varan. Har för mig att det gick att köpa rent pulver kilovis för inga pengar alls på någon sida jag inte kommer ihåg namnet på. Var troligtvis 4-Aco-DMT, men jag är säker på att det var en DMT analog som blev psilocin i magen. Sjukt att sitta på kilovis med psilocin. Fan ska man med såna mängder till om vi leker med tanken att det skulle vara för personligt bruk
Senast redigerad av KaninSlejpner 2024-10-11 kl. 06:31.
Citera
2024-10-11, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo

Finns det DM-varianter som verkar oralt utan MAOI?
Citera
2024-10-11, 16:59
Medlem
KaninSlejpners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saragalar
Finns det DM-varianter som verkar oralt utan MAOI?

Enligt OdCaBos definition är ju Psilocybin en sådan. Psilocin och DMT är mycket lika, skiljer bara en atom.
Citera
2024-10-16, 11:50
Medlem
Ond.hickas avatar
Nån som vet hur det skulle funka att kombinera med litium, lamotrigin och SNRI?
Citera
2024-10-21, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninSlejpner
Superb rapport! Jätteintressant att få ta del av en sådan här upplevelse på Muscimol! Trodde inte att det hade sådan kraft. Men jag har lärt mig att det kan vara en grym substans för att släppa taget om dåliga grejer.

Vilken sjuk vändning på dagen med att du såg Magic Mushroom paketet och köpte det helt oplanerat. Sjukt att du inte spydde när du kände den där avståndsförvrängningen i duschen.

Tror du att det hade gynnat dig att börja smått och ta typ 1/3 gummy första veckan och kanske en hel nästa så att du varit lite mer förberedd?

Sen undrar jag även. Om du är 175cm lång och väger 95kg, är det fett eller muskler? Är nämligen i liknande längd och skulle behöva lägga på mig lite. Har svårt att se hur 95kg uppnås för någon i våran längd. Du kanske gymmar eller så?

Hur som helst, bra rapport. Jag är glad att du fick ut så mycket av upplevelsen. Hade ingen aning om hur muscimol kan fungera.

Eftersom den kom i tvåpack så tog jag halva av den andra gummin. Det blev mycket bättre och jag freakade inte ut. Kändes mer som en starkare variant av vanligt cannabis, med lite visuals och fraktaler när jag blundade.

Tyvärr är det bara fett. Men jag är på viktnedgång. Vägde 105 ett tag.
Citera
2024-10-21, 03:33
Medlem
BigMesquiteMurphs avatar
Provade också dessa i våras, beställde dem från en av de klassiska sidorna. Var sinnessjukt, trodde inte det skulle fungera men var det sjukaste jag varit med om.
Citera
2024-10-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Provade också dessa i våras, beställde dem från en av de klassiska sidorna. Var sinnessjukt, trodde inte det skulle fungera men var det sjukaste jag varit med om.

Har du en tripprapport på dom? Eller vill lite snabbt förklara vad du upplevde?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in