2024-09-25, 14:03
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jag väntar fortfarande på Raskens alldeles egna parfym han skulle ta fram. Längtar verkligen efter att få lukta precis som han gör.

Sluta borsta tänderna och runka två ggr per dag utan att tvätta dig eller byta kalsonger så är du hemma.
Citera
2024-09-25, 14:35
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
App app app, har du glömt säljsuccen Söt Apelsin?
Säljsuccén, därför han la ner verksamheten hahaha
Citera
2024-09-25, 14:46
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Säljsuccén, därför han la ner verksamheten hahaha
Du, ibland tog han bilen ner till postlådan flera gånger per dag
Citera
2024-09-25, 14:55
Medlem
GIMP-SUITs avatar
När Rask onekligen hamnar i fängelse, hur lång tid tar det innan T blir tillsammans med den där araben? Dom går och väntar på varandra tycker jag det känns som. Grabbarna verkar föredra han med.
Citera
2024-09-25, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Hörru, det viktigaste med att bedriva affärsverksamhet är faktiskt inte att gå med vinst.

Det viktigaste är att kunna visa upp hur mycket man säljer, så man kan skryta om det på sociala medier!

https://www.youtube.com/watch?v=Bsa3aJ7WOHk

Familjen Rask har en historia av företagande, ekonomi och framgång.
Citera
2024-09-25, 14:56
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Vår alldeles egna businessman, lägger mer kronor på bensin än vad han får in av sitt dropshippande

MAN SKA TA HAND
OM SINA ANSTÄLLDA
Citera
2024-09-25, 15:23
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hörru, det viktigaste med att bedriva affärsverksamhet är faktiskt inte att gå med vinst.

Det viktigaste är att kunna visa upp hur mycket man säljer, så man kan skryta om det på sociala medier!

https://www.youtube.com/watch?v=Bsa3aJ7WOHk

Åh vad pinsamt... Han har ju uppenbarligen inte sålt någonting. Killen tror han är en mästare på att manipulera men vi ser rakt igenom dig att du försöker bara göra reklam med dina ord. "Jag är så tacksam, ni handlar som faaan!", "Jag måste besöka postlådan flera gånger om dagen!", som att produkterna är jätteeftertraktade och därför borde tittaren också handla innan hen förlorar sin chans...

Briljant att försäljningen gick så "bra" att målgruppen för skäggolja ändrades så att produkten även var lämplig för kvinnor.

Allt Rask tar i blir tragikomedi.
Citera
2024-09-25, 15:59
Medlem
Citat:
Åh vad pinsamt... Han har ju uppenbarligen inte sålt någonting. Killen tror han är en mästare på att manipulera men vi ser rakt igenom dig att du försöker bara göra reklam med dina ord. "Jag är så tacksam, ni handlar som faaan!", "Jag måste besöka postlådan flera gånger om dagen!", som att produkterna är jätteeftertraktade och därför borde tittaren också handla innan hen förlorar sin chans...

Briljant att försäljningen gick så "bra" att målgruppen för skäggolja ändrades så att produkten även var lämplig för kvinnor.

Från skäggolja till att också kunna använda den till hår och hud. En allt i ett produkt, ungefär som fönsterputs till städning.
Citera
2024-09-25, 16:20
Medlem
Citat:

Det var ganska precis när han kommit igång med sitt "skönhetsmärke". Då handlade hans lilla följe en flaska eller två för att vara snälla. När nyheten lagt sig klingade försäljningen av. Har för mig att sidan var nedlagd redan runt årsskiftet.

Det fanns även saker som indikerade att han inte alls sålde så mycket som han skröt om. Detta eftersom sidan visade hur stort hans lager var. Slog man in att man ville köpa 100 av varje av hans produkter så korrigerade sidan automatiskt efter hur många som fanns kvar. På så sätt kunde man kontrollera hur mycket han sålde dag för dag, och det var givetvis inget han kunde göra ett levebröd på.

Det är så komiskt att han gick in med självförtroende i att han skulle starta ett eget varumärke inom skönhet, ta fram ett par egna parfymer, och att produkterna skulle säljas på varuhus och de kändaste webbutikerna. Det här är vad det blev. En firma i UK kunde sälja sina produkter och sätta på köparens egna etiketter, och han tog typ 3-400% mer än om man skulle köpa det från deras sida. Han är så fruktansvärt verklighetsfrånvänd.

Här är videon när han lanserar idén:

https://www.bitchute.com/video/FH80QI8Q9VrF
Citera
2024-09-25, 16:25
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Så ÄR det!

Citat:

Och äckligt.
Citera
2024-09-25, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Hans nya låt visar verkligen hur "frisk" han är..
"Kniven sjunker in, som i smör. Hon ligger på marken sexigt där och dör"..

Hade AI gjort låtarna helt själv utan att han skrivit vad de ska handla om, så hade jag kunnat köpa det.
Men enligt honom själv så skriver han alla texterna från grunden helt själv (även om vi alla vet att AI skapar en text som han bara ändrar lite på).
Oavsett vad så visar det hur extremt sjuk i huvudet han är. Det finns absolut ingenting sexigt med mord, att han ens får för sig att dra den parallellen visar hur sjuk han är.

Om man läser lite om psykopati och antisocial personlighetssyndrom med psykopatiska drag så fattar man att han utan tvekan har en diagnos av något slag.
Jag gjorde dessutom som Rask själv och frågade AI om hans beteende mönster och ifall det var ett friskt beteende. Svaret jag fick var långt, men i korta drag sa AIn att han inte är frisk i huvudet att det kan ligga i en diagnos så som antisocial personlighetssyndrom och att han bör söka professionell hjälp.

https://www.rmv.se/aktuellt/psykopat...kiatri-howner/
Han är bara stor och uppkäftig på nätet.
IRL en feg liten krake. Knappast någon psykopat!
Däremot har han som du säger förmodligen antisociala personlighetssyndrom.
Citera
2024-09-25, 16:48
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jupp - t o m till två olika postlådor - som båda ligger ett par hundra meter från hans bostad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in