Citat:
Ursprungligen postat av
GIMP-SUIT
Åh vad pinsamt... Han har ju uppenbarligen inte sålt någonting. Killen tror han är en mästare på att manipulera men vi ser rakt igenom dig att du försöker bara göra reklam med dina ord. "Jag är så tacksam, ni handlar som faaan!", "Jag måste besöka postlådan flera gånger om dagen!", som att produkterna är jätteeftertraktade och därför borde tittaren också handla innan hen förlorar sin chans...
Briljant att försäljningen gick så "bra" att målgruppen för skäggolja ändrades så att produkten även var lämplig för kvinnor.
Allt Rask tar i blir tragikomedi.
Det var ganska precis när han kommit igång med sitt "skönhetsmärke". Då handlade hans lilla följe en flaska eller två för att vara snälla. När nyheten lagt sig klingade försäljningen av. Har för mig att sidan var nedlagd redan runt årsskiftet.
Det fanns även saker som indikerade att han inte alls sålde så mycket som han skröt om. Detta eftersom sidan visade hur stort hans lager var. Slog man in att man ville köpa 100 av varje av hans produkter så korrigerade sidan automatiskt efter hur många som fanns kvar. På så sätt kunde man kontrollera hur mycket han sålde dag för dag, och det var givetvis inget han kunde göra ett levebröd på.
Det är så komiskt att han gick in med självförtroende i att han skulle starta ett eget varumärke inom skönhet, ta fram ett par egna parfymer, och att produkterna skulle säljas på varuhus och de kändaste webbutikerna. Det här är vad det blev. En firma i UK kunde sälja sina produkter och sätta på köparens egna etiketter, och han tog typ 3-400% mer än om man skulle köpa det från deras sida. Han är så fruktansvärt verklighetsfrånvänd.
Här är videon när han lanserar idén:
https://www.bitchute.com/video/FH80QI8Q9VrF