2024-09-25, 17:15
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är så komiskt att han gick in med självförtroende i att han skulle starta ett eget varumärke inom skönhet, ta fram ett par egna parfymer, och att produkterna skulle säljas på varuhus och de kändaste webbutikerna. Det här är vad det blev. En firma i UK kunde sälja sina produkter och sätta på köparens egna etiketter, och han tog typ 3-400% mer än om man skulle köpa det från deras sida. Han är så fruktansvärt verklighetsfrånvänd.

Här är videon när han lanserar idén:

https://www.bitchute.com/video/FH80QI8Q9VrF

Jag har bara kommit igenom halva videon än, måste pausa minst var 10e minut då karlfan äcklar mig nåt så kopiöst. Men jag är helt perplex över hans dumhet och totala avsaknad av självkritik och verklighetsuppfattning. Och detta är hur längesen nu?
Citera
2024-09-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Jag har bara kommit igenom halva videon än, måste pausa minst var 10e minut då karlfan äcklar mig nåt så kopiöst. Men jag är helt perplex över hans dumhet och totala avsaknad av självkritik och verklighetsuppfattning. Och detta är hur längesen nu?

Jag kan i någon mån förstå honom. Han hoppade av gymnasiet vid 16 års ålder, och sedan dess har han mest spenderat sin tid i sin bostad. Helt avskärmad från samhället. Jag förstår att verkligheten känns skrämmande för honom, för gick han ut ur lägenheten hade han träffat folk som är 10-15 år yngre än honom, men som ändå är ljusår före honom i sin personliga utveckling. Han är oerhört malplacerad ute i samhället, och då kan man förstå varför han helst inte rör sig utanför kojan.

Det här är 2021, han är alltså 30 år när det här spelas in, han ska fylla 31 det året.
Citera
2024-09-25, 17:44
Medlem
Citat:
Det var ganska precis när han kommit igång med sitt "skönhetsmärke". Då handlade hans lilla följe en flaska eller två för att vara snälla. När nyheten lagt sig klingade försäljningen av. Har för mig att sidan var nedlagd redan runt årsskiftet.

Det fanns även saker som indikerade att han inte alls sålde så mycket som han skröt om. Detta eftersom sidan visade hur stort hans lager var. Slog man in att man ville köpa 100 av varje av hans produkter så korrigerade sidan automatiskt efter hur många som fanns kvar. På så sätt kunde man kontrollera hur mycket han sålde dag för dag, och det var givetvis inget han kunde göra ett levebröd på.

Det är så komiskt att han gick in med självförtroende i att han skulle starta ett eget varumärke inom skönhet, ta fram ett par egna parfymer, och att produkterna skulle säljas på varuhus och de kändaste webbutikerna. Det här är vad det blev. En firma i UK kunde sälja sina produkter och sätta på köparens egna etiketter, och han tog typ 3-400% mer än om man skulle köpa det från deras sida. Han är så fruktansvärt verklighetsfrånvänd.

22:00 -"Jag är inte socialt skygg, jag är inte arbetsskygg, utan jag är jävligt driven".

Och så är det!
Citera
2024-09-25, 18:22
Medlem
abvs avatar
Citat:
Det var ganska precis när han kommit igång med sitt "skönhetsmärke". Då handlade hans lilla följe en flaska eller två för att vara snälla. När nyheten lagt sig klingade försäljningen av. Har för mig att sidan var nedlagd redan runt årsskiftet.

Det fanns även saker som indikerade att han inte alls sålde så mycket som han skröt om. Detta eftersom sidan visade hur stort hans lager var. Slog man in att man ville köpa 100 av varje av hans produkter så korrigerade sidan automatiskt efter hur många som fanns kvar. På så sätt kunde man kontrollera hur mycket han sålde dag för dag, och det var givetvis inget han kunde göra ett levebröd på.

"jag skulle också vilja levla upp och expandera men jag vill inte" är det jag tar med mig från den där videon.
Han är verkligen totalt sprängd i skallen. Hoppas på en ny storslagen företagssatsning nu när youtube slutar flyga för sjunde gången. Baby, det är bättre om vi investerar arvet i min nya briljanta affärsidé så kan vi betala dina skulder nästa år med vinsten.
Citera
2024-09-25, 18:25
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
22:00 -"Jag är inte socialt skygg, jag är inte arbetsskygg, utan jag är jävligt driven".

Och så är det!

3:33 - "Nu har vi avverkat Youtube biten." *Fortsätter tugga om YT i en halvtimme till.*
5:40 - "Jag är en ganska djup människa"
17:14
20:17
21:20
24:34
28:36

Hela videon är ett veritabelt regn av idiotuttalanden från SkönhetsBaronen.
Citera
2024-09-25, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
"jag skulle också vilja levla upp och expandera men jag vill inte" är det jag tar med mig från den där videon.
Han är verkligen totalt sprängd i skallen. Hoppas på en ny storslagen företagssatsning nu när youtube slutar flyga för sjunde gången. Baby, det är bättre om vi investerar arvet i min nya briljanta affärsidé så kan vi betala dina skulder nästa år med vinsten.

Förr i tiden hade det där kunnat vara något man sa på ett överdrivet skämtsamt sätt för att skoja om Baronens tokiga sidor. Men det har gått så långt att man numer inte skulle bli förvånad om han sa något sådant.

https://www.bitchute.com/video/D5P3M3fsUzl9

Här är också en härlig video med Baronen. Han är precis som man vill ha honom. Passivt aggressiv hela klippet igenom. Det här är varför man följer honom. Det är en speciell känsla att underhållas av någon som man bara känner för att slå sönder och samman under hela tiden man kollar på honom.
Citera
2024-09-25, 19:49
Medlem
NFCs avatar
Rask i sin video mot Anjo "DET RÄCKER NU ANJO!": Jaa jag var för snål för att tjacka hunden, kan man ta emot donationer så varför inte, absolut, jag är ärlig, folk kanske har svårt med det men jag är ärlig, jag säger precis hur jag tycker och tänker, kanske är det därför som jag är så omtyckt!

HAHAHA

https://www.bitchute.com/video/yHTIFNjeu5M7

Runt 17:00 in. Kanske några sekunder före eller efter.
Citera
2024-09-25, 20:08
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Rask i sin video mot Anjo "DET RÄCKER NU ANJO!": Jaa jag var för snål för att tjacka hunden, kan man ta emot donationer så varför inte, absolut, jag är ärlig, folk kanske har svårt med det men jag är ärlig, jag säger precis hur jag tycker och tänker, kanske är det därför som jag är så omtyckt!

HAHAHA

Och nu är det rasks enda "vän", lika barn leka bäst. Här är en kul video från anjo om rask under samma period när de inte var bästisar. Han borde köra en repris på det pedagogiska vattenglaset lagom till årets bedrägeri.

https://www.youtube.com/watch?v=qS2bJNbIs_Y

Kanske OT men jag blev lite chockad över att man kan höra vad sludder-anjo pratade om på den tiden
Citera
2024-09-25, 20:10
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC

HAHAHA

Vilket guldklipp!

I början när hon läxar upp Anjo för att göra mer än en video med kritik - det är att mjölka och oattraktivt.

Tror Baronen skulle behöva se sitt klipp igen för att påminna sig om vad han tyckte.

😂😂😂
Citera
2024-09-25, 20:26
Medlem
GreenBatterys avatar
Ingen som reagerat på att han inte fått överta mormoderns hus istället för att de sålt det?

Pengaknas för mamman och mostern eller vill de inte att Bajsbaronen ska bo i mormoderns hus? De bor jättetrångt, finns ingen chans att de lyckas hitta något större och huset var ledigt. Bajsbaronen verkar dessutom tycka om huset…
Citera
2024-09-25, 20:31
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ingen som reagerat på att han inte fått överta mormoderns hus istället för att de sålt det?

Pengaknas för mamman och mostern eller vill de inte att Bajsbaronen ska bo i mormoderns hus? De bor jättetrångt, finns ingen chans att de lyckas hitta något större och huset var ledigt. Bajsbaronen verkar dessutom tycka om huset…

Jo jag har tänkt på det men tänkte att de hellre säljer huset för att de är lika arvskåta som Rask.

De kanske inte tror att han har råd att bo i hus..
Citera
2024-09-25, 20:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Rask har inte råd med huset - och mostern har egna barn och vill knappast betala för att Rask skall slippa försörja sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in