2024-09-24, 23:28
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Ledning på Landskrona IP. Nu jävlar Bois är vi snart ifatt er.

Skövde och Gefle får gärna ramla ner i D1. Mig gör det inget.

Håller med om Gefle och norrlandslag generellt, men kom igen Skövde är väl kul att ha med? Som sagts behövs lite representation från Schlätta i de högre regionerna.

Kul lag påväg upp föresten Degerfors, Helsingborg och Öster får det gärna bli. Så kan gärna IFK åka ut i samma veva, som ett litet "wake up-call".
Citera
2024-09-24, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Får tyvärr hålla med NMB att HIF nog kommer klara sig upp till allsvenskan. Dock via kval. Landskrona kommer klara sin andra placering.

Inga bortförklaringar, Landskrona var dåliga och skulle helt enkelt gjort fler mål men HIF:s mål skulle klart underkännas.

Vet du att bois har sämst form delat med skövde senaste 5? Seriöst bara sluta prata, du har fel i allt du säger förutom att landskrona var dåliga, hela er stad borde läggas ned. Ni förtjänar verkligen att bo där.
Citera
2024-09-24, 23:58
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurifix
Vet du att bois har sämst form delat med skövde senaste 5? Seriöst bara sluta prata, du har fel i allt du säger förutom att landskrona var dåliga, hela er stad borde läggas ned. Ni förtjänar verkligen att bo där.

Tur att jag inte pratar så jag kan fortsätta skriva.

Alla lag har formkurvor. Hoppas det vänder, helt nästa match.
Citera
2024-09-25, 03:00
Medlem
goseigens avatar
Titanernas derby slutade 1-1. Jämfört med förra året har ÖIS blivit bättre och Kiken sämre.

Landskrona verkar behöva en clear memory, Likt förra året med Kiken är det uppenbarligen inte så lätt att leda serien.
Citera
2024-09-25, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag har sagt det förut: Landskrona BoIS kommer att rasa i tabellen. HIF däremot går upp i år!
Inte omöjligt att du trots allt får rätt i slutändan , men du har likväl en gång för alla visat vilken hycklare du är som enda dagen ville ha Sundsvall kvar och sedan ville du ha ut oss
Citera
2024-09-25, 13:22
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Inte omöjligt att du trots allt får rätt i slutändan , men du har likväl en gång för alla visat vilken hycklare du är som enda dagen ville ha Sundsvall kvar och sedan ville du ha ut oss
Att jag kan svänga i frågan beror ju på att jag inte bryr mig så mycket om er egentligen.
Citera
2024-09-26, 15:35
Medlem
snillet_1s avatar
Öis-legendaren Sören Börjesson har gått bort:

Citat:
Sören Börjesson avled natten till torsdagen.

Han blev 68 år.

”Föreningens tankar går nu till Sörens anhöriga i denna svåra stund. I samband med lördagens matcher kommer Sören hedras och det kommer ges möjligheten att tillsammans minnas en klubbikon som genom sitt liv skänkt en enorm glädje till alla ÖIS:are”, skriver Örgryte i ett uttalande.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...dod-blev-68-ar
Citera
2024-09-26, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Öis-legendaren Sören Börjesson har gått bort:

https://www.aftonbladet.se/sportblad...dod-blev-68-ar
Fantastisk spelare i ett på den tiden fantastiskt ÖIS, kunde fått vilken unge som helst att bli öisare på den tiden, tack o lov stod jag emot ändå. RIP
Citera
2024-09-28, 15:10
Medlem
Tidigt 1-0 till Degerfors IF emot Trelleborgs FF. Allt mer talar för att Degen går upp. Inte bra för HIF, som kan få fokusera på andreplatsen.

Senare idag: Örebro SK - Landskrona BoIS. Spännande.
Imorgon: HIF - Gefle IF
Citera
2024-09-28, 15:49
Medlem
zebra121s avatar
Härligt Giffarna! Ni fixar detta
Citera
2024-09-28, 19:29
Medlem
Blir stadsderby i södra Ettan nästa år.
Citera
2024-09-28, 19:56
Medlem
Härligt ÖSK!!!! Vilken kämparinsats! De vinner med 1-0 mot Landskrona BoIS!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in