2024-08-28, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Finns inte en chans att Landskrona ska rasa ihop så totalt som Utsikten gjorde ifjol. Dom kommer ju inte gå rent under hösten så klart, men att dom ska tappa allt ska otroligt mycket till.

Redan efter 5 omgångar! Det kan bli så att Landskrona redan efter omg21 bara är på Kvalplats.
Jobbigt och vara fotbollsansvarig nu i Landskrona. Vem ska göra målen? Har man sålt chansen till Finrummet?
Citera
2024-08-28, 07:24
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Många inlägg som åldrats på ett intressant vis i tråden.

Citat:
Finns inte en chans att Landskrona ska rasa ihop så totalt som Utsikten gjorde ifjol. Dom kommer ju inte gå rent under hösten så klart, men att dom ska tappa allt ska otroligt mycket till.

Citat:
Visst du kan ju alltid hoppas , men det är föga troligt att dom ska rasa ihop likt Utsikten ifjol. Fortsätt lev i din bubbla du

Citat:
Ni får möjligtvis ha som mål att sikta på Allsvenskan nästa år .

Gapet är för stort för att ni ska ha reeel chans nu i år .

Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Varbergs BoIS mot Landskrona BoIS ikväll. Vem vinner? Rätt svar är: HATA BoIS !!!

Nä, men seriöst tror jag att svartvita BoIS börjar vackla nu. De får max 1-1 och sen rasar de samman.

"Aldrig mera Allsvenskan för BoIS!"

Citat:
Kom ihåg min profetia när Landskrona BoIS rasar samman.

Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Du trodde väl också att ni skulle gå till Europa när ni låg toksist i Allsvenskan och sedermera åkte ur.

Att Landskrona inte ens skulle kunna slåss om andraplatsen när man har 6 poäng ner till tvåan och en match till godo säger väl det mesta om din analys.

Vad säger ni om min analys nu? Landskrona BoIS är på god väg att tappa sitt försprång och HIF rusar fram som ett ostoppbart tåg!
Citera
2024-08-28, 07:50
Medlem
Citat:
Många inlägg som åldrats på ett intressant vis i tråden.

Vad säger ni om min analys nu? Landskrona BoIS är på god väg att tappa sitt försprång och HIF rusar fram som ett ostoppbart tåg!
Å andra sidan så skrev ju du för ett tag sedan att du gärna ville ha Sundsvall kvar för att du brukar hänga på nåt trevligt hak i Sundsvall innan matcherna och igår ville du att vi ska åka ur . Detta kommer jag komma ihåg oavsett om dina profetior slår in eller inte
Citera
2024-08-28, 07:58
Medlem
Citat:
Å andra sidan så skrev ju du för ett tag sedan att du gärna ville ha Sundsvall kvar för att du brukar hänga på nåt trevligt hak i Sundsvall innan matcherna och igår ville du att vi ska åka ur . Detta kommer jag komma ihåg oavsett om dina profetior slår in eller inte
God dag, yxskaft!

Jag har goda minnen utav resor till Sundsvall, men just nu har jag lagt resandet på is. Det kvittar nästan hur jag gör, för jag inser mer och mer att snutsvinen kommer fortsätta med att stänga av mig utan att ens ha något konkret på mig.
Citera
2024-08-28, 08:06
Medlem
Citat:
God dag, yxskaft!

Jag har goda minnen utav resor till Sundsvall, men just nu har jag lagt resandet på is. Det kvittar nästan hur jag gör, för jag inser mer och mer att snutsvinen kommer fortsätta med att stänga av mig utan att ens ha något konkret på mig.

Goddag yxskaft själv du . Varken Giffarna eller polisen kan väl rå för att du inte kan bete dig som folk i samband med match?
Citera
2024-08-28, 08:07
Medlem
Citat:
Goddag yxskaft själv du . Varken Giffarna eller polisen kan väl rå för att du inte kan bete dig som folk i samband med match?
Nä, det är bögarnas fel.
Citera
2024-08-28, 08:10
Medlem
Citat:
Nä, det är bögarnas fel.
Tro inte att du är något helgon själv nu när i princip hela Sundsvalls poliskår vet vem du är
Citera
2024-08-28, 08:24
Medlem
Citat:
Tro inte att du är något helgon själv nu när i princip hela Sundsvalls poliskår vet vem du är
Jaså, men från och med nästa säsong kommer det ändå skilja två divisioner mellan allsvenska Helsingborgs IF och norrländska GIF Sundsvall. Ni kommer även fortsatt vara en avkrok där de knullar renar.
Citera
2024-08-28, 12:11
Medlem
Självklart avslutas säsongen med en riktig ödesmatch med stort Ö då Gefle kommer på besök den 9 november .

Den matchen kan mycket väl bli avgörande för Giffarnas fortsatta existens .
Citera
2024-08-28, 13:39
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:
Jaså, men från och med nästa säsong kommer det ändå skilja två divisioner mellan allsvenska Helsingborgs IF och norrländska GIF Sundsvall. Ni kommer även fortsatt vara en avkrok där de knullar renar.

Till skillnad från allehanda HIF-fans som blir knullade i röven på kåken när de sitter inne för vållande till annans död etc... Förresten, har ni inte försökt att spöa Jordan Larsson eller hans farsa på sistone? Har ni tappat stinget?
Citera
2024-08-28, 15:19
Medlem
Citat:

Ser alltså skåningar på norrlänningar på samma sätt som resten av Sverige ser på skåningar? Fast med renar istället för grisar då.
Citera
2024-08-28, 16:20
Citat:

Grattis till en imponerande seger mot mitt kära Brage igår det var klasskillnad men måste ställa dig en fråga, varför är du så säker på att HIF når allsvenskan.

Visst kan ni vinna serien men det skiljer 6 poäng mellan lag 1 och 6 med 10 omgångar kvar, skulle ni få kvala är det statistiskt bevisat att de Allsvenska lagen håller sig kvar oftare så ett litet råd. Chilla lite

Personligen tar jag gärna HIF i allsvenskan istället för Öster eller Landskrona.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in