Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Det enkla svaret är att vi inte har tillgång till alla domar.
Utifrån hans plats i andras utredningar och mina egna intryck av honom, drar jag slutsatsen att han garanterat har begått våldsbrott.
Det kan nämnas att han använder ett ovanligt rått språk när han lackar ur, ett språk som bara våldsvana personer använder. Man hör direkt att den här snubben saknar spärrar. S vet hur man hotar folk....
S är den typen av kriminell amfetaminst som går runt med kniv 24/7. Det finns våldsbrott dokumenterade, antar jag, men vi har inte tillgång till dem.
S var absolut smartare än Robert.
Dessa två utgör den absolut mest intressanta kombon i fallet för tillfället och nu när du nämner det är klart pardynamiken av särskilt intresse här.
På vilket sätt märktes det att han var smartare än R skulle du vilka säga?
Och hur fungerade dessa ihop?
Ingen tvekan om att R hade tillgång till det mesta i material-& transportväg samt beskydd via E-vägen 25.
Sen mtp ”Stig” och en RPV måste man röra sig i fall av mord/dråp/Våldtäkt/Styckning eller liknande. Det har säkert skett i en riktig skov-period utan medicinering.
Kan du ge exempel på det råa språket han använde?
Problemet är klart även tystnadskulturerna som dessa omgärdats av och det personliga beskyddet som du tidigare nämner.
Misstroendet för samhällsstyret bland dessa grupper finns även kvar i dag.