Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-22, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Håller med

Jag "tror" CB alltid försökt hålla sig i kändisperiferin för att nå målet = där han är nu.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om andra s.k. kändisar träffat CB i ett tidigare liv. Han är för smooth, liksom, för att bara råka passa in.

Sedan måste jag bara kommentera dotter C: jag känner inte henne men hon verkar också oerhört kändisk*t...

OT: Påminner lite om Läckberg/Melin-mischmaschet där gamla ex hänger kvar och gärna syns i kändissammanhang.

PS Jag är inte avundsjuk för i min direkta närhet har jag en av sveriges mest kända skådisar och skulle skämmas väldigt mycket om jag behövde synas tillsammans med h*n i "kändissammanhang"... DS
Citera
2024-09-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jag "tror" CB alltid försökt hålla sig i kändisperiferin för att nå målet = där han är nu.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om andra s.k. kändisar träffat CB i ett tidigare liv. Han är för smooth, liksom, för att bara råka passa in.

Sedan måste jag bara kommentera dotter C: jag känner inte henne men hon verkar också oerhört kändisk*t...

OT: Påminner lite om Läckberg/Melin-mischmaschet där gamla ex hänger kvar och gärna syns i kändissammanhang.

PS Jag är inte avundsjuk för i min direkta närhet har jag en av sveriges mest kända skådisar och skulle skämmas väldigt mycket om jag behövde synas tillsammans med h*n i "kändissammanhang"... DS

Och barnens pappa EI:s fru ÅI är också extremt kändisk.. samt golddigger
Citera
2024-09-22, 12:50
Medlem
Citat:

Så är det säkert!

OT: Jämför med högstatuskändisar som Lena Endre, ABBA och Leif GW Persson - inte fasen spiller de ut hela sina liv och låter kreti och pleti få sola sig i glansen...
Citera
2024-09-22, 13:14
Medlem
Citat:

DÄR har du någon som byggt/bygger hela sin karriär på sin makes efternamn och kända barn. Kärringen borde skämmas. Åsa Ingrosso fd Åsa Björling från lilla Västerås, missar aldrig ett tillfälle att posta minsta lilla samband när hennes styvbarn är i närheten. Vidrig människa. För övrigt håller hon sin 50-årsfest nästa helg. Spännande att se om hon lyckats locka dit sina berömda styvbarn, för att mjölka lite mer content
Citera
2024-09-25, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00

Instämmer. CB är så lismande smörande emot P hela tiden, och vilket uppköp. Från liten stuga i skogen i Åkersberga till lyxvilla delux på Lidingö.
Och jo, hans dotter S hade noll kontakt med sin far innan han träffade P. Inga följare på socialamedier . Var en nobody. Nu passar det att umgås m pappa hela tiden. Suck
Citera
2024-09-26, 15:01
Medlem
Inget illa ment men är det så att Pernilla är rökare? Hon är sådär rynkig vid munnen som storrökare ofta blir.
Vacker är hon dock hursomhelst
Citera
2024-09-26, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Inget illa ment men är det så att Pernilla är rökare? Hon är sådär rynkig vid munnen som storrökare ofta blir.
Vacker är hon dock hursomhelst

Har också funderat på detta. Tror det nämnts i WV att hon har rökt tidigare
Citera
2024-09-26, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Har också funderat på detta. Tror det nämnts i WV att hon har rökt tidigare

Det är väl bara att kolla på Christina så ser man att det till stor del gått i arv. Pernilla har ju ärvt Christinas utseende till mycket större del än Hans.
Citera
2024-09-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det är väl bara att kolla på Christina så ser man att det till stor del gått i arv. Pernilla har ju ärvt Christinas utseende till mycket större del än Hans.

Sant! Men rökar/ade inte Christina
Citera
2024-09-26, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Sant! Men rökar/ade inte Christina

Ingen aning. Men de blev rynkiga på samma ställen vid samma åldrar. Det är inga konstigheter i det oavsett om de rökt eller inte.
Citera
2024-09-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Ingen aning. Men de blev rynkiga på samma ställen vid samma åldrar. Det är inga konstigheter i det oavsett om de rökt eller inte.
Jag har sett väldigt många som blivit rynkiga tidigt även om de aldrig någonsin brukat varken alkohol eller nikotin! Det är nog väldigt mycket ärftlighet som styr. Men de som rökt mycket blir så klart rynkiga tidigare än om de inte hade rökt. 🙄
Citera
2024-09-27, 12:31
Medlem
Felpost
Senast redigerad av PerPersonen 2024-09-27 kl. 12:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in