2024-09-16, 23:04
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det är nog inte enbart antalet följare som räknas utan även antal visningar. Så om man kollar hennes reels många ggr i sträck vilket många här brukar göra för att kunna studera vissa detaljer, så genererar det ju extra många visningar, även om man inte följer utan bara går in och kollar ibland!

Vad hemskt om det enbart är vi flashbackare som håller liv i Hannas konto 😂

Ser man på antalet kommentarer hon får (senast såg jag typ fyra kommentarer på en video som legat uppe i flera dygn) så får den "vanliga" IG medlemmen fler trots att man inte "jobbar" som influenser.

Lägger jag upp en bild på en död mus så får jag mer kommentarer än Hanna. Och jag har typ 500 följare..
Citera
2024-09-16, 23:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Bara för statistiken- nu är Hanna nere på 65.9. Gick väldigt snabbt nu senaste två dagarna för följarna att ge upp hoppet om att faktiskt roas.
Citera
2024-09-17, 06:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Bara för statistiken- nu är Hanna nere på 65.9. Gick väldigt snabbt nu senaste två dagarna för följarna att ge upp hoppet om att faktiskt roas.
Konstigt att det inte går snabbare utför med tanke på hur uselt content som visas upp. Kan det vara så att det köps följare samtidigt som de riktiga lämnar för att bromsa fallet?
Citera
2024-09-17, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Konstigt att det inte går snabbare utför med tanke på hur uselt content som visas upp. Kan det vara så att det köps följare samtidigt som de riktiga lämnar för att bromsa fallet?

Eller så orkar folk bara inte trycka på avfölj 🤷‍♂️😂 Jag följer flera grymt dåliga influencers som inte lagt ut något vettigt på flera år. Jag med många andra borde nog rensa 😅
Citera
2024-09-17, 14:26
Medlem
Dagens lunchtallrik från Hanna ser riktigt aptitlig ut får jag säga. Bra där
Citera
2024-09-17, 15:11
Medlem
Sammanfattar dagen: stillbild i badrummet, boomerang med barnvagnen, en bild på lunchtallriken och en bild på en grötförpackning! Gäsp!
Citera
2024-09-17, 17:08
Medlem
Glöm inte att det var olika texter till bilderna
Citera
2024-09-17, 19:44
Medlem
Skulle testa att ge mer mat på dagen om barnet vaknar på natten istället för att ge vatten Dock vaknade mitt barn varje natt fram till 2 års ålder, men somnade om. Det är något man får räkna med när det handlar om barn.
Citera
2024-09-17, 19:56
Medlem
Ännnntligen tillbaka efter 1 veckas avstägning pga för många ot haha

Men inte har man missat så mycket.... ht fortsätter med samma gamla trötta content och har otroligt lågt engagemang av följarna... som någon skrev måste det väl vara vi "avundsjuka feta kärringar på flashback" som håller hennes tittarsiffror uppe.

Såg någon kommentar hon skrev som svar på kalasinlägget att det kommer en reel från firandet. Fortfarande väldigt oklart vems kalas det faktiskt var och tror vi absolut inte kommer få se någon reel därifrån. Bara att lägga på listan med allt annat vi aldrig kommer få.

Ska bli spännande att se vad för oaptitlig och opassande mat ht äter innan kl 9 imorgon
Citera
2024-09-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Skulle testa att ge mer mat på dagen om barnet vaknar på natten istället för att ge vatten Dock vaknade mitt barn varje natt fram till 2 års ålder, men somnade om. Det är något man får räkna med när det handlar om barn.
Ja jättekorkat att vänja barnet med att äta och dricka på natten för det behövs inte när de är så gamla.
Citera
2024-09-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ännnntligen tillbaka efter 1 veckas avstägning pga för många ot haha

Men inte har man missat så mycket.... ht fortsätter med samma gamla trötta content och har otroligt lågt engagemang av följarna... som någon skrev måste det väl vara vi "avundsjuka feta kärringar på flashback" som håller hennes tittarsiffror uppe.

Såg någon kommentar hon skrev som svar på kalasinlägget att det kommer en reel från firandet. Fortfarande väldigt oklart vems kalas det faktiskt var och tror vi absolut inte kommer få se någon reel därifrån. Bara att lägga på listan med allt annat vi aldrig kommer få.

Ska bli spännande att se vad för oaptitlig och opassande mat ht äter innan kl 9 imorgon
Välkommen tillbaka, och du har rätt i allt du skriver. En haul kommer ut innan hon ens klivit ur bilen men utlovade vloggar ser vi aldrig röken av.
Väl spenderade pengar den där vloggkameran hon köpte..
Citera
2024-09-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Välkommen tillbaka, och du har rätt i allt du skriver. En haul kommer ut innan hon ens klivit ur bilen men utlovade vloggar ser vi aldrig röken av.
Väl spenderade pengar den där vloggkameran hon köpte..
Jag väntar fortfarande på vloggen från hallen som hon lovade för mer än en månad sedan! Den får vi nog aldrig se....🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in