2024-09-16, 16:07
Medlem
Undrar också varför reklamationen av soffan tagit så lång tid. Känns ju inte rimligt och nu har hon spillt cola. Tycker hon verkligen att hon är berättigad till allt detta trots sin egen obetänksamhet. Så respektlöst, samma med bilen som dom ville häva köpet på och ändå körde långa sträckor med. Normala människor gör ju inte så.
Citera
2024-09-16, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Undrar också varför reklamationen av soffan tagit så lång tid. Känns ju inte rimligt och nu har hon spillt cola. Tycker hon verkligen att hon är berättigad till allt detta trots sin egen obetänksamhet. Så respektlöst, samma med bilen som dom ville häva köpet på och ändå körde långa sträckor med. Normala människor gör ju inte så.
Den soffan är ju helt fläckig sen innan. Det ser man ju tydligt. Det är ju jättelänge sedan de köpte den. Hur länge kan man ha en felkonstruerad soffa och "bo" i innan det är för sent att häva köpet?
Verkar ju helt sjukt
Citera
2024-09-16, 16:30
Medlem
Citat:
Nej normala människor upptäcker ett fel, hör av sig till återförsäljaren direkt och slutar använda produkten. Punkt.
Citera
2024-09-16, 17:02
Medlem
Den 17 maj 2023 skrev hon "vår nya soffa är här".

Brukar man inte märka direkt om något är fel? Eller Hanna ska sitta in den och spilla lite i typ 1 år innan hon tycker att den inte duger. Ska fan ta mig skriva till trademax och fråga 🙈
Citera
2024-09-16, 17:24
Medlem
Citat:

Brukar man inte märka direkt om något är fel? Eller Hanna ska sitta in den och spilla lite i typ 1 år innan hon tycker att den inte duger. Ska fan ta mig skriva till trademax och fråga 🙈
Gör det. Så otroligt provocerande hur hon håller på. Usch!!
Citera
2024-09-16, 17:39
Medlem
Blir tyvärr en avfölj på Hanna nu. Har varit kul att följa henne och denna tråden. Precis som skrivits tidigare är hon som att titta på en bilolycka. Men nu är hon så förbannat tråkig och dålig i sitt content.
Citera
2024-09-16, 17:50
Medlem
Om man slutar leva sitt liv inklusive att inta alla sina måltider i en soffa skulle man aldrig drabbas av det där problemet…
Citera
2024-09-16, 18:50
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Blir tyvärr en avfölj på Hanna nu. Har varit kul att följa henne och denna tråden. Precis som skrivits tidigare är hon som att titta på en bilolycka. Men nu är hon så förbannat tråkig och dålig i sitt content.

Jag är på samma linje. Går att se hennes trista content även om man inte följer henne så får göra så. Kan liksom inte stå bakom hennes konto på något sätt längre.
Citera
2024-09-16, 19:45
Medlem
Citat:

Jag är inne på samma linje. Blir så jävla frustrerad på hur korkad hon är haha
Citera
2024-09-16, 20:29
Medlem
Flera av er skriver nu att ni faktiskt ska avfölja - fattar inte att ni inte gjort det för länge sedan. Jag slutade följa henne för ett bra tag sedan men det går ju utmärkt att kolla in henne ändå dagligen om man vill ( och det vill jag 😂 ) hon har ju öppen profil ….
Citera
2024-09-16, 21:42
Medlem
Citat:

Hon ska reklamera en soffa som är 1.5 är gammal alltså full med mat och bebis kräk.. ja lycka till. Jag tror det är Hanna som är felkonstruerad i huvudet.
Citera
2024-09-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laimtoh
Flera av er skriver nu att ni faktiskt ska avfölja - fattar inte att ni inte gjort det för länge sedan. Jag slutade följa henne för ett bra tag sedan men det går ju utmärkt att kolla in henne ändå dagligen om man vill ( och det vill jag 😂 ) hon har ju öppen profil ….
Det är nog inte enbart antalet följare som räknas utan även antal visningar. Så om man kollar hennes reels många ggr i sträck vilket många här brukar göra för att kunna studera vissa detaljer, så genererar det ju extra många visningar, även om man inte följer utan bara går in och kollar ibland!
Senast redigerad av MissDolphin 2024-09-16 kl. 22:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in