Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-14, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Inte de enda påstår du, vilka fler TV-bolag stödjer honom menar du?
Och har du några källor som backar upp att de är överlägset störst?

Och även om demokraterna någon gång tidigare har ställt upp i FoxNews så vågade de inte det nu. Kamelen har bara ställt upp i en riggad intervju hos kompisarna i CNN som kandidat och inte heller då vågade hon ställa upp ensam.

Det är inte något jag påstår utan ett faktum, OAN är en kanal som öppet stödjer honom tex, det sägs ofta vara trumps egen favorit.
Sedan finns det ju ett antal stora kanaler som fräst strömmar sina program, dailywire är stora tex.

Jag länkade tidigare till en sida som visar siffrorna men här är en till
https://deadline.com/2023/12/cable-news-ratings-2023-1235682966/

Inte svårt att hitta, Google skulle jag rekommendera.

Harris har öppnat för en ny debatt, Trump verkar fått nog med stryk och ser inte ut att våga.
Vi får se, det var för övrigt CNN som höll i debatten som Biden förlorade så stort så att han lämnade racet. Vem som håller i sändningen är inte vad som avgör.
Citera
2024-09-14, 14:19
Medlem
Citat:
Lista då de 10 största bolagen, ange hur stor de är samt vilken bias de har enligt dig, styrk det om du kan.
Varför skulle jag göra det?
Det finns dessutom i länkarna jag angett och är enkelt att hitta om man söker.

Läs vad jag skrivet
Den STÖRSTA nyhetskanalen stödjer Trump
Världens rikaste man stödjer Trump
Twitter (x) ägs av en öppen Trump suporter.
Och hela det republikanska maskineriet stödjer Trump
Lägg sedan till ett gäng stora aktörer inom strömmade media som ofta är större än de gamla mediebolagen som stödjer Trump.

Du verkar gått på ett narrativ som har lite med verkligheten att göra.
Citera
2024-09-14, 14:48
Medlem
Citat:
För att styrka ditt påstående men om du inte kan så är det ett besked också.
Jag styrkte det i mitt inlägg som du svarade på.
Jag har gett två länkar som styrker mitt vad jag skrev.

Jag har aldrig påstått att en majoritet av bolagen stödjer Trump.

Bara att det största gör det.
Har gett flera källor tidigare men här är en till.
https://deadline.com/2020/12/ratings-cable-news-networks-2020-1234660751/amp/
Citera
2024-09-14, 22:55
Bannlyst
Trump vill endast ha en debatt mot harris på FOX ifall Sean Hannity Eller Jesse waters får leka moderatorer.

Jag antar att han är en rädd liten bitch
Citera
2024-09-15, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognizant
Trump vill endast ha en debatt mot harris på FOX ifall Sean Hannity Eller Jesse waters får leka moderatorer.

Jag antar att han är en rädd liten bitch

Nej, däremot va Kamala en rädd liten bitch då Linsey Davis som satt som moderator under senaste debatten va biased då hon och Kamala är Sorority Sisters för att inte glömma att Kamala troligen hade örhänge med inbyggda hörlurar..

Är det inte heller konstigt att Trump blev fact checkad flera gånger och Kacklande Kamala 0?

Ni är så rädda för Trump att det är som en egen show i sig självt, gotta bring the popcorn for this.
Citera
2024-09-15, 09:40
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Att Trump gick med att hålla debatt på ABC innebär inte att fusket blir mindre allvarligt. I princip all MSM är tyvärr woke och detta fusk är ingen konspirationsteori även om woke vill klassa allt fusk som det.

Självklart håller jag med Trump, han är det sista hoppet för yttrandefrihet och demokrati. Vinner Kamala kommer även X censureras och då finns inga internationella sociala plattformar kvar utan censur. Europa kommer då också följa USA och vi ser redan hur Flashback attackeras när de försöker fälla JA.

Så allt är mygel och fusk. Med andra ord allt du läser om den store kriminellt belastade kejsaren på hans Magakanaler är rena lögner.
Är det så jag skall tolka det hela?

Varför får du inte skriva vad du vill på T S?
Ganska många som fått sina konton nerstängda för att de inte delar Maga's åsikter fullt ut
Citera
2024-09-15, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Så allt är mygel och fusk. Med andra ord allt du läser om den store kriminellt belastade kejsaren på hans Magakanaler är rena lögner.
Är det så jag skall tolka det hela?

Varför får du inte skriva vad du vill på T S?
Ganska många som fått sina konton nerstängda för att de inte delar Maga's åsikter fullt ut

Demokraterna vägrar ju t.o.m. att ha ID-kontroll för att få rösta, de är genomkorrupta.
Citera
2024-09-15, 13:01
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Demokraterna vägrar ju t.o.m. att ha ID-kontroll för att få rösta, de är genomkorrupta.

Visst, what ever. Och de som åkt dit för valfusk är korkade repsare.
Dems är alltid genomkorrupta och allt.

Väx upp
Citera
2024-09-15, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Visst, what ever. Och de som åkt dit för valfusk är korkade repsare.
Dems är alltid genomkorrupta och allt.

Väx upp

Så du gillar att de vägrar ID-kontroll vid röstning?
Citera
2024-09-15, 13:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Så du gillar att de vägrar ID-kontroll vid röstning?
https://www.usa.gov/register-to-vote
Sista stycket:
In most cases, you will need either a driver’s license or a state ID to register to vote. If you do not have either of these, you may be able to provide other types of documentation, including a bank statement or utility bill. But the required documents you need to register vary by state. Check with your state’s election office to find out what documentation they accept.

https://www.usa.gov/voter-registration-card
sista stycket:
If you are a registered voter, you will not need your voter registration card on Election Day. But you may need other identification since some states require a photo ID to vote. Use this chart to learn if you need to bring a photo ID when you vote.

Läge för dig att sluta härja på om saker du inte har en liten susning om!
Citera
2024-09-15, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://www.usa.gov/register-to-vote
Sista stycket:
In most cases, you will need either a driver’s license or a state ID to register to vote. If you do not have either of these, you may be able to provide other types of documentation, including a bank statement or utility bill. But the required documents you need to register vary by state. Check with your state’s election office to find out what documentation they accept.

https://www.usa.gov/voter-registration-card
sista stycket:
If you are a registered voter, you will not need your voter registration card on Election Day. But you may need other identification since some states require a photo ID to vote. Use this chart to learn if you need to bring a photo ID when you vote.

Läge för dig att sluta härja på om saker du inte har en liten susning om!

Inget krav alltså, det går att rösta utan ID-kort.
Varför vägrar demokraterna att kräva det?
Citera
2024-09-15, 13:22
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Inget krav alltså, det går att rösta utan ID-kort.
Varför vägrar demokraterna att kräva det?
ÄR du helt bortom vettet LÄS man då man registrar sig visar man upp ett id kort eller ngt som styrker vem man är, Sedan behöver man inte det för enl lag kan man inte registrera sig mer än engång ska det vara som infernaliskt svårt att få in det uppenbarligen är du fakta resistent som övriga i MAGA sekten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in