Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-14, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad har Kamala ljugit om i debatten säger du?

Och ja, ABC rätta till faktafel, och, är inte fakta viktigt menar du?

Du har länk i min signatur som jag skrev, är du inte läskunnig, varför frågar du annars?
Citera
2024-09-14, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Att Trump gick med att hålla debatt på ABC innebär inte att fusket blir mindre allvarligt. .
Jag ser inte något fusk.

Dessutom säger Trump att han gjort sin bästa debatt någonsin och att han vann den.
Ändå grinar han om "fusk" och att kamala bar trådlösa hörlurar som tom tillverkaren av varan dementerar (de är inte redo för produktion och bilderna som sprids på x är prototyper)

Delar du hans åsikt?
vann han eller förlorade han debatten?
var fusket som sådant att han i vanlig ordning var offret för en konspiration?
Citera
2024-09-14, 12:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du har länk i min signatur som jag skrev, är du inte läskunnig, varför frågar du annars?
Så inget då, och inser när du vill dumpa en youtube på mig, det är att du inte ens vet själv vad som Kamala ljugit om i debatten.

Sen verkar du inte förstå detta är ett diskussionsforum, vill du inte diskutera, sluta citera.
Citera
2024-09-14, 12:51
Medlem
Citat:
Att Trump gick med att hålla debatt på ABC innebär inte att fusket blir mindre allvarligt. I princip all MSM är tyvärr woke och detta fusk är ingen konspirationsteori även om woke vill klassa allt fusk som det.

Självklart håller jag med Trump, han är det sista hoppet för yttrandefrihet och demokrati. Vinner Kamala kommer även X censureras och då finns inga internationella sociala plattformar kvar utan censur. Europa kommer då också följa USA och vi ser redan hur Flashback attackeras när de försöker fälla JA.

Snälla lägg ned snacket om att Trump är någon slags outsider som motarbetas av media!
Foxnews som stöttar honom är usas största nyhetskanal:
https://www.statista.com/statistics/373814/cable-news-network-viewership-usa/

Dessutom stöttas han av republikanerna som är själva sinnebilden av etablissemanget.
sedan stötar världens rikaste man öppet honom, samma man som äger X en av världens största sociala medieplattform.
Och numera även av en Kennedy, vars familj i usa är att jämföra med kungligheter i Europa.

Man skall inte heller glömma att han själv ärvde en förmögenhet och massvis med kontakter i fastighetsbranschen.

Så lägg av med snacket om att Trump blir orättvist behandlad, hans lögner och hans brott skulle aldrig kunna bortses ifrån om han inte haft ett massivt stöd av ett maskineri av politiker, medieföretag och pengar.

Han gjorde ett dåligt jobb och gick i en fälla som alla varnade honom för innan debatten.
Felet var hans eget, men som alltid är han enligt honom själv vinnare och välden så elak och orättvis som inte håller med honom.
Citera
2024-09-14, 12:52
Medlem
Citat:
Så inget då, och inser när du vill dumpa en youtube på mig, det är att du inte ens vet själv vad som Kamala ljugit om i debatten.

Sen verkar du inte förstå detta är ett diskussionsforum, vill du inte diskutera, sluta citera.

Du fick källa, om du inte kan engelska så är det inte mitt problem.
Citera
2024-09-14, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Snälla lägg ned snacket om att Trump är någon slags outsider som motarbetas av media!
Foxnews som stöttar honom är usas största nyhetskanal:.

De är också de enda och debatten hölls inte där. Det skulle demokraterna aldrig gått med på.
Citera
2024-09-14, 13:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du fick källa, om du inte kan engelska så är det inte mitt problem.
Ingen ser några lögner och vi frågar dig, men du totalvägrar och svara.
Så hur kommer det sig att du inte klarar av att berätta om vad Kamala ljög om?
Så vill du göra ett försök, för annars inser man att det var inget alls.

Däremot donalds ljög ett gäng ggr och de fick rätta till hens faktafel.
Citera
2024-09-14, 13:11
Medlem
Citat:
Ingen ser några lögner och vi frågar dig, men du totalvägrar och svara.
Så hur kommer det sig att du inte klarar av att berätta om vad Kamala ljög om?
Så vill du göra ett försök, för annars inser man att det var inget alls.

Däremot donalds ljög ett gäng ggr och de fick rätta till hens faktafel.

Som sagt, kan du inte engelska så blir det svårt för dig att lyssna på källan i min signatur. Men du är å andra sidan inte intresserad av det ändå.
Citera
2024-09-14, 13:13
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Som sagt, kan du inte engelska så blir det svårt för dig att lyssna på källan i min signatur. Men du är å andra sidan inte intresserad av det ändå.
Fortfarande då Donnie förlorade då dök Loomer upp med en konspirationsteori att ngn på abc sagt ngt, Jisses så sekten sväljer lögnerna som kommer i desperation från MAGA fabriken då den fallne kejsaren inser slaget är kört!
Citera
2024-09-14, 13:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanenhen
Man tycker på det viset när man anser Trump obekväm.
Då vägrar man också förstå innebörden av det han säger och påstår.
Det är väldigt svårt och förstå donalds, då donalds fans säger hela tiden att hen skojar så fort det blir lite för kontroversiellt debatten.(Kanske inte denna så mycket, men krampaktigt håller man fast vid Haiter.)
Citat:
Det är lugnt, jag förstår att du inte klarar av att berätta vad lögnen är i debatten.
Och vi alla vet varför också, och det är för du redan vet om det inte var en.
Citera
2024-09-14, 13:24
Medlem
Citat:
De är också de enda och debatten hölls inte där. Det skulle demokraterna aldrig gått med på.

Nej, de är inte de enda men de är de största.
Än en gång den största nyhetskanalen med överlägset högs tittarsiffror stödjer Trump.
Gnället är rätt patetiskt, lite som om någon i Sverige skull lipat för att de “bara” stöttas av TV4 och TikTok.

Trump gör sig själv till offer jämnt men tittar man efter så inser man direkt hur orimligt det är.

Demokraterna har tidigare ställt upp i debatter i FoxNews, tex gjorde Biden det när han besegrade Trump i presidentvalet 2020. Finns ingen anledning till varför de skulle vägra i år, däremot verkar Trump inte våga.
Citera
2024-09-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Nej, de är inte de enda men de är de största.
Än en gång den största nyhetskanalen med överlägset högs tittarsiffror stödjer Trump.
Gnället är rätt patetiskt, lite som om någon i Sverige skull lipat för att de “bara” stöttas av TV4 och TikTok.

Trump gör sig själv till offer jämnt men tittar man efter så inser man direkt hur orimligt det är.

Demokraterna har tidigare ställt upp i debatter i FoxNews, tex gjorde Biden det när han besegrade Trump i presidentvalet 2020. Finns ingen anledning till varför de skulle vägra i år, däremot verkar Trump inte våga.

Inte de enda påstår du, vilka fler TV-bolag stödjer honom menar du?
Och har du några källor som backar upp att de är överlägset störst?

Och även om demokraterna någon gång tidigare har ställt upp i FoxNews så vågade de inte det nu. Kamelen har bara ställt upp i en riggad intervju hos kompisarna i CNN som kandidat och inte heller då vågade hon ställa upp ensam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in