Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-12, 16:25
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Vad är det med alla rubbade alt-rights i tråden som är emot aborter?

Varför ens försvara dåren Trump?

Är det ryssar i denna tråden också?
Sluta döda diskussionen genom att påstå att om man inte tycker som dig ska det va locket på. Hur fan ska världen utvecklas då??
Citera
2024-09-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Sluta döda diskussionen genom att påstå att om man inte tycker som dig ska det va locket på. Hur fan ska världen utvecklas då??

Du får tycka vad du vill, men det ser ju såklart inte bra ut för dig när du sitter och försöker försvara det sinnessförrirrade svammel vi fick höra från Trump häromdagen.

Ibland måste man bara kunna erkänna att personen skämde ut sig, även om man är pro-Trump.
Citera
2024-09-12, 16:31
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Du får tycka vad du vill, men det ser ju såklart inte bra ut för dig när du sitter och försöker försvara det sinnessförrirrade svammel vi fick höra från Trump häromdagen.

Ibland måste man bara kunna erkänna att personen skämde ut sig, även om man är pro-Trump.
Men jag lägger fram fakta ju som visar att han har rätt. Det var dessutom Trump som gjordes det olagligt att äta hund 2018. Fan kom igen. Läs det jag skrivit. Sen bemöt mig.
Citera
2024-09-12, 16:34
Medlem
Citat:
Men problemet med det är ju samma som blev under debatten.
Hur tydliga bevis det än finns på att trump har fel och där till och med ansvariga (som uppenbarligen har tusenfaldigt bättre koll på frågan än Trump själv) säger att det inte stämmer så kan man ge fan på att trump och MAGA anhängarna i denna tråden kommer gräva ned sig i skyttevärn och leta påhittade historier på FB och X för att bekräfta allt vad som sades av Trump.

Hundarna och katterna, helt bluff, närinpå en avdammad urban legend.
Dödade barn efter födseln, helt falskt, barn överlever inte alltid födseln men det finns inget aktivt dödande och absolut inget sådant som härstammar från Biden/Harris.
Skitekonomi, Ekonomin i USA går knackigt, men jämfört med andra länder i den globala ekonomin under en GLOBAL lågkonjunktur går det jävligt bra.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Men jag lägger fram fakta ju som visar att han har rätt. Det var dessutom Trump som gjordes det olagligt att äta hund 2018. Fan kom igen. Läs det jag skrivit. Sen bemöt mig.

Men lägg ner, folk har tittat runt i j det närmsta fallet där folk har ätit husdjur i det området var när en kvinna som är född i USA var hög på basalt åt upp en hund.

Det hade varit bättre att använda det fallet som ett argument mot droger
Citera
Medlem
greta75s avatar
Citat:

Du är ju själva essensen av galen alt-right snubbe som borde skärpa till dig om det skall bli någon diskussion överhuvudtaget.

Men dina åsikter är på en annan planet så det blir nog svårt.
Citera
2024-09-12, 16:36
Medlem
Citat:

Då får Trump vara tydligt med det att han har sett polisrapporter på att hundratals hundar och katter har dött pågrund av haitierna. Inte bara spy ur sig som en förvirrad idiot om att han har sett på TV en gång att de äter upp barnfamiljers husdjur.

Vad är det för jävla nivå egentligen? Är han 5 år gammal mentalt eller? Som om hundätandet ens skulle vara ett allvarligt samhällsproblem?

Många människor är oroade över migrationen på riktigt och det finns många problem man kan lyfta fram, men idioten väljer att fokusera på hundar och katter som han inte ens har belägg för. Helt sanslöst alltså
Senast redigerad av Kimma7 2024-09-12 kl. 16:45.
Citera
2024-09-12, 16:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du ser. Läs det du skriver. Patetiskt. Ondskefullt.
Om det är meningen att barnet ska dö så ska det ju dö. Tack jag förstår.
Hemskt!

Och Donald talade sanning. Tack för förklaringen!!!
Så hen pratade inte heller om abort då?
Om du inte förstår enkla ord, så kanske du ska låta bli och prata om denna debatt????????????

Du vet medicinska skäl berättar barnet ska dö och mamman liv är i fara.
Vet du inte ens den enkla heller?
Annars är ju det bara göra kejsarsnitt och dessa gör man ofta, inser nu efter dina svar att du inte ens förstår frågan och i vissa fall inte ens förstår vad du pratar om och när inte ens Svenska akademins ordlista förklarar dig i vad abort betyder.

Jag lämnar dig nu, för inser du kommer bara skriva ny nonsens nu.

Sen debatten den är ju sådan att majoriteten av befolkningen i USA står bakom laglig abort, så även i R.
DÅ abortförbud är en svårt opopulär frågan även i R.
Citera
2024-09-12, 16:39
Avstängd
Grontarskonts avatar
Jävlar vilket urspårad tråd!

Harris krossade skiten ur Trumpen bara att inse fakta!! T om hans supporters på FOX News tycker det

Sen om man ändå tycker att Trump trots allt är en bättre kandidat (hur man nu kan tycka det) så får man väl det.
Citera
2024-09-12, 16:40
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ja. Eller nej inte 9 månader jag vet inte.
Samma sak tydligen här.
Blir helt chockad!
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/klart-sent-aborterade-foster-ska-inte-aterupplivas
Ok. Trump syftade i alla fall på fullgången graviditet.
Citera
2024-09-12, 16:41
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Javisst. Demokraterna dödar barnet på väg ut ur slidan. Detta sker rutinmässigt över hela USA med skattestöd. Demokraterna är USAs nazister.
Ja, det är väl ungefär den bild som Trump vill måla upp.
Citera
2024-09-12, 16:44
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Ok. Trump syftade i alla fall på fullgången graviditet.
Om ungen lever efter den lämnat livmodern. Vad kallar du det då??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in