Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-12, 16:16
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Sanningen är den att du inte klarar av vad sanningen är!
I detta fall så var det fakta check på det som sades och oturligt för er i MAGA sekten så klarade inte er ledare hålla sig från att ljuga, Så problemet är då ni förlorar så ska man skylla på någon annan gärna 3:e part utan ta ansvar för att man själv förlorade!
Du är en lögnare. Du kan inte motbevisa mig.
Hej då
Citera
2024-09-12, 16:17
Medlem
coolabananer123s avatar
Jag lovar er alla här att Donald Trump omöjligen kan vinna amerikanska valet. Omöjligt. Börja bygg era bunkrar 😀😀😀😀
Citera
2024-09-12, 16:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Om du föder ett barn genom abort och barnet lever är det mord attneka det vård. Men du tycker inte det. Brist på mänsklighet i dig.

Och jag bevisade nyss att Trump tala sanning.
Men sanningen är oviktig för dig.
Jag avslutar dig med https://svenska.se/saol/?hv=lnr436123 och ett råd att du lär dig detta ord vad det betyder först, för att fortsätta en diskussion när du inte får står ordet abort.
Så är det omöjligt att diskutera debatten och pga du inte ens vet vad du pratar om.
Du bevisade ju ingenting.

Och vad ska dessa få säga ens och sen att det är medicinskt.

Brist på mänsklighet är väl att när barnet väl poppat ut, så vägrar R göra något för dom tills de dör.
Och mänsklighet är att värna om döende mödrar, eller anser du de ska dö och när barnet är redan utdömt?
För det lät bara som en dålig projicering faktiskt.
Citera
2024-09-12, 16:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Va?
Sluta dribbla.
Svara mig.
Vem är luder.

Det var en enkel fråga då du jiddrar i en enda röra om aborter, bilolyckor och våldtagna.

Är det kvinnor som gör ytterst sällsynt senabort efter läkarbedömning och beslut eller är det våldtagna kvinnor.
Citera
2024-09-12, 16:19
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag avslutar dig med https://svenska.se/saol/?hv=lnr436123 och ett råd att du lär dig detta ord vad det betyder först, för att fortsätta en diskussion när du inte får står ordet abort.
Så är det omöjligt att diskutera debatten och pga du inte ens vet vad du pratar om.
Du bevisade ju ingenting.

Och vad ska dessa få säga ens och sen att det är medicinskt.

Brist på mänsklighet är väl att när barnet väl poppat ut, så vägrar R göra något för dom tills de dör.
Och mänsklighet är att värna om döende mödrar, eller anser du de ska dö och när barnet är redan utdömt?
För det lät bara som en dålig projicering faktiskt.
Ordet är inte vikigt. Barnet är viktigt för mig.
Men du är nöjd. Stabilt...
Citera
2024-09-12, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Jag vet inte, kanske pga demokraterna..? Är inte särskilt intresserad av amerikansk politik, tycker att hela deras system verkar tungrott och dessutom genomrötet.

Anledningen till att jag älskar Trump är att han är konspirationsteoretiker, anti-establishment och (en gång i tiden) jävligt rolig och rapp i käften, om än lite knasig och barnslig; samtidigt hyperintelligent & skiter i vad folk tycker. Påminner rätt mycket om mig själv faktiskt, som någon här i tråden påpekade 🙂

Hyperintelligent tvivlar jag på, om så är fallet så hade han det innan men att ålderdomen har sina spår nu. Det vi såg häromdagen var inte en intelligent man, det var en rabblande gapig idiot.

Har alltid tyckt att han känns mer streetsmart än vad han är intelligent, men nu är han inte ens det längre, och humorn och glimten I ögat verkar fullständigt borta de också.
Citera
2024-09-12, 16:20
Bannlyst
Herregud vad all media försöker svartmåla trump!
Hoppas gubben vinner.
Gamala Harris har ungefär 63 IQ
Citera
2024-09-12, 16:20
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ordet är inte vikigt. Barnet är viktigt för mig.
Men du är nöjd. Stabilt...
Ordet berättar vad man pratar om, och du pratar inte om abort.
Citera
2024-09-12, 16:21
Medlem
MuscleSharks avatar
Mer än 67 miljoner såg debatten mellan Harris o Trump (sociala medier, nyhetssidor streaming-platformar ej inräknat)
https://www.nbcnews.com/news/us-news/harris-trump-debate-nabs-least-575-million-viewers-according-early-rat-rcna170634
Citera
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ordet berättar vad man pratar om, och du pratar inte om abort.
Du ser. Läs det du skriver. Patetiskt. Ondskefullt.
Om det är meningen att barnet ska dö så ska det ju dö. Tack jag förstår.
Hemskt!

Och Donald talade sanning. Tack för förklaringen!!!
Citera
Medlem
greta75s avatar
Vad är det med alla rubbade alt-rights i tråden som är emot aborter?

Varför ens försvara dåren Trump?

Är det ryssar i denna tråden också?
Citera
2024-09-12, 16:24
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Du är en lögnare. Du kan inte motbevisa mig.
Hej då

Du kan inte motbevisa mig.

Som alla med dåliga argument så får du falla tillbaka till "jag vill inte lyssna!"

Barnrumpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in