Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. På twitter är det tydligt att Trump vann debatten.
2. Det där är bara demokratiska drönarkonton som de brukar för att försöka manipulera webben.
3. Jag har Truth konto och dronedetection program. Det tar mindre än en sekund att avgöra ifall ett konto är ett drönarkonto.
4. Så du impar inte på mig.
Nej, det är inte tydligt, ditt Twitterflöde är anpassat efter vad du själv konsumerar och då är det klart att du får för dig att alla dessa tweets du ser är talande för populationen i allmänhet, på mitt flöde är det tex uppenbart att folk tycker att Harris vann
2-3: ingen aning om vad du pratar om, drönarkonton som manipulerar webben? Jag talar om Truth Socials aktiekurs som störtdök efter debatten vilket innebär att marknaden anser att Trump fick stryk och att hans chanser att vinna valet drastiskt gått ner.
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/trump-truth-social-stock-presidential-debate-b2610989.html
Citat:
Investors in Donald Trump’s social media platform Truth Social are feeling the after-effects of Tuesday’s presidential debate against Kamala Harris, with share prices plummeting as the stock market opened on Wednesday.
Shares in the Nasdaq-listed Trump Media and Technology Group Corp were down as much as 17.6 per cent to approximately $15.40 upon opening bell – hours after Trump and Harris faced off on the debate stage in Philadelphia, Pennsylvania.