2024-09-11, 17:39
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundarhoran
Jag tror jag läste nånstans att dumpen hade konfronterat nån medlem i nåt kriminellt gäng. Blev tydligen ett halabalo utan dess like . Nu tror jag sara har större bekymmer än en rättegång. Dom brukar vara duktiga på att söka upp och eliminera både personen och dess släktingar

Ja frågan ör om hon blir dödad eller åker in på kåken först.
Citera
2024-09-11, 17:53
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jag tror jag läste nånstans att dumpen hade konfronterat nån medlem i nåt kriminellt gäng. Blev tydligen ett halabalo utan dess like . Nu tror jag sara har större bekymmer än en rättegång. Dom brukar vara duktiga på att söka upp och eliminera både personen och dess släktingar
Det där är nog mest ett önsketänkande som du har haft länge nu.
Citera
2024-09-11, 18:43
Medlem
Jag tror svaret till att dom blivit så desperata med uthängningarna(åker hem till folk som inte har träffat någon osv) är att Sara och Patrik känner att dom måste lägga ut videos hela tiden för att hålla intresset öppet..

Det är stora pengar det handlar om. Dom omsatte 3,2 miljoner 2023, varav 2,2 miljoner verkar vara bidrag.
Dom har bara 2 anställda som delar på 1 miljon kronor i personalkostnader, utöver det så har dom tagit ut aktieutdelning på 300 000 kr. Övriga externa kostnader är på 1,5 miljoner(!) Dyra resor och hotellnätter...

Årsredovisningen för Dumpen Media Group AB går att ladda ner här:
https://www.allabolag.se/5568529258/dumpen-media-group-ab
Citera
2024-09-11, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86
Jag tror svaret till att dom blivit så desperata med uthängningarna(åker hem till folk som inte har träffat någon osv) är att Sara och Patrik känner att dom måste lägga ut videos hela tiden för att hålla intresset öppet..

Det är stora pengar det handlar om. Dom omsatte 3,2 miljoner 2023, varav 2,2 miljoner verkar vara bidrag.
Dom har bara 2 anställda som delar på 1 miljon kronor i personalkostnader, utöver det så har dom tagit ut aktieutdelning på 300 000 kr. Övriga externa kostnader är på 1,5 miljoner(!) Dyra resor och hotellnätter...

Jag undrar fortfarande vad alla andra i Dumpen AB tycker om att de får göra allt slitgöra och inte få ett smack för det. Så dimper det ned en årsredovisning på några miljoner framför deras snok som PruttSara och madrasshopparen lever hejvilt för.
Citera
2024-09-11, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86

2 stycken ”skyddad person” i styrelsen,kan den ene månne vara en viss tjackhora. Ladda hem valfri dom på lexbase och läs adressen
Citera
2024-09-11, 19:01
Medlem
Citat:
2 stycken ”skyddad person” i styrelsen,kan den ene månne vara en viss tjackhora. Ladda hem valfri dom på lexbase och läs adressen

Räcker att kolla i årsredovisningen, den är undertecknad av Patrik Sjöberg och Sara Nilsson
Citera
2024-09-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Både P o S har snabb-nummer till Sibyllas huvudväxel och kan som premiumkunder beställa av växeln och hämta ut sitt Skrovmål Maxi i valfritt gatukök (som tillhör sibylla).

Dessutom helt gratis - sponsring

Det förklarar deras övervikt. De har blivit rejält feta senaste åren.
Citera
2024-09-11, 19:56
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Skulle det finnas en gräddfil för vissa att köpa sig till hur tänkte du där??
Polisen är en offentlig tjänst som är till för alla i samhället om Sara fått en hotline är det för att hon bedöms vara extra utsatt
Ja så hon är som Drottningen? Hon anmälde en skada på bil, inte på sig själv. Hon döljer inte att hon har exklusiv polisupport. Står det någonstans vad som krävs för att få denna service. Och de risker hon tar är självförvållade och då är det privat livvakt som gäller.
Citera
2024-09-11, 20:01
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Nu måste jag erkänna att jag är en boomer men hur gör man om man vill snacka med dumpens fiskare?
Laddar ner appen Kik, går med i en grupp som heter typ "Vi som är sexberoende", väntar på att en fjortis börjar grooma en och fnittrar "hihi" och skriver på fjortiska "venne", "nt" etc?
Eller var är jaktmarkerna där dumpen ruvar på gäddorna?
Citera
2024-09-11, 20:10
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Nu måste jag erkänna att jag är en boomer men hur gör man om man vill snacka med dumpens fiskare?
Laddar ner appen Kik, går med i en grupp som heter typ "Vi som är sexberoende", väntar på att en fjortis börjar grooma en och fnittrar "hihi" och skriver på fjortiska "venne", "nt" etc?
Eller var är jaktmarkerna där dumpen ruvar på gäddorna?

Typ så, ja, om jag har fattat rätt.
Citera
2024-09-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Nu kommer gäddorna i rask takt!
NY GÄDDA!
Tobbe i fågeltornet (#478)
https://dumpen.se/2024/09/10/tobbe-i-fageltornet-478-karlstad/

"Vad bra (skamsen apa) ha du haft mkt sex å så lr?"

Om man går efter loggen (som säkert inte är fullständig) så fick fiskaren lirka som fan för att få Tobbe att säga något sexuellt.
Citera
2024-09-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
"Vad bra (skamsen apa) ha du haft mkt sex å så lr?"

Om man går efter loggen (som säkert inte är fullständig) så fick fiskaren lirka som fan för att få Tobbe att säga något sexuellt.

Ja men oaktat det, vilken vuxen man sitter och chattar överhuvudtaget med en 14-åring? Jag har svårt att känna respekt för eller anse att någon är duperad som sitter på KIK och chattar med småtjejer, speciellt om de tjatar om sex. Vad känner du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in