Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 15:01
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Nej knappast i debatten men jag har sett och hört henne säga detta nyligen.
Skicka en länk till det där så ska vi tro på dig.
Citera
2024-09-11, 15:01
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Nej det har vi inte. Herregud.
Helvete, vad var det för jävla process jag gick igenom då?? Trodde mitt tillstånd var i sin ordning.
Citera
2024-09-11, 15:02
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Nej knappast i debatten men jag har sett och hört henne säga detta nyligen.

Nyligen, säger du. Länka. Om du kan.
Citera
2024-09-11, 15:02
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Hmm det där låter ju snarare som USA de senaste 100 åren. En republik där folket saknar egentlig makt och exempelvis kan avskedas vid försök att forma fackförbund, och där statschefen och endast de allierade lever i lyx på andras hårda arbete.

Vill Kamala verkligen ändra i konstitutionen så att ingen privatperson har rätt att äga vapen?

Som hon sa i debatten. Hon har aldrig påstått detta och Både hon och Walz är vapenägare själva..
Citera
2024-09-11, 15:04
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Förlåt, men du syftar inte på att hon vill stärka krav på bakgrundskontroller vid köp nu? Rätt till vapen har vi ju till och med här i efterblivna och kommunistiska Sverige.

Ja enda egentliga skillnaden är att du i Sverige måste påvisa att du har behov av att äga vapen. Ganska rimligt egentligen.
Citera
2024-09-11, 15:05
Medlem
knashs avatar
JD Vance reder ut kattfrågan för Cnn.

https://x.com/kylenabecker/status/1833738508244070892
Citera
2024-09-11, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Skicka en länk till det där så ska vi tro på dig.

Jag har sett massor av videos där Kamala har talat de senaste veckorna och samlar inte länkar på hög. Vill du höra all skit hon vräker ur sig rekommenderar jag att du följer Elon Musk på X, då får du massor av länkar av honom.
Citera
2024-09-11, 15:06
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja, och ett av de ställena är Haiti.
Gör de verkligen det? Det springer ju omkring en massa skabbiga gatuhundar överallt i Haiti. Om man tänker hur många fattiga som finns där borde de väl ätit upp hundarna om det vore ett alternativ.
Citera
2024-09-11, 15:06
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Jo, jag vet att abortfrågan är jättestor. Så var det i förra valet också.

Att det inte finns någon tidsgräns i vissa delstater är ju en stor brist, men att man skulle "abortera" fullgångna alternativt döda dem efter födseln det tror jag inte på.

Det hörde jag om redan för ett par år sedan. Det var i ett sammanhang där man diskuterade om att abort skulle gälla upp till 6 månader efter förlossning eller liknande. I normala människors öron låter det som komplett vansinne. Man ska dock komma ihåg att mycket av det som sker i västvärlden just nu ÄR komplett vansinne. Kan du föreställa dig att en läkare i Kanada uppmuntrar en deprimerad men i övrigt full frisk kvinna i trettioårsåldern att använda sig av statlig självmordsklinik? Kan du föreställa dig att polisen griper en pappa för att uttalat sig rasistiskt när han tillammans med polisen står utanför en lägenhetsdörr där hans dotter på andra sidan dörren gruppvåldtas av invandrare. Polisen vände bort blicken i över tio år medan tusentals unga brittiska flickor drogades och våldtogs bara för att de inte ville bli anklagade för rasism.

För att återgå till Topic igen, vilka lögner menar MSM att Trump sa under debatten? Någon som kan berätta?
Citera
2024-09-11, 15:07
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Han kanske inte förlorade några för hans väljarbas är oerhörd trogen. Men han vann inga, och hans väljarbas är långt ifrån en majoritet.

Ja det sjuka är att han hela tiden pissar på sina MAGA troops men dom står bakom honom ändå. Är inte det cucked i kvadrat?

Trump: valet är stulet från oss! Låt oss tillsammans marschera mot DC och ta tillbaka makten

Trump: Jag vann, valet är stulet!

Trump: Biden vann valet och han missköter allt

Trump: Jag marscherade inte till DC, det var några andra dårar. Det var Pelosis fel som inte hade säkerhet nog. Jag blev tillsagd att hålla talet, det är inte mitt fel. Jag sa aldrig att vi skulle begå brott!

Trump: Jag ska ha en gala för alla som blev oskyldigt dömda under DC attacken.
Citera
2024-09-11, 15:07
Medlem
Citat:
Är jag tappad för att Kamala säger sådant här, hur tänker du?
Hon är inskolad i Marxism av sin far och vill ta steg efter steg mot det.
Länka till citatet
Citera
2024-09-11, 15:08
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Varför fortsätter han att svamla om valfusk 2020? Det är så idiotiskt på så många plan. En stor majoritet av MAGA-väljarna själva säger om och om igen i polls att han ska sluta prata om det, och ändå gör han det Det är som att han vill förlora ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in