Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 05:22
Bannlyst
Intressant hur ställd gubben blev när Harris tog upp hans "love letters" med Kim Jong
Citera
2024-09-11, 05:22
Bannlyst
Kvällens dummaste var Trumps uttalande om att migranter snor folks husdjur (hundar) i Springfield och käkar upp 🤣🤣🤣🤣
Citera
2024-09-11, 05:23
Medlem
Harris om Gaza sa att terrororganisationen och att svaret var ett slut på kriget, visste inte hur!, och en uppdelning i en två statslösning. Vilket Obama provat med att säga och Hamas, Koranen, kan inte bestämma sig för det, heller. Förhandlar inte med med fiender.
Israel vill inte gå med på Hamas krav på att avlägsna sig från Gaza. Israel tror inte på två stater. Blir nog kvar där som nu. FN ville inte vara där militärt enligt FN:s generalsekreterare António Guterres enligt en notis nyligen.
Trump står med Israel, med fullt militärt stöd antar jag, och beskyllde här Harris för att ljuga om ett ovillkorligt stöd för Israel.
Citera
2024-09-11, 05:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Sedan har X factor Taylor Swift endorsat henne också samma kväll som debatten som följde mönster, Harris tog greppet om segern frågan är vill MAGA ledaren debattera mer tror inte det!
Signed sealed and delivered.

Undertecknat The childless Cat lady. 😂

https://deadline.com/2024/09/taylor-swift-endorses-kamala-harris-1236084389/
Citera
2024-09-11, 05:24
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
I presidentdebatten jag tittade på nyligen så tycker jag att Trump verkar vara betydligt bättre som politiker än Kamala Harris. Kamala verkade inte vara lika på hugget. Jag tror hon kanske kan vara ett (ex.) fyllo.
Om så är fallet så är det överlägset med någon som inte tar droger som skall bli president.
Sedan att Robert F Kennedy Jr stödjer Trump säger också en hel del.

Jag vet att Trump inte är fläckfri men jag tycker hans politik är bättre.

Harris har svängt i många politiska frågor nyligen i syfte att försöka kamma hem röster. Det går inte att lita på sådana.
I huvud taget, jag litar inte på demokraterna, speciellt inte efter att ha sett hur många krig de startat upp och att de verkar för totalitära metoder som exempelvis Bidens censurering av Facebook m.fl. (gällande covid-19).

Så trots löften om att bevara andra tillägget i konstitutionen (rätten att bära vapen) så har jag inget förtroende för den här nykomlingen Kamala (till synes från ingenstans) Harris, utan med henne i vita huset tror jag det blir mera av det elände vi sett de senaste 4 åren.

Och när Harris i debatten började pladdra om klimatförändringar så var det finito forever med henne och demokraterna för min del, för jag har aldrig sett några vetenskapliga bevis på att det skulle föreligga något klimathot.

Lite reflektioner. Nu har jag inte sett hela presidentdebatten (10 september), men den var ganska intensiv och de hade tränat Harris att uppträda bättre i TV. Hon gjorde bort sig mindre än hon brukar.

Trump var som han alltid är men ändå mera skarp på något sätt.

Du låter sund för att vara svensk.
Citera
2024-09-11, 05:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
Kvällens dummaste var Trumps uttalande om att migranter snor folks husdjur (hundar) i Springfield och käkar upp 🤣🤣🤣🤣

Som sagt. Konservatismen ger er äckel öppet mål med kontraproduktiv politik och hjärndöd retorik så att ni sedan kan advokera för mer massinvandring och woke.

Det är därför jag vill att ni ska krossa Trump, krossa SD och krossa all Konservatism. Nu. Igår helst redan. Jag avskyr idioterna ännu mer än er. Så vad väntar ni på?
Citera
2024-09-11, 05:28
Avslutad
Taylor Swift endorsar nu Harris pga LBTQXYZ, könsstympning även för de som vistas illegalt i landet. Poserar med katt på twitter.

Det ska bli ytterst intressant att följa utgången av presidentvalet. Jag vet att msm kommer att vara överförtjusta och hylla Harris, men tror inte hon vann på att vara så aggressiv och attackerande mot Trump.
Senast redigerad av skoputs 2024-09-11 kl. 05:30.
Citera
2024-09-11, 05:28
Medlem
flashmaners avatar
Ja, och så slog Taylor Swift i ännu en rejäl spik i trumpetens kista, när hon kort efter debatten gick ut med att hon stöttar Kamala, och att hon blev skrämd av trumpetens falska AI-genererade bilder där han ljög om att han hade Swifts stöd.

Trump är verkligen helt körd nu.
Citera
2024-09-11, 05:29
Medlem
ziracorns avatar
Det mest skrämmande är att Dick Cheney, av alla människor, nyligen ställde sig bakom Kamala som prez.

Neo-con Dick...

Allt för hatet mot Trump.
Citera
2024-09-11, 05:31
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Signed sealed and delivered.

Undertecknat The childless Cat lady. 😂

https://deadline.com/2024/09/taylor-swift-endorses-kamala-harris-1236084389/

Bra tajmat och bra skrivet av henne. Detta är över. Nu får man återgå till att småfnittra åt sektens gråtande och fanatiska självbedrägerier.
Citera
2024-09-11, 05:33
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Taylor Swift endorsar nu Harris pga LBTQXYZ, könsstympning även för de som vistas illegalt i landet. Poserar med katt på twitter.

Det ska bli ytterst intressant att följa utgången av presidentvalet. Jag vet att msm kommer att vara överförtjusta och hylla Harris, men tror inte hon vann på att vara så aggressiv och attackerande mot Trump.

Tack för infon, hon är nu förbjuden i mitt hushåll. Ska även se till att blockera henne på Spotify, twitter med mer.
Citera
2024-09-11, 05:33
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Ja, och så slog Taylor Swift i ännu en rejäl spik i trumpetens kista, när hon kort efter debatten gick ut med att hon stöttar Kamala, och att hon blev skrämd av trumpetens falska AI-genererade bilder där han ljög om att han hade Swifts stöd.

Trump är verkligen helt körd nu.

Du förstår givetvis att det var planerat att hon skulle göra så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in